fredag 5. april 2013

Deo og leppestift kan være farlig. Bruker du deodorant dagleg?? Då er det stor sjanse for at du får i deg uheldige mengder aluminium.
Så kan ein spørre seg...... Kven er det som ikkje brukar deodorant kvar dag? (Av dei vaksne).
Det er jo ikkje akkurat så særleg deileg å stå atmed ein svett og "u-deo"-mann som ikkje har skjønna at det er meininga å bruke deo kvar dag, etter først å ha vaska seg under dei hårete armhulene. Deo er obligatorisk!!
Så ergo betyr det at det gjeld majoriteten av oss vaksne. Det med deodoranten altså...... Leppestiften er i eigen kategori. OG eg satsar sterkt på at majoriteten av den maskuline befolkninga rett og slett lar vere å bruke denne forma for pynt??!! Hahahaha............
Viss bror min kjem på besøk med raud leppestiftmunn, ja då vil eg verkeleg byrje å lure!!

Leppestiftgreia gjeld berre dersom leppene er sprukne og tørre. Så det betyr vel at det er om å sørge for å halde dei mjuke og fine heile tida. Då slepp ein å bekymre seg. :=)

På rotter og mus har aluminium gjeve nerveskader. Så spørs det......... Er vi samanliknbare med ei rotte?? Maybe, maybe........It´s up to you. Use it or not!

Politiet aksjonerte mot gjengmedlemmer på Sola. Ny sensasjon........... Sola er beboeleg!! Årelang vinterkulde er på veg!!

Problemfritt å gi elevene fri for å se Bieber. Mener Justin Bieber bør bli skolepensum. Snakk om skivebom frå ein rektor sørpå!!
Joda, elevne må berre reise for å sjå på Justin Bieber så mykje dei vil for min del, men å påstå at det burde vere skulepensum??
DET vil vere eit hån mot "gutta"!!
I alle fall dei gutane eg kjenner til som er i alderen 6-16 år. Majoriteten av dei "hater" Bieber.
Skal dei få han tredd nedover hovudet av di jentene totalt har forelska seg i denne ungguten?
Det er då vel ikkje såååå lenge sidan det var hysteri overfor andre artistar.
Musikkhistoria er eingong slik at det alltid kjem nye spirer til og sørger for oppstandelse ei stund. Etterkvart roar det seg.
Sjølv Bieber vil gå av moten om ei stund!!

Skulepensum? Joda, ta det med i musikkhistoria om nokre få år. Ikkje som pensum i norsk og engelsk som det foreslås.
Rektoren seier at skulen må ha respekt for ungdomskulturen og med det betyr det at tentamener og liknande skal tilpassast etter kva tid det er store konsertar.
Hipp hurra for den!!!!
Kven er det som avgjer kva tid det er ein "stor" konsert? Tar eg ikkje feil, er det "One Direction"-konsert om ein månad.
Enkelte jenter er minst like oppslukt av gutane i dette bandet som andre er av han der Bieber-guten.

Misforstå meg ikkje....... Eg har ikkje sagt noko på det at mange skal på konsert. Det er heilt greit...... Eg seier berre at resten av verda ikkje treng å tilpasse seg ein tenåringsgut på reis.
Det kan nesten virke som om at det skal klassifiserast på lik line med Nobels fredspris...........
Bieber er Bieber og dei som likar han vil nok få ei stor oppleving for livet.
La berre den andre delen av folket vårt slippe å få han tredd nedover hovudet, for det er nesten "krig" dei få gongane gutane må forhalde seg til han.
La dei slippe det å måtte sitte der og pugge tekstane hans. Det kan tilhengjarane gjere sjølv på fritida si (som dei gjer uansett). Bieber vil så absolutt ikkje skape motivasjon.......heller det motsatte.

Hever giftealderen i Spania. Og der datt denne jomfrua ut eit lite augeblikk!! I Spania har det faktisk vore lov til å gifte seg heilt nede i 14-årsalderen!
Rimeleg lav alder vil eg påstå....... Kanskje det er dei som ikkje er einig, men eg er i alle fall veldig klar på at eg meiner at det er alt, alt for lav alder til å ta stillig til slikt.
I dag har dei heva grensa til 16 år...... Så kan jo dei som vil tenke sitt om det.

Det skal også lages ein plan for å få bukt med seksuelt misbruk av born. Kanskje den seksuelle lavalderen på 13 år også bør heves?
Ein 13-åring er då vitterleg framleis eit born, så ein plass må dei jo starte.
Her i Noreg er eit born 13 år anten i siste halvdel av sjuande klasse, eller i første halvdel av åttande.......... Akkurat det syns eg set det heile i litt perspektiv.
(Eg skjønner godt at det er fleire "der nede" som er glad i dag!)

Jaja........Det er mykje rart i denne verda, men den går no vidare likevel. :=)
Ha ein fin fredagskveld. Det er Idol på tv og det er countrykveld. Ergo ingen Bieber-låtar i kveld. :=)

Hasta mañana!

IWALY!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar