lørdag 13. april 2013

Iransk forsker hevder å ha funnet opp maskin som kan spå framtiden. Joda, born trur på nissen og han trur på dette. Same greia sikkert..........

Den vil ikke bringe deg med inn i framtiden, men den vil bringe framtiden til deg. (Sitat frå Dagbladet på nett).
Eg veit ikkje heilt korleis eg skal forstå den setningen....... Men det er kanskje ikkje meininga heller?!
Maskinen skal i alle høve kunne spå 5-10 år fram ti tida ved at du tar på den. Det beste er at det er 98% sikkerheit! Tru det eller ei.... Hahahaha......Så kan du jo lure på om denne jomfrua bit på! :=)

Kina skal få skulda for mykje i denne verda.
Forskaren seier det ikkje vil kome noko prototype av maskinen dei første åra. Årsak?
Dei er redd Kina skal stjele idèen og produsere millionar over natta!
Kanskje eg skal kontakte denne forskaren og prøve å "forhandle" meg til eit eksemplar?

Gamle kroppsdeler omgjøres til veiskilt.  Fisj.......Creepy! Ekkelt!!

Ukas KK er forseinka. Det er i alle fall ikkje dukka opp i postkassa mi enno. Akkurat i dag er det litt kjipt for hjernecellene mine har litt problem med å svømme fort nok til at dei kan skape eigne tankar.
Når avisene ikkje har noko som helst spanande og hjernecellene ikkje "funker", kan KK vere løysinga!
Sånn der naudsituasjon......... Det står jo alltids litt om "sex og samliv" og slanking. To tema som aaaaldri blir diskutert ellers. Hahaha......
Kanskje eg tar heilt feil og blir overraska denne gongen?! Håper det kjem i morgon og ikkje først på måndag.
Det heiter så fint "Posten skal fram".

"Siste" nytt er at ordføraren frå vår kjære nabokommune ønsker bomstasjon på Kråkmofjellet. Pengane som kjem inn skal brukast til å utbetre vegen over Hamarøy.
Viss det skjer, treng ikkje tungtransporten gå over Kjøpsvik lenger og ifølge papira som er i denne saka, innebærer det at dei foreslår at ferga Drag-Kjøpsvik legges ned.
Ei sak dei sjølvsagt ønsker at vi skal støtte.

Har eg ikkje ledd før, så ler eg i alle høve no!! Støtte ei slik sak?
Her er det mange som ønsker fergefri E6 og så skal dei sitte der på andre sida og kuppe heile greia? Nåneidu!! No håpar eg politikarane her er vakne og sørger for at det aaaaaaaldri kjem noko bomstasjon på Kråkmofjellet! (Eller andre stader der målet er det same, for den saks skuld).

Transportnæringa har sagt ifrå til styresmaktene at dei ønsker fergefri E6, så tvilar på at dei ønsker ei utbetring av vegen som allereie er.
Det skal i alle fall bli meg eit holoi om ferga skal tas ifrå oss.

Nei, når hjernen tar kveld, då tar jomfrua også kveld. I´ll give it another try tomorrow!
Hasta luego! :=)

IWALY!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar