tirsdag 27. september 2011

Tysdag 27.september.

Ærlegdom varar lengst, heiter visst eit ordtak. Det betyr at eg eigentleg bør skrive at dette har vore ein dritdag!! Men eg lar vere....... Vi seier den har vore bra:=) Det er minst fem bra ting med dagen i dag, så då får det vere det som blir hugsa.
Det stod i dagens horoskop at eg skulle hamne opp i fleire ting som eg var uskuldig i. Det har jo stemt veldig godt i dag. Så eg har iriitert meg mykje. (Ehh.....Berre så det er sagt. No er ikkje eg opphengt i horoskop. Eg las det berre tilfeldig). Om ein hoppar over dei sekunda (eg lyg - det er snakk om mykje meir enn sekundar)eg har ergra meg over andre, ja, då endar ein vel opp med alt som er bra med denne dagen.
Sånn er den saken.

Det er tysdag og det er i slutten av september. Dei to-tre siste dagane har eigentleg vore litt kalde. Det merkes at det ikkje er lenge før vi går inn i ei ny årstid. Kva gjer vel det? Ikkje anna enn at andre klede må fram. I dag, då eg var ein tur på bana, trudde eg at øyrene skulle dette av meg. Ei stakket lita stund angra eg på at eg ikkje hadde noko på hovudet. Haustvinden er ikkje alltid på lag med oss. Det var ekstra godt å leggje seg i karet etterpå!! Får ein først "kjyll" i seg......

Vi har hatt ekstraøving i kveld med musikken. Siste e-post sendte eg avgarde til Calella i dag, så no er alt klappet og klart. Eg håpar den "ivrige" øvinga vår gjer resultatar.
Eg som har vore såååå flink til å øve i det siste........ Likevel var det litt tungt å spele i kveld. Kjente amasjøren sleit då eg skulle spele min solobit på Nordlandstoner. I morgon skal eg definitivt IKKJE øve (på kornetten). Då skal eg noko mykje gjevare.............. :=) I'm looking forward to it!

Då eg kom tuslande heim langs vegen nedover mot huset, tykte eg at det såg litt mørkt ut heime. Klokka var jo berre ti. Inne var det dørge stille og eg såg for meg at det var ein som hadde sovna under lesinga på senga inne hos Steffen. Neida..... Han hadde berre lagt seg. Det betyr at eg kunne sitje meg ned her i sofaen og berre slappe av, heilt til det fulle. Dataen i fanget (kanskje ikkje så bra), tv'n på (Private practise) og ein liten jordbærdram. Hmm......Dårlege vanar. Det er jo andre gongen på svært kort tid. Jaja.......Hehehe.
På dataen er eg, eg. På tv'n er dei berre skrullete heile gjengen. Amøber..... Det er mykje rart dei sender. Eg skal ikkje vere for ærleg å seie at eg likar det. (For det gjer eg eigentleg). Desse psykologane og legane ellers er litt fasinerande. Sjølv om dei alltid hamnar opp i trassige situasjonar.
Snart er det Beck som står for tur, men eg trur dei "hotte" menna i serien må la seg forbigå. (Not hot). Det får vere grense for kor mykje tv ein kan sjå på ein og same kveld. Spesielt med tanke på kor lite augene mine har kvilt på tv'n dei siste månadane. Det er viktig at eg ikkje no går i fella og blir bitt basillen. Hahaha....For det vil jo skje?!? Not!!

Eg skal vere like usosial som resten av huset. Eg skal leggje meg. "Sukkerdøden" blei svikta på sengekanten i går. Eg kom aldri så langt....... Eg er ikkje like trøytt i kveld, så då fins det kanskje håp:=) (Men då må eg først skjønne at det ikkje nyttar å sitje her slik som eg gjer. Tida går fort, og plutseleg så kjem Ole Lukkøye før eg veit ordet av det. Då skal eg drøyme om ein som er bra mykje meir hot enn Beck sine karar).

Eg ser fram til i morgon og det blir det siste frå meg i kveld. Så ha ei god natt:=)

Hasta luego!

You're my favourite.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar