lørdag 17. september 2011

Laurdag 17.september.

Det er seine ettermiddagen og eg steiker/koker kjøtt til den store gullmedaljen. Så medan eg ventar på at kjøttet skal koke seg mørt, tenkte eg at eg kunne ta meg ein snartur innom her.
Det er ikkje til meg sjølv eg lager mat. Korpset skal møtast i kveld for litt sosialt lag. Det skal serverast ein fiskerett, men for å vere sikker på at det ikkje plutseleg er nokon som seier dei ikkje likar det, så lagar vi til ein liten kjøttrett også. Det er den siste biten eg har tatt på meg.
Vi har øva heile dagen, og eg syns sjølv at amasjøren holdt ganske bra.

Dagen starta ikkje så altfor bra. Eller..... Det blei jo eigentleg ganske komisk. Eg vakna altfor tidleg og låg eigentleg berre og venta på at klokka skulle ringe. Den gjorde jo det omsider. Hadde eg no berre hatt vit til å stå opp då. Kvifor liggje å vente på den hersens klokka om ein ikkje trør ut av dyna før lenge etterpå. Det straffa seg. Eg låg tre kvarter ekstra! Tre kvarter er ganske lenge.
I same augeblikket eg skulle stå opp, kom son min..... Mamma, æ går på do. (Hardt arbeid....). Svarten også, tenkte eg. Eg orka jo sjølvsagt ikkje gå i kjellaren for å stelle meg, så eg håpa han kom til å vere megasnar. Joda!! Tida ho gjekk og gjekk og eg kjente eg byrja å bli litt stressa. "Skal han ikkje snart bli ferdig der inne?" Etter ei stund høyrer eg plutseleg frå STOVA.... "Mamma, æ venta jo på mat. Æ e jo så sulten!" Steike ta. Eg måtte jo sjølvsagt rope attende "Er ikkje du på do?" Hahaha....."Nei, æ bære lura dæ." Eg kunne ha kaldkveldt han! Det same gjeld han der andre artigkaren. Eg skal ikkje nemne orda eg kviskra for meg sjølv. Han holdt jo på å døy av latter og sa berre "Jaja, der kan du sjå. Han e like utspekulert som mora!" Så der fekk eg........ Eg rakk øvinga akkurat på minuttet. Nei, neste gong står eg opp med ein einaste gong klokka gjer lyd ifrå seg. Arggh!! (Det er gått over no, då. Det gjorde det forsåvidt etter eit lite minutt. Som sagt så var det jo eigentleg litt komisk..:=)

Akkurat no veit eg ein plass eg mykje heller skulle ha vore. Det er jo lov til å drøyme........

No ser det ut for at kjøttet er klart, og då er det berre å starte med resten. Det betyr med andre ord at eg ikkje kan vere foran skjermen her.
Det er laurdag og det er helg. Nyt kvelden!

Hasta luego!

It was nice to hear from you.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar