lørdag 8. oktober 2011

Gratangen menighetsråd!!

Lurar du på overskrifta? Vel, eg har ikkje tenkt å drøfte så mykje om Gratangen menighetsråd. Såååå kjedeleg har eg det ikkje. Tvert imot....... Men eg kjem innpå det litt lengre ned på sida:=)

Adressa er Gardermoen airport hotel. Rommet er internasjonalt belasta, dog eigentleg berre nordisk. Grei standard er det også, så ingen grunn til å klage. Det er enno 4 timar att til det er på tide å stå opp. Eg er ikkje heilt sikker på om det i realiteten betyr at eg eigentleg skulle ha sove no?! Kven veit? Om ikkje eg veit det, så kan vel ei heller du gje meg noko godt svar. Ikkje det at eg trur så mykje på at dei andre ligg godt gøymt under dyna si. Heller tvert imot, er eg rimeleg sikker på. I alle høve om det eksisterer ein bar under oss....... Vel, eg skal ikkje nærme meg deg hjørnet i kveld. Eg slappar av her for meg sjølv og har nok med det.

Klokka nærma seg fem. Ein skeptisk liten gut gjekk og såg på at mora holdt på å pakke. Siste liten..... Han hadde liten eller inga lyst til at ho skulle dra ifrå han ei heil uke, og var veeeeldig kosesjuk. Han lova sjølvsagt at han skulle ta godt vare på hovudputa hennar. Den skulle såklart han sove på. Klokka blei fem og tida kom for å seie ha det bra. Tårene kom ikkje heilt fram (heldigvis), men det er rart med det.  Ein blir litt prega....
Uansett, mora dro........
Bilturen blei triveleg og det gjekk eigentleg raskt unna. MEN!!! Det er alltid eit men. Då utsikta til havet dukka opp på netthinnene til alle tre i bilen, oppstod det ein viss skepsis. Fy søren for nokre bølgjer. "Skal vi over der?" blei sagt i det stille. Jaja, det kunne jo bli gøy.
Dei var ikkje dei første som hadde dukka opp på kaia for å vente på båten. "E det nån som veit heilt sekkert at båten går?" Det var visst mange skeptiske sjeler. (Bekymra er vel heller eit meir passande begrep, av di fleire ikkje likar seg på havet i slike bølgjer).
Båten kom den og det var ikkje berre, berre å leggje seg til kai. Ikkje for å gløyme det å kome seg av og på båten med all den bagasjen på slep. Puh...... Kaia er ikkje så solid at ho ligg i ro i eit slikt vèr. Alle kom seg velberga over. Det beli eindel fliring ombord i båten, for det var ikkje mange som klarte å sitje i ro. Kroppan for att og fram........ Ingen spydde!!

Då alle hadde sjekka inn på flyplassen, venta den herlege sikkerhetskontrollen. Ingen av dei reiseglade blei stoppa. No action. Merkelege greier......... Hmm......Eg trur eg går over til å skrive i første person. Det byrja liksom å bli litt komplisert her:=) Uansett, eg lura frykteleg på kva dei andre passasjerane måtte tenke om oss galne kjøpsvikingar då vi entra flyet. Det gjekk ikkje heilt stille for seg på "restauranten" og det var vel aller helst ikkje så stille fliring.
Vel ombord på flyet, var det berre å konstatere at Norwegian aldri kan måle seg med SAS. Så her kjem litt gratisreklame. Norwegian har mykje å lære. Først av alt må dei få bytta ut desse sure tryna som skal yte service ombord. Eg kan ikkje hugse at eg såg dei smile ein einaste gong. Det var berre trasige tryner å sjå. Så då stod heller eg der og vinka fint og smilte.......
Piloten burde verkeleg slå av motorane oppe i lufta då han skulle gje beskjedar. (Lur idè??) Det bråka sånna at det var umogeleg å høyre kva han sa over høgtalarane. Jaja, vi har vel alle reist med fly før, så vi visste vel allereie før kva han kom til å seie.

I lufta prøvde vi å "flørte" litt med menna foran oss, men dei hadde så dårlege antenner og så var dei fri for visa-kort (og då var dei ikkje så interessante lengre)....HAhahaha..... Flyturen innehaldt allr delane av ein kjekkheitsskala. (Finst det?? Herved oppfunnet!). Vi rakk ikkje å finne på så mykje sprøtt (kanskje like greit), men vi sørga for å splitte opp enkelte ektepar. Litt tøff i kjeften innimellom og då fungerer det meste.

Då vi landa og skulle gå av flyet, spurte dei som sat foran oss om vi kom ifrå Gratangen meninghetsråd. Vi svara sjølvsagt JA! Klart vi kjem derifrå. Ser vi såååå prektige ut? Hmmm, eg trur vi bomma grasalt på den flørtinga:=) Thihihi.......... Heldig for oss, for å seie det slik. Vi kom oss no heil av flyet. Alle koffertar og instrument fann fram i mengden og ingen var så heldige at instrumentet fekk skade, slik at ein kunne få ei heil uke med berre fri. Shit happens...........

Så hamna vi her på hotellet då. Eg har allereie sløsa bort eindel tid her inne og dei fire timane er blitt til litt mindre enn fire timar no. EG SLIT!!! Hahaha......Eg er bra naiv. Eg tippar eg går rundt og trur at det blir så mykje søvn på flyet i morgon tidleg. Særleg! Kanskje eg er litt lettlurt? Eg overleve vel det også.
Eg trur nok ikkje det er så mange kjendisar på Gardermoen så tidleg på dagen som vi skal avgarde, så det er ikkje så nøye om skjønnheitssvevnen ikkje blir hundre prosent.

Ha ei fantastisk god natt og sov godt. Eg skal også prøve på det. Går det ikkje bra, får eg heller "dagdraume" om helten min. <3 Ikkje noko nytt akkurat det:=)

Hasta luego:=)

I should have been you next to me..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar