fredag 30. september 2011

Friday:=D

"Beat for beat" er ikkje feil på ein fredagskveld. EG har sett helgetv for første gong sidan.....hm.......Tja, eg veit ikkje heilt. Folk spør meg om eg følgjer med på "Skal vi danse", men eg har jo ikkje sett tv ein einaste laurdag sidan før sommaren (trur eg - og håpar eg ikkje lyg). Det er no mest av di eg har vore på hytta eller seminar (vi har det på kveldstid også - berre i ei litt anna form enn dagtid. Hehehe...). Neste helg er eg i Spania, så då blir det heller ingen tv-titting. Eg trur eg byrjer å bli litt sær, sånn heilt tilfeldig:=) Neida, det blir vel nok av tv-titting når hyttesesongen er "over" og mørketida bryter på.
"Beat for beat" er eit program som i alle høve sørger for at eg lever meg inn i det som skjer. Eg reknar med det gjeld ganske mange. Eg er like ivrig etter å finne ut kva song det er snakk om som dei som deltar. OG lykken er optimal når eg har rett.

"Svetter så han skifter farge". Hm.........Kanskje eg snakkar om ein dåke kjenner. Det er berre å starte tippinga! Kven er det som svettar så grueleg? Hahahaha.....
Walter Pandiani! Kanskje dåke ikkje kjenner han likevel? Jaja, det gjer ikkje noko det. Eg kan informere om at eg blei ganske så skuffa då eg klikka på overskrifta. Eg fekk ikkje vite noko som helst om kva det dreier seg om. Det einaste skriftlege som står er "Se hvor han svettet da han møtte journalistene". Hallo!??! Kvifor ha ei så stor overskrift for så lite. Eg gidd då verkeleg ikkje sette meg ned berre for å sjå på ein video av ein som svettar. Eg hadde jo håpa på nokre saftige avslutningar og endte opp like grøn.

"United-keeper avslørt som smultringtyv". HAHAHAHA..... Det er det teitaste eg har høyrt om. Særleg...... Trur nesten eg må inn å sjekke den. Tvilar på at ein som er så rik, gjer seg til tjuv for nokre smultringar. Kven veit? Snart har eg svaret.
Eg trur det ikkje. Han er faktisk ferska. Manchester United-keeper David de Gea (20) stappet i seg sukkerbollen uten å betale de 11 kronene den kostet. Et overvåkingskamera avslørte den pinlige naskingen.
Det beste av alt er at storavisa "The Sun" brukte ei heil førsteside til å brette ut saka. Eg skjønner dei ønsker å ha slikt stoff med, men dei slit når ei heil førsteside blir ofra for ei sak til elleve kroner. Jaja...... Pinleg for han. Med seks hundre tusen i uka er det ikkje sikkert at han hadde råd til smultringen.

Jan Thomas er eit levande prov på at folk "bryr seg" litt for mykje. På seinsommaren hadde han gått ned 14 kilo. Eit tal som er ganske høgt med tanke på korleis han såg ut før vekttapet. Det at han er homofil, gjer at spekulasjonane blir heilt annleise enn om det hadde vore ein som var heterofil. Kva er det første mange tenker om ein homofil raser i vekt og ser sjuk ut? Joda, då er det klart han er HIV-positiv.
Det er i slike saker ein kan vere glad ein ikkje er ein offentleg person som han. Når rykter går så langt at det blir ein belastning for familien, er det gått for langt. I dette tilfellet valgte han å ta ein HIV-test og offentleggjere resultatet på nettet i form av bilete av han og skjemaet frå legen.
Det verste med ei slik sak er at folk sine fordommar kjem så tydeleg fram. Det er superteit at han måtte sjå seg nødt til å gå til det skrittet og la seg teste for å stoppe rykter. Uansett om ein er offentleg eller ikkje, så skal ein kunne forvente ein viss respekt. Homofili er så utbredt i dag at ein skulle tru at det ikkje var så mykje fordommar att på dette området. Ikkje det at eg ser på homofili på som naturleg. Det vil alltid vere "rart", men det gjer meg absolutt ingenting, og eg vil aldri bevisst gjere narr av at folk er det. Det handlar i bunn og grunn om respekt for enkeltindividet.
At folk reagerer som dei gjer mot Jan Thomas, viser at dei har liten respekt for dei som faktisk har viruset. Jaja..... Det er så langt frå mi verkelege verd, heldigvis, så sånn sett er det ikkje noko eg kjem til å bruke tankane mine på. Likevel, eg irriterer meg litt over det akkurat her og no.....

"Far rygget over barnevogn med eget barn i". Huff....... Det var såvidt eg turte å opne saka. Kor grusomt! Etter det eg kan lese på nettet, står det ok til med bornet. Nei, i dag skulle alle bilar ha hatt ryggesensorar. Korleis går det an å rygge på bornevogna til ditt eige born?? Ei vogn du veit står der!?! Jeeeeezes........ Men det er vel lett å sei det når ein sjølv ikkje har opplevd det. Eg kjenner eg blir heilt dårleg. Slike saker påverker meg. Eg blir heilt satt ut. Definitivt! Eg trur eg ville ha slitt lenge med det om det hadde vore eg som hadde gjort slikt. Endå godt at bornet overlever, forhåpentlegvis.

"Trener tvang skolelag til å ligge på graver". Æsj...... Like greit å hoppe over.

Eg skulle visst innom på dataen i dag, var tanken i går. Jaja, så gjekk det ikkje heilt slik eg hadde tenkt meg. Eg overlever det også. Dagen har vore utroleg bra og meir kan ein vel ikkje forlange. No ser eg berre fram til i morgon ettermiddag når flyet lander på Flesland og guten min spring mot mormora og kastar seg rundt ho. Han har hatt bra mykje reisefeber i dag. Han var faktisk ikkje obs på at flyet går først i morgon formiddag før han var halvvegs til Bodø. Han blei ikkje særleg glad. Faktisk har han vore litt småsur heile tida sidan det gjekk opp for han. At eg ikkje kunne skjønne at han måtte få dra dit i kveld, var vanskeleg for han å fatte. All den reisefeberen til inga nytte:=)
Sjølv ser eg fram til at vi skal grille villgeit og kanin (?) på sundag. Om eg har oppfatta det rett, er det nett det som skal etast då. Det kan jo bli spanande, og eg veit eksakt kva enkelte vener tenkjer når dei les dette. "Beathe kommer aldri til å tørre å smake på det". Hahahaha...... Eg skal det. Eg har aldri smakt villgeit, men eg skal faktisk smake det. Det høyres ikkje ekkelt ut i det heile. Ganske bra, hæ? Kanin?? Eehh.... Det spørs om dei ikkje får rett på akkurat den biten. Kanskje er det eg som er blitt lura?! Eg trur ikkje det....... Eg blir garantert ikkje å ete kaninen. Då eg nemnte for Steffen at han kan få ete kanin på sundag, ja, då svara han berre "E du heilt dum, eller?" Stakkars dyr. Blir kosa med eine dagen og grilla neste dag. "Shit!" For ein skjebne:=)

Nei, no skal eg slutte av og spise meire kake. I Bodø er dei så snille at dei lager kake til meg, og den er faktisk veldig god:=) Så dataen må nok dukke ned i kofferten att og sove ei stund. Den overlever det denne gongen også. Det er ikkje så mykje for den å sjå på så seint på kvelden....... Aahhh, no trur eg nesten at hjernen er byrja å bli bedøvd. Mykje teit som blir sagt då.... Kanskje det var nok at eg såg Truls Svendsen bli bedøvd på tv. God verknad av sprøyta, med andre ord. Jaddda!
Truls er gjest i "Senkveld" og skal lese frå ei bok saman med Ari Behn (som faktisk er litt artig i kveld). Han (Truls) skal sjølvsagt lese med ein munn som er bedøvd for at det heile skal få eit morosamt preg. Det attstår om det treff meg i hjartet. Det er berre å vente til etter reklamen. Gud kor lite eg har sakna reklame. Blæææ.......
Eg trur kanskje eg skreiv at eg skulle slutte av i stad. Å slutte av kan visst ta lang tid. Joda..... Eg prøver på nytt. For no byrjer "bokdykket".

Hahaha....Eg trur eg døyr. Truls er heilt rå. Det er ein suksess. Han klarer rett og slett ikkje å seie f og p (blant anna). Steine vere.......... Ære vere Ari som klarer å halde seg alvorleg.
Takk for no!!!!!

God natt og sov godt <3

Honey you can have me



When you want me


If you simply ask me to be there







.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar