fredag 9. september 2011

Helg....

Det er helg! Det var så deileg å ta helg i dag. Det beste er at eg faktisk blei ferdig med alt eg skulle, så det blir inga sundagsarbeid på meg. Likevel, akkurat no føles det ikkje som at det er helg. Ein er jo ikkje noko mindre trøytt ein fredagskveld enn ein annan kvardag i løpet av uka. Eg kviknar no vel til etterkvart........

I stad høyrte eg på den songen eg skreiv om i går. Eg låg der og slappa så fint av i badekaret og nøyt musikken. Plutseleg stod sonen min der. "Mamma, æ veit kem det e som søng der." Eg blei litt forundra og svarte "Åh. kven er det, då?" Heilt overbevisande svarte han "Det e jo du og han John-Gunnar!". Hahahahahahahahahahhaha......He really made my day. Det var berre så herleg. Eg måtte sjølvsagt spørre han om han visste kven John-Gunnar er. Det kunne jo hende han sa feil......... Joda, han jobber på skolen, var svaret, så det var ingen tvil. Latteren som kom då var riktig så hjarteleg (frå meg). No har eg aldri høyrt min kjære kollega syngje, men at han syng som vokalisten i Sie Gubba?? Tvilar........ Eg veit kva eg blir å fortelje han på måndag. Thihuihi....."Du og han John-Gunnar". Joda!! Det er vel heller andre eg før vil synge duett med, vil eg påstå. Sukk.......Han er bra herleg. (Ja, sonen min altså). :=) 
"Vil ha dej næra"...... "Kom til mej i natt".

I'll send you good toughts.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar