søndag 24. mars 2013



Eit tydeleg bevis på at ein ikkje kan stole på at eit bilete ikkje lyg.
Eg har leika litt med bileteredigering og ein ting er sikkert. Eg har berre såvidt bbyrja å lære meg litt. Difor er det ikkje vanskeleg å tenke seg kor mykje endringar ein faktisk kan gjere berre ein har eit bilete og ein data.

Eg har "leika" meg med litt andre bilete også, men det er det der med åndsverklova. At ein ikkje skal publisere andre utan samtykke...... Eg brukar som regel å følgje det.
Kanskje litt keisamt å bruke bilete av seg sjølv, men ein tar kva ein har!

Det første biletet er ifrå forrige uke. Det andre er heilt attende til juli i tid.
På bilete nummer to har det vore fleire ting med på biletet, men som eg har fjerna.....
Så då kan ein spørre seg om foto held som bevis i ei sak? Burde det gjere det?
Kven kan sjå at eg sit i ein buss og ventar på det øverste biletet? Det er det eg gjer og bussetet osv vises på orginalen.
Det er ikkje mykje å finne på når ein sit og tar bilete av seg sjølv med mobilen! Trur nok det er ei som er lei av å vere på reis og berre gler seg til å kome heim til si eiga dyne!

Det var det der med om ein kan bruke bilete som bevis..........
Eg vil tru at dei har ekspertar som kan gå god for om at eit bilete er ekte eller ikkje! :=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar