mandag 15. april 2013

Torskelår!! Slå den....... Kven har eit betre mattips enn torskelår som dagens rett?
Eg vil sjå det mennesket som klarar å hoste opp noko betre!

Coop mega har sine salgstriks. Dei lokkar med mat vi aldri har høyrt om før, så eg tippar dei blei nedrent på denne dagen. 
Kven er det ikkje som har eit ønske om å få sjå torskelår når dei først har sjansen?

Min tidlegare kollega frå "Brann-byen" har lova at viss eg stiller med låra, ja så skal ho tilreie dei!! Nice deal...........

Kva skulle det eigentleg stå? Froskelår? Torsketunger? Lammelår? Hmm........ Ikkje godt å seie.

Min kjære Bardu-Bu er så heldig i dag at halve bataljonen til forsvaret har inntatt huset hennar. Om enn ikkje stova, men i alle fall taket!!! I frykt for naboane, har ho hyra inn dei tøffe gutane, så no er det berre for naboane å passe seg så dei ikkje blir offer for tilfedigheitene. 
Eg har prøvd å ymte frampå at dei unge og søte "soldatane" må få litt att for strevet og at ho difor må sprade halvnaken i stova..........men blygheita tar nok overhand. Ergo må dei stakkars utkommanderte klare seg med utsikta over sentrum og leike seg litt i all snøen som ligg der på taket som ein trussel for alle jordboarane i nærleiken. 

Det skulle vore denne jomfrua som hadde ein halv bataljon på taket............. E
g skulle i alle høve ikkje tatt meg middagskvil!!

Seksåring søkkrik på skjønnhetsbransjen. Tja, kva syns ein om det? 
Med fare for å virke litt misunneleg.......men er verkeleg alt anna. Ein søkkrik unge som vil få ein heilt anna innfallsvinkel til livet enn dei aller fleste. 
Så kan ein jo så til dei grader diskutere seg både raud og blå om kva som bra eller mindre bra ved det. 
Glamour, luksus og merkemd er allereie kvardagsleg for denne lille jenta. 
"Jeg taper aldri noe. Jeg vinner alle skjønnhetskonkurranser jeg deltar i. Jeg er en superstjerne." 
Ingenting som tyder på at ho slit med sjølvbiletet sitt. 

Eg håper berre verda vil fare fint med ho (eller at ho farer fint med verda), for ellers er eg redd ho hamnar der så mange andre superstjerner har gjort.

Glimt taper på dommerfeil......... Dommaren annulerte Glimt sitt mål pga offside. Reprisen viser at det var alt anna enn det. 
Er det rart dommarane er både elska og hata?? Neppe...........

Troms venstre vil ha tre kjønn i passet. No skal denen jomfrua vere forsiktig med kva ho ytrar, men eg kan seie såpass at eg ikkje er einig i det. 
Ikkje av di eg har noko imot transvetittar eller alt anna enn det vi kallar for mann og dame ut ifrå kva vi er født som. 
At enkelte endrar kjønn, er heilt greit. Eg har ingen større meiningar om det.

Tankane mine dreiar seg mest om kva eit pass er. Er eit pass eit dokument som skal gjenspeile kva du sjølv føler du er? 
Slik eg sjølv ser det, skal eit pass vere identifikasjon på kven du er og ein sikkerheit for det landet du skal inn og ut av. Det skal vere ein sikkerheit for deg sjølv. 

Eg vil tru at dersom eg blir stoppa i passkontrollen i eit anna land og dei føler for å sjekke meg nærare ut, ja då vil eg få store problemar med å prove at sjølv om eg har utovertiss, så føler eg meg som ei med innovertiss.

Kanskje eg trekk det litt langt, men eg håper du som lesar skjønner kva eg meiner. 
Eg er ikkje ute etter å tråkke nokon som helst på tærne. Eg har full respekt for alle uansett kva kjønn dei meiner dei har. 
Det er berre det at dersom det står ein mann med "bulk" foran meg og påstår at han er noko anna enn mann, ja då trur eg at eg ville ha tenkt mitt (om eg var passkontrollør).

Eit pass uttrykker ikkje følelsar, men det du kan sjå med ditt blotte auge. 
Om eg ønsker brune auge og vel å bruke brune linser (sjølv om eg ser utmerka), så kan eg ikkje kreve at det står brune auge i passet.
Dette var kanskje ei samanlikning som ikkje var så god, men eg ønsker berre å sette det litt på spissen. 

La oss seie at Troms Venstre køyrer denne saka fram. Kva er eigentleg planen? 
Eg vil tru at dersom dette med tre kjønn skal kunne realiserast, så må samtlege land vere med på dette. Eg tvilar sterkt på at dei i Tyrkia, eller andre land for den del, tar imot "det tredje kjønn" med mindre deira eigne passreglar er slik. 
Eit pass er på ein måte eit internasjonalt dokument. 

Som sagt, eg påpeiker at det eg skriv om temaet her ikkje gjenspeiler kva eg syns eller ikkje om "det tredje kjønn". Eg berre set farge på ei problemstilling som eg kkje heilt klarer å bestemme meg for kva som vil vere rett eller ikkje. 
No er det ikkje min jobb å stadfeste kva som burde vere eller ikkje. Likevel, eg tenker mitt. 

Eg veit ikkje om det er teit å kalle det heile for "det tredje kjønn", men eg gjer no eingong det. 
"Det tredje kjønn" er nok eit sårt tema for ein god del menneske. 
Vi veit jo at det er mange som slit med tankar om dette når det gjeld seg sjølv. 
Ergo er det nok litt sårbart dette med at ein må kallast noko anna i passet sitt enn det ein føler seg som. Likevel, vi har vakse opp med kva som er definisjonen på ein mann og kva som er definisjonen på eit kvinnfolk. 
Akkurat det gjeld heile verda. Ikkje berre her til lands. 

Skulle saka vinne fram, vil det nok sjåast på som eit stort steg for dei det gjeld. Forståeleg nok....... 
Så attstår det å sjå korleis dei eventuelt skal klare å løyse dette når turistane straumer gjennom passkontrollen og dei får sterke tvil når dei ser eit namn som ikkje heilt passar inn med det dei ser. 
Kanskje det ikkje blir eit problem i det heile? 
Det kan jo, for alt eg veit, hende at det går heilt smertefritt. Ingenting ville vel vere betre.............

No har eg påpeikt at eg prøver å unngå å tråkke nokon på tærne fleire gonger. Nok til at eg ikkje treng å gjere det på nytt. 
Likevel, av hensyn til at det kanskje er nokon av dei det angår som les dette, ser eg det som viktig at det kjem fram. 

No skal unge jomfru Knutsen snart ta kveld! 
Eg håper dåke alle har ein fin kveld og at natta blir god! :=)

Hasta mañana!

IWALY!!

1 kommentar:

  1. Hei jomfruen.er så enig, så enig. Du får jammen satt ord på det!Tre kjønn? Det må isaåfall være inkjekjønn, og da har vel kommet til verden uten tiss noen vei???
    I dag har soldatene gjort seg ferdig med taket. Det bråkte verre og jeg var litt klar til å gjemme meg under bordet i tilfelle de skulle komme gjennom. Jeg måtte jo slette saken på face etter at en eller annen ble litt for grov der. Da ble det nok for denne "jomfrua" :) :) :) Skal jo innrømme at det jeg kalte for "deler av den norske hær avdeling Bardufoss", bestod at hele to soldater. Og jeg har bilde, men det er jo ikke for det offentlige...he he. Sov søtt, vi knekast.

    SvarSlett