onsdag 24. april 2013

Eg las eit sitat i dag, men eg hugser det ikkje heilt ordrett. Likevel, det var noko som følgande: If you try to please everyone, you´ll end up pleasing no-one, including yourself.

Eg veit ikkje kvifor, men det var liksom eitt eller anna som gjorde at utsagnet satte tankane mine i sving.
Det var i ein samanheng der elevane skulle lese ein fabel og sjølve moralen i denne fabelen må seiast å vere dette sitatet.

Sanninga er at eg trur at det er veldig mange som skal gjere alle til lags, og det er nok ikkje alltid så bra. Det er vel nettopp difor eg la meg det på minne.........

Solgte sitt nyfødte barbebarn på Facebook. (Trengte penger til å arrangere datterens bryllaup).......
What??? Idiotar finnes overalt men det må då vitterleg gå ei grense? (Tydlegvis ikkje).

850 euro!! 850 euro for eit lite spedborn.... Kva står eouroen i idag? 8 kr,kanskje.......maks. Så under 7000 kr for eit spedborn. Eg kjenn det riv i hjartet mitt!

Bornet si mor visste eingong ikkje om det. Ho låg og sov på sjukehuset då han kom og stjal babyen.
Han fekk til og med hjelp av sjukehusansatte.
Årsaka var ikkje større enn at kvinna hadde blitt skilt frå mannen sin nyleg og difor ville han ha dattera si gift raskast mogleg.
I tillegg hadde han tidlegare prøvd å få arrangert ein abort, men sjukehuset hadde nekta.
Heldigvis turte kvinna å ta opp kampen mot far sin. Ho kontakta politiet og bornet blei spora opp.

Eg har sagt det før og eg seier det på ny. Eg er glad eg bur i det landet eg gjer. Alt det kvinnfolka må tole i enkelte andre land, bl.a India (som denne saka er ifrå), det er til å grine av.
Nei, det er godt å vite at vi bur i eit land som veit kva det vil seie å ha eit levedyktig samfunn!

Facebook kan visst brukast til alt.....

No er det konstatert! Hahahaha......... Sjekk denne "kommentaren": Elskede, noen har bulket bilen... Menn lyver mest om skader på bilen. 
Jepp, skjønte eg det ikkje?! Menn lyg mest når det kjem til skader på bilen. Dei skal liksom vere heilt feilfrie når det kjem til temaet bil, medan uttrykk som "kvinnfolk bak rattet" har nok det fleste mannfolk sagt.
Det er ikkje fritt for at dersom det er nokon som køyrer "rart" foran oss, så kjem kommentaren "Det  er sikkert et kvinnfolk som kjører".....
Hahahaha..... Eg blir like nøgd kvar einaste gong det viser seg at det er ein gubbe bak rattet. OG eg sørger så vitterleg for å gni det inn!! :=)

Verbal skyttargrav......... Lett å starte det i ein situasjon som skaper følelsar, bl.a når det gjeld temaet kvinner - menn- bilar!!
Faktisk er det ei undersøking som stadfestar at kvinnfolk er betre sjåførar enn menn! Hahaha...... Slå den! (Tippar at akkurat det svir for enkelte!)

Menn køyrer for fort og i bilen foran. (Skal jo godt gjerast det?! Eller.......) Ops, plutseleg var det ein bil foran, liksom. Kor kom den ifrå?
Å halde avstand til bilen foran er då vel ikkje særleg smart? Då taper ein viktige sekundar!

Menn bulkar bilen og skuldar på andre! Om det er av di dei ønsker husfred, eller ikkje, skal vere usagt, men dei gjer i alle fall det. Som regel er det alle andre sin feil.
Det er eingong slik at ein sjåfør må bruke augene og gjer ein det ikkje bra nok, ja då er det "feigt" å skulde på andre. :=)

(Kan til ein viss grad skjønne det med husfred, men..........)

Kan tyskerne gjøre det to kvelder på rad? Det var då litt av eit spørsmål å stille.......

Nei, det var altså slik ein opptur å lese at menn ikkje kan skryte på seg så mykje meir enn kvinnfolka i trafikken at eg sluttar av med det.
Ha ein fantastisk fin kveld:=)

Hasta mañana!

IWALY!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar