søndag 23. desember 2012

Laurdags kveld og "Det stor korslaget". To flinke kor, men det var ikkje det som hadde best kvalitet som vann. Det er likevel ikkje anna å gjere enn å gratulere vinnarane. Folket har talt.......

Det er ikkje lillejulaften før i morgon, men denne jomfrua byrjer å bli lei av å vente. Det er så mange som har lagt ut bilete på Facebook av juletreet dei har pynta osv...i lang tid no. Første treet dukka vel opp 1.dsember (eller noko sånt). Eg har aldri før vore borti at sååå mange pyntar seg heilt ferdig til jul i same augeblikk som advent startar.
No har eg sett så mange ferdigpynta tre at eg mentalt trur at jula er byrja før ho faktisk er det. Så i ettermiddag måtte eg berre gje etter, eg også.
Steffen sa "Mamma, kan vi ikkje bære ta å pynt treet nu, vi åsså??"
Det skulle ikkje meir til.............. Så no er det juletreet ferdig pynta, alt av julegardiner er komen opp, juledukar på borda og ein skokk med nissar! Så då er det store spørsmålet: Kva i all verda skal eg finne på i morgon kveld????? Kanskje vi berre skal leite fram pakkane og leggje dei under treet og så feirar vi jul i morgon? (Ikkje så dumt).....

Den finaste julesongen "ever" er "Det lyser i stille grender". Eg trur ikkje det er nokon av elevane som tvilar på at det er den songen som er min favoritt.
No innbiller sjølvsagt dei seg at det er av di det er ein nynorsk song, men det er nok ikkje difor.
Eg har fått den inn med morsmelka og syns den er heilt herleg.
Av ein eller annan grunn, brukar dei ofte berre fire vers her nord. Ikkje veit eg kvifor, men femteverset må vere med for at den skal vere fullkomen.

Eg var innom her litt tidlegare i kveld. Eg fann ikkje ei einaste sak i avisene. Kreativiteten var ikkje heilt på topp, så då orka eg heller ikkje utfordre dei små grå så hardt. Då er det heller likare å vere attende no!

Første hund som finner skumle bakterier. Det er mykje rart dei skal til med! Nyskapninga innen bakteriestudiene er ein hund som kan lukte seg fram til bakteriar. Bakteriar som skaper diarè, på sjukehus.
For å hindre smitte mellom pasientar, er det ein hund som sørger for å markere at her er det ein pasient med bakteriar..........Hald han unna andre!!!
Hmmm........ I utgongspunktet ikkje så dumt, men det er nok eindel problemar knytta til det.

Treffsikkerheita er rimeleg bra. Hunden fann 25 av 30 blant ein pasientmasse på 300. Så det er jo ikkje så ille.
Likevel, no er det slik at også hundar kan dra med seg smitte og ikkje minst er det mange som er allergiske mot hundar. Så spørs det kven sitt hensyn ein skal tale?!
Hundar inne på sjukehus???

Politiker kalte Mila Kunis "skitten jøde". Verda er visst ikkje komen lenger i dag, i slutten av desember 2012.
Igjen er det på Facebook at "mobbing" finn stad. Mobbing på nettet er ikkje noko nytt fenomen.
Mobbing er eigentleg klassifisert som noko negativt som skjer om att og om att. Derimot, skjer noko negativt på nettet, er det nok at det skrives ein einaste gong.
Det er alltid mange som får det med seg og det kan aldri slettes 100%.

Antisemittisme er nok noko som foregår i mykje mindre grad i dagens samfunn. Likevel er det nok mange som har denne haldninga framleis. Fleire er rasistiske, men vel å vere det litt i det skjulte, medan andre er litt "tøffare" og tør å stå fram som det.
Eg vil tru at den ukrainske politikaren ser på seg sjølv som "tøff" sidan han våger å bruke eit sosialt medium til slike haldningar.

Det er synd, men dog ein realitet!!

Postbud stjal konvolutter med bankkort og pinkoder. Etterpå tømte ho kontoen deira. I heimen hennar fann dei over 200 bankkort.
Det største uttaker er på bortimot 100 000.

No er det slik at kort og kode ikkje blir sendt ut ilag, men det tar vel ikkje så lang tid før eit postbud kjenner att korleis ein slik konvolutt ser ut. Dei er jo stort sett like, uavhegig av om du heiter Hansen eller Nilsen. Kunde er kunde, liksom...........

Skulle det heile ha vore vellukka, måtte ho ha stoppa etter nokre få kort.......Så det var jo lite lurt å ta så mange. Slikt blir det etterforskning av!!!!! Hahahahahaha......... Det er nok likast å vere lovlydig!!

Eg sit og ser ein romatisk komedie på tv. Så det betyr at det går ganske sakte med skrivinga her. Ikkje alle menn som er så heldige at det er bortimot 100 brurer som står der i kvit kjole og håper på at brudgomen skal velgje akkurat "meg".
Ikkje spør korleis det har seg at det møter opp så mange kvinnfolk (pengar får skulda), men det endar med at kjærleiken vinn.
"Og alle hjerter gleder seg!"

"Halvtullåte" filmforfattarar, spør du meg!

Av alle ting sit ein oppe til langt på natt. Nei, det er om å ta seg sjølv i nakken og pelle seg dit ein bør vere på denne tida av døgeret.
No har ikkje eg så mykje å gjere i morgon at det gjer noko, men det skal i alle fall ikkje gå ut over kvalitetstida med minstemann på ein slik dag!!
(Kveldens kvalitet var kinasjakk! Kinasjakk er gøy!)

Ha ein fin lillejulaften!
Hasta luego! :=)

IWALY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar