torsdag 22. september 2011

Trøtt.no

No er eg verkeleg trøytt. I går kveld åt eg ein kebab som var sterkare krydra enn sterkast. Midt på natta vakna eg rett og slett med svettetokter, Det brann innvendig i heile magen. Oh, my God, seier eg berre. Statoilstasjonen her i Ballangen får nok ikkje solgt fleire kebabar til meg. Eg låg bra lenge vaken før eg sovna att, så difor overskrifta........

I dag har vel dei aller fleste vore bra trøytt. I alle fall var det ikkje berre, berre for mange av ungdomane å stå opp. Alle kom seg avgarde i tide, men det var såvidt. Eg er slett ikkje sikker på at alle rakk å hive i seg litt mat før dei fauk ut døra. I motsetnad til meg som har levd som eit matvrak. Akkurat det er ikkje tull eingong. I går åt eg både spagetti, pannekaker og kebab..... I dag har eg ete like mykje. Først frukost kl.08.00, så spagetti i titida, lunsj kl.11, kake klokka eitt, kylling kl.halv fire og no oreokake. Enno har eg tid til eit par måltid til om eg orker. Eg føler eg et heile tida. Det er godt det er helg i morgonkveld. Klokka åtte bærer det heim att og det blir deileg å sove i senga mi.
Eg har ikkje akkurat behovet for å breie ut kva eg spis om dagane, men eg syns eg har ete så heftig mykje at eg klarar ikkje la vere å kommentere det. Hadde det no vore grove brød heile dagen, slik som heime, skulle eg ikkje sagt noko......men her går det i alt anna.

Eg er ikkje så sikker på at eg har energi til å øve idag...., men eg skal i alle høve gjere eit hederleg forsøk. Eigentleg burde eg vel prøve å få ein time på auget, for om eg ikkje tar mykje feil, ser eg for meg at ungdomane ikkje kjem til å sovne så altfor tidleg i kveld (med tanke på at det er siste kvelden vi er her). Jaja.

Det siste som er skjedd i nyheitsbiletet, er at han der Frp-mannen (Hoksrud?) har vore å dyppa "snøtten" sin i ei hore frå Latvia. Det har fått så mykje merksemd at det kan ikkje vere mange som ikkje veit om det. Medaljens bakside vil vel mange kalle det. Ein arbeider seg opp og fram, men må forvente at ein blir fulgt med på.
Sjølv veir eg ikkje kva eg syns om saka. Heldigvis treng eg ikkje ta noko standpunkt. Det angår jo sånn sett ikkje meg. Likevel, om eg skulle meine noko, er det vanskeleg å vite kva det skulle vere. Ei sak har alltid fleire sider.
Ein kan på den eine sida påstå at det er av nasjonal interesse og at det berre er ein sjølvsagtheit. Det er noko som er fundamentalt galt om ein aksepterer at ein som sit på Stortinget kan bryte lova sånn heilt utan vidare. Det handlar jo i bunn og grunn om tillitt til systemet vårt. Korleis kan han vere med og "styre" landet om han ikkje er nødt til å gjere som lova seier. Stortingsrepresentantar har ei heilt anna rolle i det spelet enn vi som er nede på bakken. På bakgrunn av nett det, kan eg velgje å ta side med dei som fordømmer......
På den andre sida kan eg velgje å gjere akkurat det motsatte. Kva rett har eg til å dømme han? Han er menneskeleg, akkurat som eg. Ikkje at eg ville gått på bordell for å få meg noko, men det er menneskeleg å feile. Denne saka er ganske kompleks. Mannen sjølv er ikkje den einaste som er involvert. Han har ein familie å ta hensyn til. Det er ikkje berre han som får trykket i denne saka. Det kan ikkje vere berre, berre å sjå bilete av mannen sin bretta ut over avisene og tv i ei slik sak. Det er han sjølv som må stå for handlingane sine, men familien har vel på ein måte rett til å få vite det av han sjølv og ikkje media. Er det liksom greit at ein brettar ut slike personlege ting, utan tanke på kva det gjer med enkeltmennesket? Kan dei som jobbar i dei ulike media kaste den første steinen? I verste fall sit fleire av dei i glasshus sjølv..... Kven veit?
Det er greit at dei skal tene pengar og at "sladder" er noko som selgjer godt. Eg kjøper den. Likevel burde det finnes ei etisk grense for kva ein tillet seg å skrive. I alle høve bør det kvalitetssikrast og det burde ikkje få så stor plass i media som det gjer. Det får jo meir plass enn mange andre saker som er hundre gonger viktigare. Det same skjedde jo med øl-saka før landskampen. Ein skjønnar at det kjem reaksjonar, men det er berre det at det blir så hausa opp at det blir heilt teit.
Konklusjonen min i forhold til Hoksrud må vere at eg ikkje ønskjer å ta stilling til kva eg syns. Det vil vere like naturleg å velje begge sider. Han har lagt seg heilt flat, han har tenkt å betale bota for hendinga.....og då må vel han, som alle andre, få lov til å vere ferdig med saka?! Sjølv om han sikkert ikkje slipper like lett unna heime......... Det veit i så fall berre han og det dei gjeld, Håpar berre han hadde ei bra natt når han først slo til. Litt synd å måtte betale så dyrt for ein fiasko!! Life goes on:=)

No ser det nesten ut for at trøytta held på å sleppe taket. Eg har visst heilt gløymt av at eg er trøytt medan eg har vore her inne. Fine greier.... Eg skal slå til med øving med eingong.

Eg håper på ein fin kveld og ei god natt. Eg gler meg til å sjå att ........!

Hasta luego:=)

I just close my eyes, and I'm with you........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar