mandag 25. mars 2013

Der er måndag og sjølve påskeuka er starta. Så spørs det om vi er heldige og får eit flott vèr vi kan boltre oss i. (Vi veit vel allereie svaret på det!)
Skia er lett tilgjengelege i håp om at dei skal brukast flittig. Berre det at då må det nok kome litt meir snø for at det skal bli ei god oppleving. Ikkje særleg gøy å stå på ski om det ikkje er nok av den.
Erfaringa til fleire av dei som gjekk "Grytarennet" i helga, var at enkelte stader var det så lite snø at løypa måtte gå litt utanfor det normale.
Ergo meiner dei også at den var litt lenger.
Anten så er det siste tilfelle, eller så er det ei ønsketenkning ut ifrå kor slitne dei følte seg då dei kom seg i mål. Hahahahaha.............

Sjølv hadde eg lyst til å gå, men hadde nok andre planar for helga. Planar som ikkje lar seg gjennomføre om ikkje alle held seg frisk.
Foreldrerolla måtte nok gå foran "kos og hygge"-rollen når ein liten gut ikkje hadde det bra.
Heldigvis er formen stigande og snart er det vel på tide at han får påskeformen opp og går så mora får han med på ski!

Påsketrafikken går som normalt. Som vanleg er det ein eller annan "tulling" som er ute og køyrer og som vanleg skjer det nesten ei ulykke. Som sagt......heilt normalt!
Og så blei det jo heller inga ulykke og dåkan ein vel ikkje klage???
Spesielt ikkje når det er ein familiefar som vel å utsetje familien sin for fare midt i ein lang og uoversiktleg sving!
Det er ikkje særleg kult å sitte bak rattet når ein hamnar rett bak slike folk. Ikkje når det berre er såvidt at han ikkje dreg oss med seg i det heile. For det er ikkje berre, berre å bremse opp i tide når det smell rett foran deg.
Helsigvis var det oppmerksam bil som kom i mot midt i svingen og han klarte å svinge seg langt nok ut til å hindre galskapen.
Eg håper verkeleg denne mannen har eit "troill" til kjerring!! For då trur eg at han fekk så øyrene flagra! Det kan i og for seg vere ille nok, det! (Troill-kjerringer gjer seg ikkje med det første........)

Det stor KK-bladet......... Joda, stort og stort! Slank deg ved å se deg sjølv i speilet (tenk deg tynn). Trim deg tynn. Spis deg tynn. Tynn, slank.....whatever. Det er sikkert enno fleire metodar for å få idealfiguren om ein berre ser nøye etter.
Så står det om overvekt.
Så kjem motesider............... Oppskriftsider med sunne og gode oppskrifter (med rettar eg aldri kjem til å spise ) og sist men ikkje minst strikkesidene!! Strikk denne kåpa! Jaaaaaaa............

Ikkje skal eg bli tynnare, eg et den maten eg vil, motesidene har eg aldri ofra eit blikk (trur eg) og då står eg att med strikkesidene. Jippi, seier eg då!!
Eg skal bruke påska til å strikke meg kåpe......
Eg kjem faktisk på noko eg heller strikkar då, men det skal eg ikkje nemne her.
Berre så synd at alt garnet blei "attgløymt" heime. (Hahahaha ALT garnet, som om det er ein heil haug).
Vel, det er ikkje så altfor lenge sidan eg hadde eit lite strikkeprosjekt på gong, men eg må ærleg innrømme at dei andre hobbyane mine føles 40 gonger viktigare enn det.
Rett og vrang meg her og der. Det er jo påske!! Kryssord og krim!! Quiz!!

Det er faktisk ei quizside i KK denne gongen, så pluss for det! Spørsmål om kultur og litteratur. Skikkeleg dekkande tema. Det er nesten som om at dei går litt inn i kvarandre.
Hvem har komponert musikalen "Les Misèrables?" Hmm......Den var vanskeleg!! Hahahah........Neppe!
Om eg ikkje hugsar heilt feil, så var eg ein del av den musikalen for kanskje 14 år sidan (eller noko i den dur). Men kva veit vel eg? Eg er vel ikkje nok på stasjon til å vite om eg var der eller ikkje!! :=)
Joda...... Gode minner frå den tida. Laaaaaange dagar med musikk! Herleg!!!

Så med tanke på at KK er det einaste magasinet eg har drassa med meg, er det vel ikkje så store forhåpningar om at det blir velbrukt i påska. Fire krimromanar ligg og ventar i sekken. Tre norske og ei engelsk. Så får vi sjå kor langt eg kjem.

Disneymonopol! Det er tingen det! Der kan ein fort bli rikare enn kva sundt er! Ikkje ofte at ein får sååååå rimelege hus, så då kjøper vi som galningar. Skulle tru vi ikkje skjønnar betre. (Vi gjer vel ikkje det). Og så Tingeling då........ Den flotte skapningen som blir flytta etterkvart som vi gjer noko bra.
Eg brukar å vere ein av dvergane til snøkvit! (Det er snøkvit som har dvergar??)
Nei, no har verkeleg hjernen tatt kveld! Tenk å måtte tenke over det...... Som om det var Tornerose, liksom?!
Det er vel eit tydeleg teikn på at det er kveld og at unge jomfruer må sove for å henge med på alt som skjer. Så då er det berre å seie god natt! :=)
Sov godt!
Hasta mañana!

IWALY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar