onsdag 23. november 2011

Onsdag 23.november

Er mannen i ditt liv 178 cm? Vel, eg har ingen peiling! I så fall kan eg visst ta høgde for mange born...... Ehhh, tja, då trur eg nok at eg veit at han ikkje er 178 cm høg. Eg har då vitterleg berre født eitt born og har heller ingen planar om fleire. Så viss forskarane seier det, ja, så har dei vel rett??!
Lite visste eg at teoriane fram til no har sagt at høge og mørke menn får flest born. (Er det verkeleg ein samanheng mellom desse "tinga"?)
No er det i alle fall ein annan teori som gjeld. Dei som har størst hell med å reprodusere seg, er menn med normalhøgde. Normalhøgde er då tydlegvis 178 cm. Så no har vi ikkje berre normallengde på penis.......... (For dei som veit kva den er).

Det heile kan tyde på at lave og høge menn har mindre lyst enn normalhøgdepersonen!! Enkelte familiar får jo mange born av di dei faktisk prøvar å få det, medan andre får få av di dei brukar piller, pessar osv osv osv....
I tillegg er det slik at menn med denne høgda etablerer seg tidlegare. Jeeeezes, for noko fjåååås!!! Høgde og graskap har vel ingen som helst samanheng med kvarandre, og eg vil tru at dei fleste born blir til gjennom dei vaksnes graskap og tilgjengelegheit. Jaja....... Forskerane måtte jo sjølvsagt kome frå Nederland. Kanskje menn i Nederland er litt ulike nordmenn?? Ja, eg trur det!!
Det er no ikkje akkurat mangel på eiga graskap som gjer at ein ikkje har fleire born..........

Angripes etter fem år gammelt intervju. We are talking about Signy Fardal, redaktør for Elle. Ei 50 år gamal dame som må tåle litt av kvart.
Då ho var 45 år, ga ho eit TV-intervju. Eit intervju som den gong vakte stor oppsikt. (I og for seg greit nok). Eigentleg er det heile litt komisk. Ho trua TV 2-reportaren med "å slå han i trynet". Årsaka var at ho fekk eit spørsmål ho sleit med å finne svar på. Jaja......Det var jo ein naturleg reaksjon. Hehehe.......Not.
No blir ho skjelt ut av enkelte pga innslaget (dei trur det er eit nytt innslag), medan andre (slike som meg) flirar av det.  Kvifor vere så nådelaus og hard. Det blei jo eigentleg ganske komisk (i tillegg at det blir for teit!). No må ho forhalde seg til kommentarar som "det dummeste mennesket på planeten".
Sånn kan det gå:=)

Politikktemaet styrer eg glatt unna. Frp og Ap er i full konflikt no og det blir vel nok skriverier i det i media dei neste dagane. Ergo orkar ikkje eg å dvele med det. Jens er mykje "hottare" enn Siv, så mi stemme går uansett til han.

Hun er brannskadet over hele kroppen. Ikkje noko særleg, det nei. En norsk kvinne i 50-årene er livstruende skadet etter hotelleksplosjonen i Puerto Mogan på Gran Canaria. Når det er snakk om liv, er det vel ikkje så viktig med korleis kroppen ser ut. Flere av hotellets 149 norske gjester havnet midt i infernoet av glass, røyk og blod.
Eg har i mange samanhenger tenkt på det der med brannskader. Det er mange mennesker som lever med store og godt synlege skader. Enkelte har eit heilt vansira andlet......... Eg ser for meg at det må vere tøft å møte kvardagen etter slikt. Spesielt andletet må vere "grusomt" å få øydelagt. Det er jo det første dei fleste legg merke til hos folk.
Har ein allereie familie, skal det nok eindel til for at den andre parten "stikk sin kos", naturleg nok. Er ein einsleg, vil ein nok slite med tankar rundt det å få seg livsledsager (vil eg tru). Eg må ærleg innrømme at eg syns det er utroleg flott at enkelte ser forbi skadane og ser det som er bak det ytre. Det fins mange av dei også. Fleire gonger har eg lurt på korleis eg sjølv ville ha reagert. (Eg tenker då på begge vegar - vere vansira eller leve med ein vansira). Eg trur eigentleg eg er ein person som ikkje ville ha hatt problem med det. Eller...... Det er i alle høve ein slik person eg håpar eg er......at eg ser forbi det ytre og at eg ser mennesket. Likevel, det er så lett å seie/skrive det. Ein kan vel aldri vite det med sikkerheit før ein hamnar i ein slik situasjon. Eg er ganskes sikker, då! Eg nektar å tru noko anna!!
Eg håpar det vil gå bra med denne kvinna som no ligg der og kjempar for livet sitt og eg håpar ho har ein familie som støttar ho opp med dei skadane ho sannsynlegvis må leve med om det går bra.

Unngå klesfellene på julebordet. Tja, om det er klesfeller, får det berre vere det. Eg har allereie bestemt meg for antrekk, så om det er ei gedigen klesfelle, så må det berre vere det. Eg skal ikkje opne sida og sjå kva det er dei plaprar om i denne samanhengen. Ingen påverknad her i garden. Eg kjem som eg kjem. Om nokon skulle gremmast over klesvalget, må dei berre gjere det.
Eg hadde først tenkt å kome i superlårkort kjole, men det er det ein som seier eg ikkje får lov til.... Neida. Eg berre tullar. Hehe....:=) Det kunne jo vore litt kult å opptre i lårkort nissekjoledrakt. Eg får spare den til julebukktida (julebukk med dramglass!!). Hahahaha.......Det ville jo blitt litt av eit syn. Då må det i såfall berre bankast på hos mannfolk!!!! Ingen tvil der.
Det verste er at vi har spøka med det så mange gonger at eg sikkert kjem til å bli utfordra...... Sukk! Då er det ingen veg attende:=)

Ha ein megafin onsdagskveld!! Skulle nokon ønske seg meg i julegåve, er det berre å kidnappe meg...... Eg veit ei det skjedde med i går (her i bygda) og eg er litt misunneleg på ho!!!!!!! Beathe med litt julepapir på og ei fin lita sløyfe eller litt bånd. Sukk, for eit vakkert syn:=)

Hasta pronto.

I belong to you.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar