torsdag 17. november 2011

Går det an????

Eg kjenner eg blir svett her eg sit. No er eg alt anna enn blid. Det er nesten som om kvelden er øydelagt!! Sukk.......
I dag var eg verkeleg i skrivemodus. Eg har sotte her og skrive bra lenge no og eg syns sjølv at det eg var bra morosom og hadde mykje å ry utav meg. Det er lenge sidan sist eg var i same modusen.... Eg var ferdig med å skrive og trykte på publiser...... Plutseleg var alt borte. ALT!!! Ikkje eit ord.... Ikkje veit eg kva som kan ha gått galt heller.
No skal eg på musikkøving snart, og då kan eg jo ikkje skrive på nytt heller. Det er nesten så eg tar til tårene.
Kva som helst anna innlegg kunne ha blitt fjerna, men ikkje akkurat dette, no når eg verkeleg var nøgd med det eg har skrive. Det blei jo så bra.
Eg er sikker på at mange ville flirt eindel av det som stod her.....No blir det ingenting. Drit altså!!!

Jaja...sånn kan det gå. 

Ha ein fin kveld....

Hasta pronto.'

Part of me.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar