lørdag 13. april 2013

Dette er då dagen som tegnar til å bli riktig så bra!! Hahaha...... Klokka to kunne eg konstatere at eg i løpet av den korte dagen var blitt kalla for vandal, fått ein 18 årig gut til å raudme og blitt kalla for middelaldrande! Thhihihihihihi............

Etter frukost la eg merke til at det var litt lite brød att, så eg gjekk i frysaren og henta opp eit nytt brød.
Så hender det eg får mine velkjente vibber, og då er det berre ein ting å gjere....... nemleg få ut nokre av desse vibbene.
I dag gjekk det ut over ein viss kar. Posen med stivfrossent brød blei fint trykt opp under skjorta på han så ryggen fekk seg eit lite sjokk. Haha...... Sekundar etterpå (nok lenge etter at han trudde det var blitt trygt) slo eg til på ny. Denne gongen var det magen som fekk gjennomgå.
Jomfrua lo og den uheldige hadde eit lite utbrot der han kalla meg for vandal!!! Hehehehe.......DET gav jo grobotn for mykje meir latter! Definitivt!
Vandal?? Eg vil tru det betyr noko heilt anna, men i "heten" er det vel lett å ytre seg feil. (Den iskalde "heten"...thihihihiiihii........).

Middelaldrande? Den likte eg også!
No var det riktignok min elskverdige niåring (som forøvrig berre er åtte enno......i alle fall i ein månad til) som kalla meg det. :=)
"Mamma, du er bra sterk til å vær jente!" "Jente?" "Eller sånn der middelsldrandes dama då!" Hahahaha.......Herleg! Middelaldrande?? Tja, eg tenkte meir på det å vere evig ung...........

Det var ikkje så lenge etterpå at eg fekk målt styrken min som han påstod at eg har. Då i kamp mot kjøkkenmaskinen. (Eg har litt sånne der tendensar at eg likar å sloss med kjøkkenutstyret. Det er berre slik det er).
I og med at dagen starta så bra, tenkte eg at dette må vere dagen for å bake! Joda, eg har baka. Produktet er no i omnen og steiker seg ferdig.
Likevel........det var denne kampen då.
Kven var sterkast av meg og kjøkkenmaskina? Eg veit ikkje............. Resultatet ser du i alle fall under her.

Dette var då ein rett og fin kniv før han blei tatt i bruk av denne middelaldrande jomfrua! :=)

Resten av dagen må jo berre bli super!! Så viss du har ei eller anna hyggeleg overrasking til meg, så er dette dagen for å gje meg ho!!

Eg er ikkje Bieberfan, men i dag skal eg faktisk ta han i forsvar (for første gong).Årsaka til det er at Kjetil Rollnes i sin laurdagskommentar på Dagbladet nett, går litt langt i sin omtale av denne "gutungen". 
 Bieber er blitt den han er, er det sosiale mediar som har skuld i. Han har heilt greie låter, men det er media som er skuld i at han er populær. (Ifølge Dagbladet.....) 

Han går så lamgt som å kalle Bieber som "Lesbe fanget i guttekropp?" 
Mannlege middelaldrande menn vil kome til å seie at dette ikkje er ein talentfull gut. 
At Justin er så populær, kjem av at han er søtare enn heile One Direction til saman. 

Skribenten kallar Justin for Justine og kommenterer den lange slanke halsen, dei fyldige leppene, velpleide augebryn, smykker og DET smilet. 

Sanninga er at Justin Bieber er talentfull! (Dette blir einaste gongen nokon i det heile attt får meg til å innrømme nett det). 
Eg har ikkje høyrt mykje på musikken hans, men eg har sett videoen frå då han var yngre. 
Ein Facebook-ven la i dag ut ein link han meinte at alle som ikkje likte Bieber burde sjå. 
Eg tok hintet........sjølv om det sikkert ikkje var mynta på meg. 

Bieber hadde allereie som toåring meir rytme enn det ein trommeslager kan draume om å ha. 
Fytti katta, seier eg berre..... Det er ikkje normlt at ein toåring slår like bra rytmisk som dei beste trommeslagerane rundt om. Det er faktisk tilfelle. To eller tre år........What ever, like fantastisk uansett!
Det var også mange musikalske innslag der han verkeleg viste seg som ein entertainer, kjempebra stemme.......ein totalpakke som er få forunt. 
Bieber har bygd vegen sin åleine. Det var den første musikkvideoen han laga og som blei lagt ut på you tube som satte fart i det heile. 

You tube kan sikkert definerast som eit sosialt medium, men eg trur nok ikkje det er det skribenten i denne saka om Bieber meiner. 

Etter å ha sett fvideoen om Bieber som born og ungdom, kan eg trygt påstå at guten har plenty av talent. Han kan greia si og fortener suksessen sin av di han har jobba for det! 

Sånn, det var det........... Eg er framleis alt anna enn Bieberfan, men skal i alle fall ikkje klage på at han ikkje er flink. 

Nei, denne middelaldrande jomfrua skal hive seg rundt og gjere middelaldrande oppgåver i huset. Må jo følge opp....... 
Ikkje veit eg kor han har fanga opp uttrykket, men søtt var det i alle fall. Eg kan godt bli kalla middelaldrande, berre eg slepp unna overgongsalderen til eg er 70, minst!! 

Ha ein flott fortsettelse på denne dagen og kvelden! 
Hasta mañana!

IWALY!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar