fredag 11. november 2011

Fredag 11.11.11

Arbeidsdagen er akkurat over og eg er på tur til å  pakke saman sakene mine og gå heim. Det er vel det vi kallar for helg.
Hovudet har mange kallenamn og eit av dei er planeten. Denne planeten her er nok ikkje heilt på stasjon nett no, men den er vel snart attende i bana si.

En av to bilister har dårlig syn. Undersøkelsen er gjort i Sverige og ein kan anta at same problemet gjeld her heime i Noreg. 48% køyrer blant anna rundt med feile briller. Det er ingen regel som krev at synet sjekkes så så ofte. Skummel sak, så kaanskej tiltak bør vurderast? Mitt syn er heldigvis heilt fint.

Homofile pingviner skilles. Tvinges til å være hetero. Jeezeees...... det var no også noko. Det er forbudt kjærleik i ein dyrepark. Hahaha....... Stakkars pingvinar. Skal no dei også måtte ta opp kampen for sine rettigheiter? Pedro og Buddy må nok belage seg på eit liv i atskillelse. Så "troillåt" gjort....... - De lever sammen og parer seg slik som han- og hunkjønn ville gjort det, sier en som jobber i parken i et intervju, ifølge The Star. Hallo, det er snakk om eit par dyr. Berre av di dei som styrer parken vil at dei skal formeire seg.......La no dyra få vere i fred.

Ove (26) blei dumpa av alle damene på Sigrid søker selskap. Nå har han kjøpt dobbeltseng. Viss han blei dumpa av alle damene, ja, då blei det vel inga suksess?! Det må jo vere litt kjedeleg. Eg går ut ifrå at ein har eit ønske om noko når ein er med som deltakar. At han no har kjøpt seg dobbeltseng, er eit prov på at han står på og at han ikkje på nokon måte har gjeve opp. Hmm..... Håpar han ikkje trur at ei dobbeltseng er det som skal til for å få seg dame.....:=) PÅ EN SUPERIDYLLISK dampbåt i Ørje skal Ove multidate fem jenter. Han innrømmer å ha en puls på to, tre hundre før daten, men synger på godstrofene sine, Bob Marleys «Don't worry 'bout a thing, every little thing is gonna be all right». En etter en stiger damene på. Jaja, dei er i alle fall ikkje redd for å utlevere seg sjølv. Om premien berre er "ei rikserfaring" rikare, så har han jo sjølvsagt fått den biten. Jaja. stå på. Håpar senga kjem til nytte.

Trenger du tips om sprutemus og isbit på pungen? Sextipsen du ikkje lærte på skulen. Gunhild har skrive bok.... Kristian Valen fikk den ikke opp og jenta spydde. Bettan, derimot, hun klarte seg ganske greit  Det kan sjå ut som ulike kjendisar ikkje slepp unna i boka.
Sammen med Webjørn Espeland (31) har hun skrevet en slags håndbok i sex, en guide som tar for seg alt du ikke lærte på skolen. Hvordan få «sprutemus» og tips om isbit på pungen, for eksempel. Eg veit ikkje om eg vil lese meir av denne artikkelen, men kvifor ikkje?...... BOKA INNEHOLDER OGSÅ intervjuer med vanlig ungdom; blant annet med ei som liker å bli slått med skohornet «Omsorg» fra IKEA. Kvar sine lyster.....
- Sex er ikke det vakreste som skjer mellom to mennesker. For eksempel kan det gjøre sjukt vondt, og da er det greit å finne en bedre måte å gjøre ting på, sier hun.
- Dahlberg er ikke i tvil om at «Juntafil» fyller en funksjon. Og nå kan du bare slå opp i boka neste gang trusa lukter tran, i stedet for å vente på neste radiosending.
Hmm.....Eg kjenner verkeleg eg blir svett her eg sit. Kanskje på tide å vurdere å slå av maskinen og pelle seg heim??! Eg har verkeleg ikkje noko ønske om å lese denne boka. Eg er ikkje nok sjenert til at slike problem vil dukke opp. Nei....... eg lukkar artikkelen. Om nokon ønsker meir detaljert informasjon om boka, er det berre å søke ho opp på nettet.

Det er fredag, det er helg..........

Hasta pronto!

I just close my eyes.....








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar