torsdag 13. desember 2012

Snill??

Klokka er godt over elleve og sånn eigentleg (viss eg kjenner etter djupt inni hjarterota) burde eg vel ha vore ein annan stad enn akkurat i sofaen. Så kan jo du bruke den villaste fantasien din og tippe på kva eg meiner med det!!!! Hahahahaha...............
Det er no eg skal la vere å seie at eg snakkar om badet og nattstellet, for eg reknar med at ingen vil tru meg likevel. Jajajaja.......La no jomfrua få lov til "å ro" litt! (Og så kan du ta den skitne fantasien din med på mørkloftet!!) :=)

Dagen har vore lang og hektisk, så å tru at eg har klart å samle hovudet mitt lenge nok, i slengen, til å komme opp med eit tema, er det same som å innrømme at du trur på han der "santaclåsen"!!! Mirakler skjer, så kanskje han kan finne på å gje meg den mest vidunderlege gåva til jul?? Neppe........Har nok mine sterke "tvil". Men.........som ordtaket seier........Liten tue kan velte stort lass!
Diverre har eg ikkje nok stor pipe til at han kan kome seg inn til meg, men taket har i alle høve plass til reinsdyra!!! Kanskje dei hektar seg fast i nylontråden som går frå" mønet til mønet"(sånn som glupingar har funne ut er bra for å halde fuglar borte) og då kan jo eg berge dei laus og vere lukkeleg i lang tid for å ha hjulpe sjølvaste nissen!!!
Det er ikkje no du skal seie at nissen ikkje fins.............Alle veit jo at han fins?? Det er berre vi som ikkje har vore snill nok enno til at vi fortener å sjå han. Det var det der med snille "born". Han har nok gjennomskoda oss for lengst.

Nei, som dåke sikkert har skjønna allereie, så er ikkje jomfrua klar for noko "Love me tender" i kveld. Ho skal sakte, men sikkert stille hjernen inn på rett kanal (for å hindre at ho ikkje gjer etter for noko roman eller liknande). Det er tida for å få skjønnheitssvevnen sin (og det må vel ein del svevn til om DET skal oppnåast!!) Hahahahahaha.............

Så om du er trøytt eller ikkje......Ha ein fortsatt fin kveld!! :=) Drøym søtt.....

Hasta mañana.

IWALY

1 kommentar:

  1. Heia:)Ha ha,skal ikke skrive en avhandling,men faktisk var det ingen skitne kofferttenking her før jomfrua sjøl hinta veldig sterkt! Så da ble jeg faktisk litt mistenksom!!!Smart triks det der med nylonen tvers over taket, forresten. Men hvem sender man på taket for å fikse det??? Kanskje jomfrua hadde ville vært med på Caminoen?Jeg bare lurer...Natti natt :9

    SvarSlett