mandag 11. mars 2013

Sånn der........

Akkurat no så føles livet akkurat sånn der...........sånn der når vekkeklokka ringer ein halvtime for tidleg! Ikkje vekkerklokka si feil, akkurat, men ei heller ubetenksom Beathe. Likevel, ganske herleg å stå opp og sjå ut av vindauget. Oslo er rikeleg forsynt med sol i dag, så for dei som er her og ikkje har arbeid dei skal utføre dei neste timane, vil få nokre fantastiske timar om dei vel å utnytte det!
Eg er diverre ikkje blant dei.......

Frukost på hotel plaza. Tja, eg veit ikkje. Nok av god mat, det er sikkert! Eg er ikke akkurat vant til denne folkemengda som er her. Frukostsalen er stoooor og det sit mennesker rundt nesten alle borda. Ikkje berre, berre å finne kjenningar. (Men eg fann!)
Kø meg her og kø eg der.......

08.33......Frukost ferdig inntatt og kroppen klar til dyst. Hmmmm.....Det var det med den halvtimen. Det må å stå opp litt over sju når ein heller kan sove.
Registrering mellom ni og ti. Klokka ti set vi igong. Klokka 10!!
Så denne jomfrua var ferdig med frukosten litt over halv ni og det ein og ein halv time før showet startar!
Treningskleda ligg att heime............ Her er både trimrom og basseng osv. Jaja....... Eg har lagt meg att. Ei god seng og data. Ikkje heilt feil det heller.

I stad drøymte eg meg heilt bort.........heilt bort i natta. Eg sat i mine eigne tankar og plutseleg såg eg for meg at eg tok ned det flotte maleriet frå veggen og strena gjennom resepsjonen og ut. Det var ingen som reagerte på det, så eg blei aldri stoppa.
Eg tvilar på at dei ville ha oppdaga det med det første...............
Tenk kor lett det hadde vore. Berre tatt det under armen og rusla sakte men sikkert ut av hotellet.
Kven vil vel mistenke ei som kjem med eit bilete heilt sånn openlyst??
Jada.....Eg veit eg er rar! Det er berre det at det fins så mange uærlege menneskei verda, så det er eigentleg rart at det ikkje forsvinn fleire bilete frå hotella.

Kondolanseklem fører til islam-kritikk. For ei verd. For ein religon. Når den iranske presidenten blir skulda for å miste kontrollen av di han gjer ein kondolanseklem til ei som har mista sonen sin, så blir ting satt i litt perspektiv.

Det er ikkje lov til å gje håndtrykk og aller minst ein klem til ei kvinne som ikkje er i familien din. Ikkje under noko høve........
Spesielt ein president skal ikkje vise følelsar!!

Det får i alle fall MEG til å tenke. Tenke på kor godt vi har det. Vi veit ikkje sjølv kor godt vi har det.
Vi som sjølv kan avgjere kva vi vil tru eller ikkje tru. Vi som kan gå i dei kleda vi sjølv finn ut vi vil gå i. Vi som stort sett kan seie det vi vil. Vi som er kvinner med rettigheiter.

Eg kritiserer ikkje islam. Ikkje akkurat no i alle fall. Eg berre konstaterer at eg er glad at eg ikkje veks opp i eit samfunn der menn bestemmer og der vi ikkje kan vere sjølvstendige individ på alle område.
At eg veks opp i eit land der menneskeverdet betyr noko, sjølv om eg er kvinne.
Eg er ikkje underlagt nokon som helst.
Mine tankar, mine ord, mine gjerningar.........

Nei, å tru at eg har så god tid, ja det re det same som å tru på nissen. Eg hadde god tid. Kjempegod tid! Kva hjelper vel det når ein er ekspert på å dagdrøyme.
No er det å kome seg ned i rett etasje, finne rett lokale og få dei små grå opp på stasjon.
Som sagt, ein nydeleg dag i hovudstaden, men den skal nok tilbringast inne.

Ha ein strålande fin dag!! Det er måndag, ukestart, så sørg for å ha ei flott uke!

Hasta luego! :=)

IWALY!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar