torsdag 15. september 2011

Torsdag, sa du torsdag??

Jaggu meg er det ikkje torsdag att. I morgon er det helg atter ein gong for dei som har fritt. Det blir vel ikkje mykje fritt her i garden. Det blir nok for det meste øving, ja, men det blir sikkert gøy.

På mandag bere det rett til Ballangen for å vere der heile uka. Eg skal avgarde med klassen min for å delta på eit opplegg som virker veldig spanande. Eg håper verkeleg at det er det. Då vil det vere verdt å sove på eit hardt golv på skulen heile uka:=) Instruktørane kjem faktisk heilt ifrå Italia for å vere ilag med oss.
Så spørs det kva ein skal finne på å gjere når det er ettermiddagstid i Ballangen. Det blir heilt sikkert ei flott oppleving. Så blir det vel ekstra godt å kome heim att til helga......

Ellers har eg fått nytt namn. Gressenka!! For dei som trur dei veit kva det ordet betyr, så kan eg informera om at dåke mest sannsynleg trur noko heilt anna enn det som det faktisk er. Den siste tida har eg vore ein god del åleine. Difor har eg fleire gonger nemnt at eg er gressenke.
Ikkje at nett det er så mykje å rope hurra for....... Likevel, i går var det ei som var så lur at ho skulle sjekke kva definisjonen på ordet opprinneleg er. Definisjonen fann ho! (OG delte den med "alle"......) Så no kjem eg til å få høyre det over lang tid.
Gressenke: duh....Biate kjære.....gressenke....fant en definisjon på det på nett :Gresseenke kommer av det gammle mellomnedertyske ordet "graswedewe". Det norske språket er som kjent anglogermansk, og på norsk kommer ordet fra det tyske "graswitwe", som egentlig betyr "ei jente som blir forført ute i det fri og deretter forlatt". :D   
Eg trur kanskje eg skal byrje å bruke eit heilt anna uttrykk framover. Det blir slutt på kommentarar som "Det er faktisk godt å vere litt gressenke..." Jaja, sånn går no dagane. Ein har vel bedt om det sjølv!

I dag har eg det ganske fullpakka, så eg skal slutte av her nesten med ein gong. Eg skal både på møte, nytt møte og øving. (Ganske heftig...) Så eigentleg burde eg brukt desse siste minutta på å slappe totalt av. Kanskje eg faktisk kjem til å gjere det. Viss ikkje minstemann og venninna hans plutseleg kjem på at eg har lova dei at eg skal lage skattekart. Det er visst veldig gøy, det. Kan det ha med skatten å gjere??

Uansett.....Ha ein fortsatt fin dag/kveld. Vi "ses" fortare enn du anar:=)

Hasta luego!

I'll send you a lot of kisses.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar