tirsdag 18. desember 2012

Det er ein gong slik at alle dagar ikkje er like. Godt er no det, forsåvidt, men eg skal ikkje påstå at eg syns at det er så gøy å ha ein dag der alt føles som om det går motsatt veg av det som er ønskeleg."Drittdagar" kalles det og dagen i dag er ein "drittdag"! Ergo er nok ikkje humøret på topp. Er eg heldig, vil skrivinga vere ein positiv opptur................

Det har vore kommunestyremøte i dag. No må eg presisere at akkurat det har ikkje påverka humøret mitt!! Sjølv om eg er totalt ueinig med enkelte ting som skjer.
Kulturskulesaka er tatt til heilt andre dimensjonar enn det som bra er. I ettermiddag er det fleire som har gjort det til ei Drag-Kjøpsvik sak og at det er ein spiker i kista for kommunedeling.
For noko tøv!! At representantar frå Kjøpsvik meiner noko anna enn representantar frå Drag har i laaaaange tiden avla til fjordskonfliktar. Her har vi ei sak som ikkje dreiar seg om dette forholdet i det heile, men så klarer fleire å gjere det til nett det. Og sjølvsagt tar folk parti ut frå rykter og det dei les andre skriv blant anna på nettet.
Saka gjeld Hamarøy-Tysfjord. Ikkje Drag-Kjøpsvik. Begge sidene må ivaretas på lik line, slik det er no.
Det blir spanande å sjå framover på korleis det blir. Eg håper at kommunen har valt rett. Dei burde i alle fall få det til.

Det er ei anna sak som irriterer meg meir! Om få månadar er skulen fri for vaktmeister. Når han som no er vaktmeister går av med pensjon, skal stillinga avviklast. Totalt uforståeleg. Eg trur ikkje ein einaste av politikarane eit kva ein skulevaktmeister gjer. For hadde dei visst det, ja då hadde dei ikkje valt å gjere det dei gjer no.
Hadde i det minste ein einaste politikar gidda å kvalitetssikre det heile ved å hente inn nødvendig informasjon om følger osv...... Nei, det er berre å gå for ei sak utan å kjenne til noko som helst. Berre tala!
Skal borna kome til låste dører på morgonen? Eller er det meininga at inspektøren som må ordne vikarar og anna på morgonen skal gjere det? (Det er snakk om mange dører). Bassenget?? Skal dei vere nøydd til å vere utan svømmeopplæring av di det ikkje kjem til å vere nokon der med kunnskap om drifta av det? Kva med vintersnøen? Skal dei andre vaktmeistrane i kommunen kome og måke den unna? (Dei klarar vel det i tillegg til dei arbeidsplassane dei allereie åker? Det er jo berre å stå opp ein time tidlegare. Kva gjer det vel om arbeidsdagen byrjar midt på natta?) Når elevane kjem på morgonen, må skoleplattingen vere ferdig måka. Elevene skal vel stille inn alle pultene og stolene sine selv. Kven skal passe ventilasjonsanlegget og "storomnen"?
Eg er sikker på at om eg prøver, kan eg finne minst 100 punkter som er viktige i forhold til vaktmeisterstillinga ved skulen. Mange gonger treng vi han akutt.
Eg trur absolutt at politikarane ikkje er klar over kva dei gjer.
Eg som lærar skal vel bruke tid på å strø sand på isen utanfor ytterdørene og i og langs trappene? Så skal vi vel anten svette oss i hel eller fryse oss i hel av di det ikkje er nokon til å passe på det.

Kutt heller på kursbudsjettet og oppretthald stillinga. La det gå eit år utan at folk får dra på kurs (for det er jaggu meg mange som elsker å dra på kurs i eininga!!). Lovpålagte kurs må sjølvsagt gå som vanleg.
No er ikkje eg noko spesialist, men eg trur nok at ein kunne ha spart bortimot ein million på dette tiltaket.

Norges best kledde mann. John Olav Nilsen er Noregs mest velkledde mann. (For å hindre spekulasjonar her, så må eg vel seie at det ikkje er sambygdingen vår. :=) Han har bindestrek mellom namna.)
Han kler seg sikkert kjempestilig, men har dei vore i Kjøpsvik og sjekka forholda?? Hahahahahaha.................

Kalte lagkammerat homo - fikk 90 000 kroner i bot. Tja, det svir å ikkje ha eit opent sinn!!
Svir og svir............... Neppe. Han tener vel så godt at det knapt er ei dagsløn.

Naboer kjemper om den kuleste julepynten.  Det er om å dekorere huset mest mogleg både utvendig og innvendig. Jaja, viss dei ønsker ei skyhøg straumrekning berre av di det går prestisje i slikt, så versågod! :=) Eg syns eigentleg ikkje at det er så fint om det blir alt for mykje. Det går liksom ei grense for det meste. Heller koseleg enn overdådig! :=)

Gravde ned Phoebe til halsen og skjøt henne to ganger i hodet. Unskuld språket, men kven i helvete er det som er så sjuk at dei grev ned ein hund, lar han pines med berre hovudet fri for sand og så skyte den to gonger i hovudet??
Hunden overlevde. "Fjotten" stakk av og andre fann hunden (i live). Eg kjenner eg blir provosert!!

Gravde seg ut av fengsel - ville fjerne åreknuter. Hahahahaha........... Århundrets løgn?? Eller??  Eg har ikkje opna saka, så eg veit faktisk ikkje kva det dreier seg om, men eg har sett biletet av holet i veggen.
Eg har ikkje tenkt å opne saka heller, men rett og slett berre sjå for meg at det dreiar seg om ein som har blitt tatt for å rømme og i den samanheng har kokt ihop ei løgn. :=)

Nei, det er plutseleg Greys på tv og det vil gjerne denne jomfrua få med seg. Så ha ein fortsatt fin kveld!! :=)
Hasta mañana!

IWALY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar