tirsdag 18. oktober 2011

Tysdag 18.oktober.

Titt tei....så var eg her att:=) Det er tysdags kveld og ein meget god ein sådan. Eg holdt på å hamne i ei lita knipe. Uheldigvis ordna det seg....... Hahahahaha.!!!

No sit eg og lyttar til eit opptak som blei vesentleg mykje betre enn det høyrtes ut rett etter opptaket. Lyden blei heilt anna når den blei spelt over noko anna enn lydopptakaren. Eg er nok dårleg selskap akkurat no, for det er ein som sit i sofaen og søv.

Samtidig som eg lyttar, skal eg ta snarturen innom Vg.no og sjå kva spanande saker det står om i dag.
Tja....Kva skal eg seie? Kalle Anka (ops...DET skriev eg ikkje. Jezzzzes kor borte vekk går det an å bli.) Kalle??? Nei, Anna Anka (sorry for den) føler seg mobba av danser og meiner ho rauk ut av di ho er svensk. I tillegg er ho veldig nøgd med si utringing. Jaja, då ser vi jo kor hovudfokuset hennar er. Ho meiner sjølv at ho eignetleg fortente å vinne. Kanskje ein overdose med sjølvtillit? Det kan jo vere bra å ha det, innimellom, men den bør dog vere realistisk. Ein har trua på seg sjølv om ein trur at ein ryk ut pga av nasjonalitet. Hadde ho vore ein betre dansar, hadde ho også gått vidare. Eg skal ikkje kalle ho for bimbo (sjølv om eg meiner akkurat det), så får eg ikkje slengt attende at eg er frekk. Haha....Jaja, stå på Anna!!

Datter på ni år kjørte full far på bensinstasjonen. Jaha, det er jo litt spesielt, då. Ingen tvil om det.

VGTV skal sende ein serie som heiter "Sammen". Allereie no etter fem dagar med reklame av karakterane i serien, har det vore over 350 000 besøkande på sida. Kan det hende at det har noko med at reklamebiletet som blir brukt er ein mann med nevëne godt planta rundt dei nakne brysta til eit kvinnfolk, mon tru?? Stor fare for det.....=) Eg kjem ikkje til å gå inn og sjekke denne sida, så det blir nok berre ein kort komentar herifrå.

Slik kan du søke i dei nye skattelistene. Mmmmm, nei, står over den. Er nok ikkje så interessert i kva andre tjener. Sorry. Her kjem ingen saftige opplysningar om naboen min. Eg trur kanskje ikkje at eg sjølv har fått attende sjølvanmeldinga mi. Den kjem vel i desse dagar. Ikkje det at eg trur det er så store overraskingar der.

Big Brother.deltakar kollapsa på direkten. Stakkars gut..... No er ikkje eg så stor fan av Big Brother og ergo kjem eg ikkje til å sjekke årsakane til at han kollapsa. Det kan heller dei som bryr seg om det, gjere. Skal eg derimot tippe, er det vel ikkje så mange alternativ å velgje mellom. Denne sesongen er vel ikkje noko likare enn andre, så det legges sikkert like mykje opp til fyll osv......som før. Eit hardt liv i eit innestengt hus er vel nok å kollapse av. Om eg skulle ha gått uke etter på fylla, ja, då ville eg også ha kollapsa. Men sidan eg no eingong ikkje har vore innom og lest kva det dreiar seg om, skal eg vere forsiktig og ikkje påstå at det er det som har skjedd. Det kan jo vere han er ein roleg festbrems for alt eg veit. Det er vel ikkje berre eg som kan vere det??

Josh Hartnett klinte med norske Sophia. Hørt slikt?! 90% av dei kvinnfolka som les VG.no er garantert grøn av misunning. Josh Hartnett!! Han er jo "hot". (Når han er oppsminka og svett på lerretet vel og merke). Heldige Sophia:=) Håper han hadde dårleg ande!!

Klassekampen-anmelder samanliknar Eia med Breivik. Der er eg nok einig med godeste Eia. Det er rett og slett for drøyt. Det må jo vere den verste å bli samanlikna med, ever. At ein som skriv for ei avis i det heile tør å kome med ei slik ytring. Det er vel ikkje nødvendig å kommentere meir enn det?!
(Eia er ikkje min favoritt - men hallo?).

Jaja. No skal eg prøve å få liv i slaktet der borte. Kanskje han søv litt betre om han får seg ei litt betre stilling i ei seng enn samankrøpen der i sofaen. Det er heldigvis ikkje eg som får problem med ryggen i morgon. Eg kunne sikkert ha vore grei og jaga han tidlegare, men eg blei litt borte i musikken og skrivinga. Eg skal i alle høve leggje meg no. Ingen tvil om det. Augelokka er ganske "heavy'e" akkurat no. Onsdagar er ingen gode dagar å vere trøytt på. Ingen andre heller for den saks skuld. No er det no eingong onsdag i morgon, så vi tar den først. Så difor seier eg fint god natt. Å ønske ein fortsatt fin tysdagskveld vil vere å overdrive. Klokka er trass alt snart midnatt. I alle fall før eg er komen meg under dyna. Då passar teksten om at dyna var kald bra:=)

Hasta luego!

I know what I want.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar