søndag 24. mars 2013

Palmesundag......... Kva i livet mitt er det som vitnar om at det er palmesundag? Tja, sei det.
Hadde eg vore på hytta, kunne eg skjult meg bak ordet "tradisjon". Palmesundag på hytta er "tradisjon". Det vil seie......anten i fjorden eller lenger ut i fjorden.
Så ergo er denne forma for tradisjon broten ved at eg sit her heime ved spidebordet og skriv.

Palmesundag då eg var yngre?
Tja, med tanke på at ein er vaksen opp på ein stad som har nær tilknytning til det indremisjonistiske, så er vel sjansen hakket større at det hadde meir med palmesundag å gjere enn dagen i dag (eller dei siste palmesundagane for den del).

Eg skal ærleg innrømme at eg ikkje er sikker på om eg har fortalt sonen min om kva denne dagen "betyr".
Eg trur nok han veit det til ein viss grad. Eg vil tru dei har hatt litt om påska også i løpet av snart tre år, men det er kanskje mitt ansvar å følge det opp.
Er det ikkje difor vi bærer dei til dåpen? Foreldre, fadrar osv........Spesielt den heldige gudmora eller gudfaren bornet har, alt etter kven det er som bærer bornet.
Ein lover å følge det opp............

Ergo så burde eg vel ta samtalen. Uavhengig av kva eg sjølv meiner om ting og tang. Frå ei heilt nøytralt "side".......
For ellers så tar eg jo på ein måte frå bornet mitt retten til å velge sjølv?! Om eg ignorerer det heile..... Korleis skal han kunne ta standpunkt til noko om han ikkje "lærer" om det?
Om eg ignorerer det av di mitt standpunkt er negativt til temaet, har eg samtidig valgt for han også. Då har eg bestemt om han skal tru eller ikkje! Er det ok?
Eigentleg ikkje.............
Då skulle eg heller ikkje ha fått han døpt.

Palmesundag..... Eg trur jaggu meg eg skal sette meg ned og snakke med han om det. Om han spør kva eg meiner, skal eg svare så ærleg som eg kan, men likevel påpeike for han at det er han sjølv som må kjenne etter om han trur på det.
Palmesundag.........Dagen då Jesus, i følge kristendommen, rei inn i Jerusalem.
Namnet palmesundag av di folk la palmer foran han der han kom ridande.
Palmesundag, berre dagar før det skjedde det som i dag er skuld i at vi i det heile tatt kan feire påske og nyte påskesola på høgfjellet eller på ei hytte i skogen. You name it.....
Hadde ikkje det som skal ha skjedd i påska skjedd, hadde det heller ikkje vore noko å feire.
Då hadde vi vel ikkje feira jul heller.

Vi kan meine kva vi vil om religion, men eg er rimeleg sikker på at eit stort fleirtal av folket gler seg til påskefri. Sjølv om ein er alt anna enn kristen, får ein likevel nyte godt av at det fins nokon som er det.

Eg trur at enkelte ikkje heilt veit kva det har å seie for oss at stat og kyrkje har skilt lag...... Kanskje burde det vere slik at kun dei som står i statskyrkja burde vere dei som kan ta julefri og påskefri? I og med at det er ei kyrkjeleg høgtid begge to.
Berre så det er sagt...... Eg meiner ikkje at det skal bli slik. Eg berre set det litt på spissen.
Vent eit par år, kanskje litt meir, så er ikkje kristihimmelfartsdag raud lenger. Då kan ein ikkje lenger ta seg ei langhelg på hytta eller reise bort på romantisk weekend. Den eine dagen du har oppspart må plutseleg bli til to. Og då kan ein jo likesågodt ta dei kva tid som helst.
Då kan ein ikkje reise utan at borna må søkast fri frå skulen (som mange gjer likevel).

Tar eg ikkje heilt feil, er det sikkert ikkje mange åra att til skjærtorsdagen er borte som raud-dag også.
Det blir ein kort påskeferie............

Vel, eg byrja vel eigentleg med kva palmesundag er for meg.
Det skal eg faktisk ikkje utlevere her. Det er ei privatsak. Ikkje meir privat enn at eg svarar dei som spør, men that´s it.
Eg føler likevel for å sette meg ned med gutungen og prate om temaet med han. Det kan jo vere greit at han reflekterer over det, uavhengig av kva han ender opp med i livet sitt.
Så står det i alle fall ikkje på meg!

Kloner hunden din for 600 000. Mpfghhh.......Du er bra glad i hunden din om du spanderer 600 000 på å klone han!!
Joda, majoriteten av dei som har hund er nok glad i den. Heilt normalt det. Likevel, det er heftig dyrt å bruke så mykje pengar på å få ein kloning.
DET er ikkje naturleg.
Det skaper også enno større ulikskapar i samfunnet. Naboen kan få hunden sin attende, men det kan ikkje eg, liksom..... Kult!!
Ikkje veit eg, for eg har inga erfaring på området, men noko seier meg at ein ikkje får like mykje sorg av at hunden blir borte av di ein får "same hunden" attende.
Kanskje eg tar fullstendig feil?! Det vil nok vere ulike reaksjonar ute og går.

Ein ting er sikker! Skal eg bruke fleire hundre tusen kroner, skal det vere på noko heilt anna.

Sov seg gjennom hele sexscenen. Hahaha......Det meste går an!
Radric Davis, ein kjent rapper, er tydlegvis klar for sin første film. Filmdebut med andre ord.
I denne filmen skal han delta i ein sexscene. Noko som mest sannsynlegvis vekker det meste i kroppen hans!
MEN, så feil kan ein ta. Tippar ho som sat oppå han i heile 45 minuttar ikkje føler seg høg i hatten. For rapperen sovna under heile akta.
Ho høyrde plutseleg at han snorka.
Ikkje skjønner eg korleis dei har klart å lage eit bra opptak av ei sexscene når den eine aktøren sover!!
For eg vil tru at dei bruker det i og med at ho holdt heftig på med han medan han sov.
Tre kvarter er bra lenge sådan!!

Menn har ikke mye de skal ha sagt. Hmmm......Hive seg på den bølgja att?? Det er Dagbladet som gløymer at dei må fornye seg og at enkelte tema er utdebbatert. Kanskje........... Sånn bortsett frå at det stemmer sånn litt då??? Hahahaha.....

Nei, det er enno berre ettermiddag! Måtte både eg sjølv og alle andre med få ein herleg kveld!!
Ha ein fortsatt fin dag!
Hasta luego!

IWALY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar