fredag 22. mars 2013

Påskeferie!! :=)

Det er herleg med påskeferie no. Ingen tvil om det. Likevel, for den som trur at ei påske er totalt avslapping frå arbeid, så må eg nok seie "Du må tru om att!"
Ein slik bunke som dette rettar vel seg ikkje på eigenhand, så då må den vel tas med i ferien........
Er det no eg skal seie "Det skal berre kome mykje  regn i påska!"? Hahahahaha....... Den var god!!
Som om ei ung jomfru som eg vil ha regn.... Hahaha, det får klare seg med at sonen er halvvegs pubertal i dag (i ein alder av snart 9).
Ingenting er vel som å ligge på ein veranda og "blotte" seg i påskesola og rette framandspråklege oppgåver?!
Nei, her i garden klages det så absolutt ikkje!! :=)

Det er landskamp på tv. På facebook florerer det med gretne gubber som klager på korleis den norske bana ser ut. Vi som er verdas rikaste kan vel ikkje ha ei bane som ikkje er grøn?
Hahahahaha......Like I care?!
For det første har det vel aldri vore spelt ein landskamp så tidleg på året før. For det andre er mars ikkje ein månad der ein kan forvente at ein grasplen av ekte sort er grøn når ein bur i vinterland.
For det tredje må det jo vere supert å spele på ho no. Det er jo i alle høve ikkje noko sjanse for at bakken forsvinn under dei medan dei spring rundt på matta! Ikkje så hardt så det må vere på denne tida........:=)

Etter ein times løping på bana, er det ingen av dei heile 22 spelarane som har klart å netta den der runde ballen. (Som om det er nokon av spelarane som ikkje er heil??!)
Dei er meir opptatt av å få nærkontakt med kvarandre enn å få ballen bak keeper.
Eg forstår dei godt, eg!!! :=)

Eg digger Drillo, så difor følger eg med på tv´n med eit halvt auge (kanskje berre eit kvart). Drillo er glup, så det vil jo vere fint om dei vinn.
Spørs berre om han ikkje må tvinge dei høgare opp på bana (som om denne jomfrua har peiling?! Hahahaha........Joda, litt så!)

Jarstein er i alle fall supersøt der han står og kauker og lager grimaser! Berre sekunder etterpå er visst ballen i mål!
Det var noko med det at ein ikkje må vere så opphengt i utsjånaden (sidan ein er på tv). Det kan fort straffe seg. Fokus på kropp i stadenfor ball....... Ikkje bra!
(Tru meg, eg ville også ha hatt fokus på kroppar om eg hadde hatt 21 andre menn rundt meg!! Definitivt!)

Jaja......Eg har klokketru på Drillo og kampen er ikkje over.

Hvordan har påskeutfarten gått? Joda, takk som spør. Berre bra. Eg sit jo her i sofaen, så då har eg vel ikkje rukke å gjort så mykje ugagn.
Ingen utfart her i garden med andre ord.

Drikker ananasjuice for at vaginaen skal lukte bedre. Jeeeezes..... Det var då og noko! Tvilar sterkt på at det har noko å seie.
Det er reality-tv som når sitt lavmål når dei ønsker at kvinnene skal lukte som ei tropisk øy nedantil!

Eg tippar at det er ganske mange som følger med på reality-tv. Ergo er det også mange som blir påverka av det dei ser.
Det ser ein jo berre på dei som ein veit ser slike program.
Sjølv om eg sjølv ikkje er noko ihuga fan av slike program, kjenner eg fleire som er det.
Med andre ord kan ein jo då påstå at det blir vansklegare og vansklegare å vere ein person med ein skjede og kjønnslepper om ein skal leve opp til det ein ser på tv. (Vi veit jo at mange faktisk prøver ut det dei ser...........)

Ananasjuice er godt det.......men neste gong eg får lyst på det, kjem eg vel berre til å tenke på det eg nett har skrive og så får den stå i fred.
Eg kjenner ingenstader at eg vil lukte så tropisk. Ikkje her nord i vinterlandet!!

Nei, det ser ikkje ut for at Drillo skal få sove godt i natt. Stakkars mann! Det er visst ikkje nok med 11 sterke karer for å ta oss med til "himmelen".
Jaja, denne unge jomfrua skal slutte av no, så då er det berre å håpe at alle dåke andre i alle fall får ta litt del av skjønnhetssvevntida i løpet av natta!
Ha ein fortsatt fin kveld!
Hasta luego!!

IWALY!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar