mandag 26. september 2011

Måndag 26.september.

Etter å hatt fullstendig kaos oppi øvre del av kroppen tidlegare i dag, er det no full harmoni og ro. Det tok berre litt tid å få sortert alt av tankar og informasjon. Eg har jo vore borte ei stund, og då eg kom attende, viste det seg at eg skal delta på ting eg ikkje veit noko om. No har eg sondert terrenget og fått kontroll på akkurat den biten. Det føles ganske godt.

Eg har nett vore og lest på VG.no. Skikkeleg interessant! Fredrik Skavlan syns forholdet sitt til Maria Bonnevie er litt usexy, Lindsay Lohan er platinablond og full av blåmerker, Frp trekker seg frå byrådet i Oslo, Noreg har fått sin første supermodell, Mannen bak hæl-straffen er død og Martin Andreassen er ikkje motekonge lenger. Dette er ei kort oppsummering av sakene. Som du ser er det eit ganske så interessant innhald i dagens utgåve. Kun slike saker som eg brenn for....... Jada! Eg berre elskar alt om Fredrik Skavlan. Spesielt alt om forholdet hans til kjerringa si. Eg kjenner kunnskapsdelen av hjernen berre pressar på og vil utvide seg til føremon for meir kunnskap om slikt. Lindsay Lohan.... Wow!! Ho er jo berre heilt rå! Platinablond?? Tøft! Det har eg alltid drøymt om å vere sjølv. Juhuuu........ Hælstraffen har eg aldri høyrt om før, men det må jo vere av interesse for mange med tanke på at VG har tatt det med som sak. OG eg som har sett sånn opp til Martin!! Kvifor påstår dei at han ikkje er motekonge lenger?? Kven skal eg no ha til forbilete??? For heile Kjøpsvik bugnar jo over av slike sexy menn som han......... Hmm, sa eg sexy?? Der laug eg glatt. Martin er ikkje sexy. Sorry halve Noreg..... eg deler neppe synet dykkar. Jaja.....Sånn går no dagane.
Ops......Eg gløymte visst supermodellen. Eg visste ikkje at eg var av slik interesse for journalistane??! Hahahahahahahah......No skal eg ikkje ha det så altfor skøy her, men hallo`? Give me a break! Nei, det er vel ein årsak til eg ikkje les nettavisene særleg ofte. Eg måtte no berre sånn snarast innom i kveld. Ikkje at eg veit kvifor, men eg kunne jo ha spart meg, som du sikkert allereie har forstått. At Carl I. Hagen er skuffa over Frp si utvikling..... Jaja, han om det. Det er ikkje akkurat som om hovudnerven min bryr seg så hardt om det. Eg trur nesten eg må kontakte VG og gje dei nokre tips. Eg treng ikkje reise lenger enn her i bygda mi for å finne ein som gjer meg hundre gonger meir vibbar enn han godeste Martin A. Så var det sagt:=)

På Tv 2 i kveld (tidlegare) var "Jakten på kjærleiken". Oh, my God for nokre brødfrø. Er det rart eg heller rømmer inn hit?? Eg trur kanskje eg blir å ende opp som halvblind, med tanke på at det alltid kun er eit halvt auge som følgjer med på den store skjermen på veggen. Gje meg no heller noko med litt meir spaning. Yeah, stå på, Beateh. Og no har kjerringa fått drypp på ny. Ikkje kan ho stave namnet sitt heller. God natt!!!!!

Hasta luego:=)

I miss your voice!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar