torsdag 13. oktober 2011

Torsdags kveld (ikkje i Nydalen!).

Jaja......så bruker eg kvelden til å vere festbrems. Det er eigentleg heilt greit det. Eg er ferdig med pakkinga (for lengst), så eg har ikkje så mykje brubare unnskyldningar for ikkje å vere med dei andre i teltet. Det er faktisk så enkelt som at eg er så skuffa over mi eiga speling i kveld at eg  heller har tenkt å leggje meg. Eg er berre ein snartur på nettet og ser..........

Det er vel ikkje dei store sakene å berette om. Hmm...... sjekka ut akkurat det. Det er visst gjort eit nytt likfunn (i skogkanten). Eg kjenner eg blir litt "stressa" av det. Det byrjer å bli litt mykje drap her til lands. Berre i Oslo har det vore fire på kort tid.
I dag er det også ein ny galning på motorsykkel. Berre at denne gongen var det ein unge på tre år innblanda. Det fins altså så mange tullingar i denne verda. Tenk å køyre rundt på sin eigen son.....UTAN hjelm. Han er jo ikkje riktg rett. Jaja....... Mykje rart i denne verda. (England).
Du har kanskje oppdaga at eg har valgt seriøse saker? Konklusjonen blir vel då at humøret påvirker ein. Det gjeld nok for meg også. Likevel, eg gidd ikkje nemne fleire saker av di dei virker demotiverande å skrive om.

Eg veit at ein har "ups and downs", men eg treng kanskje ikkje gjere det verre enn det er. Eg skal heller gå opp på rommet og vere småsur for meg sjølv. Det er fleire av dei andre som er dukka opp her no og fleire spør om eg vil ha noko å drikke. Det blir teit å vere høfleg av "plikt", så det likaste er at eg går for meg sjølv. Det har vore ei kjempefin uke. Berre så synd at avslutninga ikkje blei så bra som eg eigentleg hadde forventa. Eg overlever det også.

Vi har ein lang dag foran oss i morgon. Vi blir henta allereie klokka kvart på sju. Så får vi fleire timar å trø på Gardermoen. Er ein heldig, så kanskje ein treff kjenningar?!
Jaja....Sjølv om eg har ein dårleg aften, så håper eg dåke har ein fin kveld. Ha ei god natt:=)

Hasta luego:=)  (Jada, eg skal finne eit anna uttrykk snart)......

A thousand empty miles with space is between us.......
Well, not exactly.......Your in my head.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar