lørdag 23. mars 2013

Russisk oligark og Putin-kritiker funnet død i badekaret. What?? Kve er ein oligark for noko?? Gark og gark meg her og der!
Lurar på om det er eit ord eg faktisk burde kunne definere.......At det ikkje er så smart å spørre om kva det betyr, liksom.
Berre ikkje sei det bort om det er tilfelle. Så slepp eg at det blir så flaut!!

Oligark..... Det er tydlegvis makt samla hos ei lita knippe mennesker i eit oligarki. Fåmannsvelde...... Der er svaret på kvifor eg ikkje var klar over kva det er . Oligark er eit framandord som ikkje ofte er i bruk. Det er ordet fåmannsvelde som er det mest vanlege og det ordet dei aller fleste forstår berre ved å lese ordet.
Så det er sikker ein eller annan gluping som vil briljere litt som har skrive artikkelen og ikkje tenkt på at den vanlege lesaren skal få med seg alt.(Forstå alt...)

Ein som av nyare tid er kjent for fåmannsvelde, er Jeltsin. "Oligarkane" sørga for at Jeltsin vant valget på 90-talet (eg kjem ikkje heilt på årstalet) av di dei då visste at dei ville ha ein som sørga for at dei fekk ha litt makt. At han styrte etter deira behov.
(Eg skulle ha kjent ein sånn mann, eg også!!!)

MEN, det fins alltid ein Putin. Ein Putin som ikkje er så stor tilhegjar av fåmannsvelde. Ein Putin som prøvde å redusere makta til desse oligarkane.
Var det så populært då?
Det kan eg ikkje i min villaste fantasi tenke meg til.
Vis meg det mennesket som vil ha mindre enn det allereie har....... (Vel, det fins jo alltids unntak. Men det er ikkje så generelt...)

Berezovskij er ein mann og oligark som vil bli hugsa for den kritikken han har retta mot Putin.
Han var ein som gjekk langt i kritikken sin, og med andre ord kan vi kalle han for nådelaus!

Dei siste par åra har han vore i sterk strid med Chelsea-eigar og oligark Abramovitsj.
Striden handlar ikkje om meir enn 30 milliardar kroner, så då er det jo ikkje noko grunn til å byrje med å spekulere i kva fandenskap det er som står bak det at han no er funnen i eit badekar.

Eg vil tru at han har mange fiendar..........

Hekle ditt eget interiør. Hahahahaha..... Denne jomfrua må nok le litt! :=)
På ein skala frå 1-50.........kor stor er sjansen for at denne "artikkelen" blir opna av meg?? Tipp i veg!!

Du treng ikkje tippe så veldig hardt, for eg skal gje deg svaret ganske så umiddelbart.
Den dagen denne frøkena tenker å hekle mtt eiga interiør, ja då har det skjedd noko galt, eller kanskje det berre er skjedd eit under.
At ein som kan trylle har lagt handa si på hovudet mitt (eller noko sånt!)

Joda..... Eg er ikkje heilt grøn når det kjem til hekling. Berre lysegrøn. Det tels vel litt??
Eg har hekla før! Det er berre det at eg kan då vel ikkje finne meg noko meir keimsamt enn nett det?!
Skal liksom eg bruke den tida eg bruker på masse tull til å faktisk gjere slikt?
Nåneidu. Det kjem aldri til å skje!
Det er rett og slett ingen vibber som seier at det kan freiste. Som sagt.... Då er det eit under ute og går! (Vel, under har jo skjedd tidlegare, men viss det skal skje eit under i mitt liv, så skal det vere på eit heilt anna plan enn hekling.)

Du ser vel for deg meg med ein heklepinne?? Passar det inn i biletet ditt?
Eg håper du lander på nei!

Dytter kona ned på togskinnene. Tja........Med andre ord ikkje kjerringa! For kaller du kona for kjerring, så er du jo faktisk veldig glad i ho. (Med tanke på at kjerring betyr "den du har kjær").

Kjip skjebne........ Kanskje eit "kontroll av sinne"-kurs vil vere på sin plass?
Det er vel ikkje så ille likevel..... Det fins vel nok av kjerringer å velge seg etterpå.......

Jaja, sånn går no dagane! :=)

Ha ein fin kveld!
Hasta mañana! :=)

IWALY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar