fredag 11. november 2011

"Jakten-bøndenes" beste dumpingtriks. - Det er jo for så vidt litt kleint uansett hva en sier, men klisjeen «Det er ikke deg, det er meg», den har jeg ikke så veldig troa på. Det er som regel alltid et eller annet med den andre personen. Den er eg for såvidt einig i. Det er nok litt feigt å seie akkurat det.
- Man må bare være ærlig på at personen kanskje ikke helt er det en selv ser etter i en potensiell kjæreste, eller at de følelsene en hadde har forsvunnet. Å være ærlig, og kalle en spade for en spade er det beste utgangspunket for i hvert fall å gi et riktig bilde av situasjonen, til det mennesket som man dumper. Tja..... Eg vil tru at kjærleiken ikkje stikk så altfor djupt etter den korte tida deltakarane har visst om kvarandre. Det spørs om det kvalifiserer til "dumping" sjølv om det faktisk er det som skjer. Likevel, ein dumpar jo ikkje akkurat ein som ein ikkje har eit forhold til. Det er jo ingen kjærestepar i serien. Det er jo det som er målet med serien, at dei skal finne seg kjærest. Nei, det er ikkje dumping.......
- Det er klart, jo mer ærlig eller direkte du er, jo mer sårende kan du være. I enkelte situasjoner så har jeg nok pakka det inn litt. Man trenger ikke være så konkret at de blir mer såra enn det hun blir av det faktum av at man blir avvist. Det er vel berre å seie beklager, men du blir ikkje med vidare. Alle er jo førebudd på at ein av dei må heim.
Frieranes reaksjonar?

Det har vært litt blandet. Jeg opplevde alt fra tårer og relativt sentimental og trist stemning, til forståelse. Det har generelt vært mange triste jenter, og det er jo både positivt og negativt. Det er fint å føle at de er der av riktige grunner og har brydd seg om å bli kjent med meg, men litt andre veien at man faktisk skuffer jentene. Eg ser ikkje heilt for meg at eg skulle satt meg ned foran ein tv-skjerm og felt tårer for ein eg nett er blitt kjent med. Der kjenner eg at eg får ei sperre. Beklagar om nokon føler seg tråkka på av meiningane, men hallo?? Det skal vel meir til enn det?!
- Jeg tror alle mennesker har potensial til å være fantastiske sammen med den rette personen. Men jeg tror det er mange som ikke er sammen med riktig person, fordi forholdet likevel er enkelt og trygt. For meg er livet alt for kort til å være sammen med feil person, og da må man bare være ærlig. Ærlig, men ydmyk. (Bente Fremo). Ho har kanskje eit poeng der..... Det gjer det ikkje enklare for det.

Det stod liksom "Beste dumpingtriks" til overskrift. Eg ser ikkje heilt dei triksa dei meiner å ha med. Å vere ærleg er vel det beste, men det er i og for seg ikkje eit triks.
Hmmmmmmm.......... Så var det kluet med å lære seg å lese. Jomfru Knutsen har visst på ny vist at ho ikkje kan nett det. Når eg sjekkar artikkelen på nytt, så står det ingen verdas ting om triks. Tips!! Dumpingtips står det med klare ord....... og så blei alt heilt feil, då. Shit happens. Det var då irriterande at eg skulle sjekke.....

Drikk din egen morgenurin. Vi snakkar om tips mot forkjølelse. JAAA! Som om det blir å skje. Ein ting er sikkert. Dersom det er nokon av dåke der ute som vel ei slik løysing..... Please, ikkje fortel det til meg!!
Det er greit at det fins mange gode kjerringråd, men ein stad går grensa. Dette virker avstøtende på de fleste, men rådet er brukt mot både sår hals og begynnende forkjølelse (i gamle dager også mot difteri): Gurgle og/eller drikk deler av den såkalte midtstrømsurinen, ikke de første dråpene og ikke de siste, men det som kommer midt i urinstrømmen. Skal ikke benyttes hvis du har blærekatarr. Åååh, fyttikatta så kvalmt............

Madonna ble kalt "hårete monster" på skolen. - Da jeg gikk på ungdomsskolen så jeg hvordan de populære jentene måtte oppføre seg for å få guttene. Jeg visste at jeg ikke ville passe inn der, så jeg bestemte meg for å gjøre det motsatte. Jeg nektet å bruke sminke, å ha en frisyre. Jeg nektet å barbere meg. Jeg hadde hårete armhuler.
Det var ikke før i tenårene, da hun begynte å henge på homseklubber, at Madonna begynte å finne seg selv. Når streite menn ikkje finn eit kvinnfolk attraktivt, så går ho på homsebar for å finne seg sjølv.... Vel, det endra seg etterkvart. Det er ikkje i vaksen alder at menn ikkje likar ho. Eg tippar det er mange menn som ville gjeve mykje for ei natt med Madonna. Så barberer ho nok armhulane sine no............

Fantastisk kor god journalistane er til å finne gode saker å skrive om. Eg er heilt sikker på at nett denne saka er noko over halve den norske befolkninga finn særs interessant!!! At Madonna ikkje brukte å barbere seg, er jo sjølvsagt ei stoooor sak. Eg veit ikkje heilt om eg kjem til å klare å fordøye det. Hahaha...... Like I care:=) Det er Dagbladet sine journalistar som er så innmari flinke til å finne saker. Eg trur ikkje eg gidd å finne ut om det er nokon som er betre i VG. Sikkert berre same møla der også............

No trur eg nesten eg treng litt frisk luft til skrotten min...... Det er berre å få minstemann i seng og kome seg ut.

Ha ein fortsatt fin kveld.

Hasta pronto:=)

IMYSM INY













































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar