søndag 25. september 2011

Hodejegrene...

No har eg lest boka "Hodejegrene" av Jo Nesbø. Eg byrja på ho tidlegare, men oppdaga jo fort at han Harry ikkje var med i den boka. Det visste eg eigentleg om frå før av (det er jo ei kjent bok), men det var visst noko som svikta der oppe, på nytt. Sidan han Harry ikkje var med, måtte eg jo berre leggje bort heile boka. Eg kunne jo ikkje spore av den supre Hole-reisa mi midt i eventyret!
No er det ei stund sidan Harry Hole "stakk av", men eg gløymte rett og slett av heile boka "Hodejegrene" til ho plutseleg låg der foran augene mine. Så no er ho ferdiglest og eg skal ta fatt på "Sukkerdøden" til ho Unni Lindell. Håper eg ikkje driter meg ut no når eg skriver forfattarnamnet. Eg er tøven nok til å skrive feil.........

Hodejegrene er ei ok bok. Ikkje meir enn det. Eg veit den har fått gode kritikker og Jo Nesbø skriver jo stort sett bra. Han klarar ofte å lure meg, noko han såleis også gjorde i denne boka. Likevel, eg blei ikkje fanga 100 %.
Han hadde verkeleg ein overraskande slutt på boka. Eg såg for meg alt anna enn det som faktisk sant var. Så då oppnådde han vel det som var meininga. Eg er uansett glad eg har lest ho. (Den er kanskje litt tynn...).
Om du vil lese ei bok som ikkje tar så stor del av di tid, kan nok denne anbefalast, om ikkje på det sterkaste, så er den heilt grei. 

Nei.... Eg skulle eigentleg ikkje inn her no. Eg ventar på tur for å stelle meg, og kjeda meg litt. Tida går som regel sakte når ein berre sit og ventar. Sidan det no høyrest ut som at det straks blir ledig, skal eg skunde meg så eg kjem meg i seng. Etter mykje frisk luft i helga, er eg bra trøytt. "Sukkerdøden" ligg på sengekanten og ventar....... Så ha ei god natt og sov godt denne natta også:=)

Hasta luego!

You are so beautiful........to me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar