søndag 11. september 2011

Innhaldsrik helg, vil eg påstå:=)

Alt lå vel tilrette for ei roleg helg her heime i bygda. Vèret i går innbydde til litt av kvart. På torget stod ivrige "politikarar" og tala si sak før valet. Det var vel også difor det ikkje skulle vere hyttehelg denne gongen. I utgangspunktet var eg eigentleg berre lukkeleg og glad for nettopp det.
Ti over halv fire kom "politikaren" i dette huset heim, og så berre glapp det ut av meg..... "Skal vi dra på hytta? Det går ei ferge om tjue minutt". Han såg berre rart på meg. Tenkte sikkert at eg var veldig impulsiv og i siste liten. Det var berre hive seg i pakkinga og leite fram maten som måtte med. Vi rakk ferga med god margin.

Det var eit par ting eg kunne tenkt meg å handle, så difor tenkte eg at vi kunne stoppe på turen. Først Drag.....Ops! Der stengte det visst klokka fire, allereie. Jaja, det gjorde jo ikkje noko, vi skulle jo forbi Ulvsvåg. Ops! Dei stengte visst også klokka fire. Hmm......Storjord? Ja, kanskje der?! Nei......fire. Så tre butikkar og alle stengte klokka fire. Då skal eg no hugse det til seinare gonger. Godt det ikkje var noko viktig eg skulle ha. Berre dill eigentleg:=)

Vel framme på hytta og etter litt middag, fekk eg plutseleg litt meir energi enn godt var. Så plutseleg stod eg der i høgda og vaska tak til den store gullmedaljen. Tak og vegger blei omhyggeleg innsmurt i grønnsåpevann og hytta dufta megagodt!! Eg blei ikkje heilt ferdig, men det har eg gjort ferdig i dag. Gjett om det var nødvendig....... Sukk!! Eg såg ikkje for meg at det skulle vere så mykje støv oppunder taket, men støvet fell visst ikkje alltid ned.

Etter å ha vaska på kvelden i går og eg fann ut at eg skulle ta å slappe litt av i sofaen, leita eg opp facebook på mobilen og var ein aller så helst rask tur innom sida. Det viste seg at eg hadde fått nokre meldingar der. Så då las eg sjølvsagt dei. på slutten oppdaga eg plutseleg at eg hadde fått melding frå ein eg aldri i livet før har så mykje som høyrt om eingong. Han hadde skrive "Hei, god kveld" til meg og eg byrja å lure på om det var ein eg kjente, men berre ikkje klarte å hugse. Det var ein utlending, og så tenkte eg at eg kunne ringe nokon som hadde jobba på mottaket her heime for å høyre om dei kjente til namnet. Det kunne jo kanskje vere ein av asylantane.... Dei veit jo kven eg er, med tanke på at dei var elevar ved skulen her.
Nei, det var nok ingen av dei som hadde det namnet. Det var 100% sikkert. Litt creepy, då!! Å få ei melding frå ein eg ikkje veit kven er. Han har tydlegvis ikkje komen seg inn på mi side (og eg kjem aldri til å gje han tilgang heller). Litt teit å berre ønske meg god kveld. Eller?? Han burde jo då kanskje skrive kven han er. Eg har ikkje noko imot utlendingar, men eg blir jo sjølvsagt skeptisk når dei melder til meg. Eg valgte å ikkje svare på meldinga. Eg skal såvisst ikkje rote meg inn i noko eg ikkje veit kva er. Det er sikkert og visst. Lurar berre på kor han har fått namnet mitt frå.

Ehhh.....ein tanke slo meg nettopp. Eg prøvde difor om eg kom meg inn på hans side. Eg hadde tydelegvis delvis tilgang. Nok til at eg fekk sjå nokre bilete og lese informasjonen om at han har studert i Tyrkia. Hmmm, eg kjenner ingen frå Tyrkia. Det einaste eg kjem på, som har med Tyrkia å gjere, er at det har vore ei viss interesse for å kjøpe kroa hos ein familie frå Tyrkia. Dei driv fleire andre utestader her i Nord-Noreg. Eg kan ikkje minnast at namnet hans har vore involvert i det....... Det kan jo vere så enkelt at han skal ha tak i meg på grunn av kroa?! I såfall er det toget gått. Eg har ikkje noko kro å selgje til han uansett. Eg kjem ikkje til å svare på meldinga. Eg kan jo ikkje vite om det er som eg tenker. Så lenge han ikkje har gjeve nokon som helst informasjon i meldinga, tør ikkje eg å følgje ho opp. Aldri i verda. Likevel......Eg håpar verkeleg det er nett det som er hendt her (at det har med kroa å gjere). Då slepp eg i alle høve å bekymre meg. Jaja....sånn går no dagane.

Resten av kvelden gjekk med til kun ein ting. KABAL. Gud kor lei eg blei av å leggje same kabalen gong etter gong. Eg blei berre meir og meir frustrert. Ikkje snakk om at den ville gå opp, og eg nekta å gje meg. Då klokka nærma seg halv to på natta, heiv eg "håndkledet inn". Litt snurt fann eg ut at det berre var å innsjå at det ikkje ville gå og at morgondagen (i dag) ville bli så mykje betre om eg sov litt før den kom.

Energien var såvisst ikkje borte då eg vakna i dag. Nope, langt ifrå. Så det gjekk ikkje lang tid før eg var i full gang med tak- og veggprosjektet mitt. Så tok eg fatt på nokre vindauge før eg avslutta med å klippe plenen eg har opparbeidd meg på hytta. Etter det  fann eg ut at eg måtte ha litt kvalitetstid med sonen min som hadde vore i vedklyvinga ei god stund. Han er så flink, så.:=) Då blei det til at vi tok årets faste runde etter haustblad med fine fargar. No ligg dei inni ei svær bok til pressing/tørking. Så neste gong har vi berre å få dei inn i hytteboka. Det er så koseleg med ei hyttebok det er litt meir i enn berre skrift. Eg brukar å lime inn litt bileter etterkvart som viser kva vi har gjort når vi har vore der.

Ingen god dag utan mat!! Så i dag var vel ikkje noko unntak. Eg hadde "røska" med meg litt viltkjøtt som eg tenkte vi kunne ha i dag. I stadenfor å steike kjøttet, fanne eg ut at det ville bli megagodt om vi grilla det. Så då gjorde eg det. Av ein eller annan merkeleg grunn ville ikkje grillen tenne seg. Litt småirritert på grillen gjekk eg og henta fyrstikker. OG JA!! Eg var klar over at eg måtte vere forsiktig. Eg skjønna jo at det var komen eindel gass inni grillen og at mi lille fyrstikk kunne skape litt av kvart. Eg tok mine forhaldsreglar. Eg opna grillen berre såvidt, slik at eventuelle flammar ikkje skulle nå meg om det fekk ei skikkeleg antenning. Eehh......det hjalp visst ikkje så veldig. Den lille stripa med lys eg slepte inn.....Hmm, den var brei nok til at det slo utover. Plutseleg var håra oppover eine armen borte og panneluggen min heilt svidd. Jaha...... SÅ kult!! Sikkert meg i eit nøtteskal. Sjølvgjort er velgjort. Dei der håra på armen var det ikkje så nøye med, men den der luggen...... Say no more. Eg trur eg har fiksa den ganske greit no. Det meste som blei svidd har eg fått tatt bort, og det vises ikkje så godt lenger. Ein får det ikkje meir spanande enn ein gjer det til sjølv.

Så, som sagt, eg har hatt ei rimeleg innhaldsrik helg. (Med tanke på at det er fleire ting eg også har utelatt).

No er det ikkje lenge før eg skal ut og trø ein tur. Eg har ein ståandes avtale med ein kollega om trimtur i kveld. Ha ein fortsatt fin kveld!

Hasta luego:=)

You're in my dreams......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar