tirsdag 16. april 2013

I dag er det nesten berre to saker som regjerer Dagbladet sine nettsider. Boston og Bieber.
Eg blar og blar og blar..........men heile tida dukkar det opp saker om desse to temaene.
Og vips........innimellom er det ein film som viser korleis ein skal skrelle ein banan riktig (for dei fleste gjer det feil, antakelegvis du også!)

No er jo det som skjer i Boston ganske viktig.......Det er berre det at eg ikkje vil skrive om det. Bieber?? Vel, hakket mindre viktig enn Boston vil eg tru, sjølv om det kan virke som om at det er det viktigaste som fins i verda desse dagar. Eg er glad eg ikkje er i Oslo på ein slik dag og at eg ikkje er politi!

Slik blir Google-brillene. Jaja, så er dataen komen til brillene! Google-briller.....
Spørsmålet blir då som følgande: Korleis vil datamaskinen sjå ut i framtida? 
Eit spørsmål som det idag vil vere rimeleg vanskeleg å svare på. I dagens samfunn er alt mogleg, så ein kan vel aller helst vente seg kva som helst.

Uansett...... Dei har byrja å lage Google-briller. Google glass!
Kva kan vi eigentleg forvente av ein slik "brille"? Det er eg rimeleg nysgjerring på. Kva med meg, då? Eg som ser godt og ikkje brukar briller........ Blir det briller utan styrke?
Eg har funne nokre punkter som fortel kva slike briller vil seie for brukaren.
Dei punkta som kjem under her, har eg kopiert rett frå Vg-nett.

- En liten skjerm tilsvarende en 25-tommers hd-skjerm sett fra en avstand på 2,5 meter
- Et kamera på fem megapiksler
- Videoopptaker med 720p
- Lyd med såkalt "bone conduction", eller benledning, en teknikk som bruker ben og skjelett for lydgjengivelse
- Trådløst internett med støtte for 802.11b/g
- Bluetooth, antageligvis 4.0, men ikke bekreftet
- 16 GB lagringsplass, hvorav 12 er ledig
- Batteri som skal holde en hel dag med "normal bruk"
- Micro USB-kontakt

Med andre ord ein datamaskin!! 
Eg lurer mest på korleis den skal styres. Eg tvilar på at augene kan "serve" denne minidataen. 
Det fins sikkert eit logisk svar på det også. 

Det med at det er eit kamera på den, er kanskje det eg er mest skeptisk til. Då blir det med eitt vansklegare for oss å sjå at vi blir fotografert. 
Kven er det som tenker over at det kjem ein kar med briller?

Det heile er litt spenstig, meiner eg, men dog spanande! Ganske genialt om det viser seg å bli ein suksess!.....:=)

Bieber lager klasseskille.  Eg opna artikkelen og forventa ein seriøs artikkel der denne problemstillinga ville ha hovudfokus. 
Til det må eg berre kome med ei ytring......... Det kan virke som at journalisthøgskulen (eller kva anna dei har studert, dei som skriv desse artiklane) har bomma totalt når dei har prøvd å lære gode triks ifrå seg. Definitivt! 

Eg opna saka, eg........ Ikkje ein einaste gong stod det nemnt noko am klasseskille i heile teksten. Så med andre ord total skivebom og ein kan rett og slett påstå at dei sørger for å lure folk "på avveie". 
Dårleg journalistikk!! 

Dagens sitat: Dagbladet sin Hartberg sa så fint følgande......... Jeg syns det var så mye syting overalt, så jeg bestemte meg for å forske litt på hva som gjør at vi syter. .......
Det viser seg at de som syter mest er dem som syter over at det er så mye syting overalt. 

Ha ein fortsatt fin kveld!! 
Hasta mañana! :=)

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar