torsdag 29. mai 2014

”Æ har så mykkje reiseførsekring at æ kan dau hær nede og likavel kom heim i live! ”Eg flirer meg halvvegs skeiv……..

I dag, då vi var på Forum Romanum, høyrde eg plutseleg  Det hær kunn æ jo ha laga sjøll på sløyden.”  Det ryr ut setninger som perler på ei snor og vi andre ler.
Her er vi blant verdas mest kjente historiske områder, og når det då kjem setninger som dette, ja då er det klart vi ler.


Forum Romanum
Forum Romanum sett frå innsida av Colosseum

Viss han klarte å få opp ein av fiskane i dammen, skulle ein av dei andre spise den. (Sjølvsagt berre på tull……trur eg.)

No har vi utforska Colosseum i alle vinklar og fasongar, utvendig, så i dag skulle vi innanfor ”veggene”.
Vi har passert på guida-tur med buss, gått rundt på føtene både i lys og mørke, så vi var bra spent på korleis det  ser ut innvendig.
Det vi ikkje var førebudd på, var at det av ein eller annan årsak var stinn av folk der i dag. Guidane som var der forstod heller ikkje det. (Eg reknar med at dei har Kristi himmelfartsdag her nede også??
I alle fall….. Vi fekk beskjed om at dersom vi skulle stå i billettkø ville det ta ein og ein halv time for å få billettar. Akkurat det kunne dei hjelpe oss med. Berre vi betalte 15 euro pr person, skulle dei få oss forbi køen. (Alle under 18 år, skole, går gratis .) Så då meinte dei at sjølv om vi kunne gå gratis, burde vi heller betale 180 euro til dei.
Innpåslitne var dei også. Vi hadde ikkje før fått bort eitt menneske før nestemann stod der klar til å overtale oss.
Vi tok på oss arrogantmaska og strena heller opp mot inngangen til Forum Romanum. Der var liten kø og då vi ordna billettar der, gratis, sa dama i skranken at dei gjaldt for Colosseum også. Ergo kunne vi gå forbi heile billettkøen der og rett inn. DET nevnte dei ingenting om der nede, luringane. (Men dei lurar ikkje luringar!!!) :=)

Vi fekk oss ein fin runde i Forum Romanum før vi gjekk inn i Colsseum. Og det var ikkje berre berre å kome inn der. Det var kjempesvært! Det er litt rart å tenke på at vi faktisk stod inne i eit så ”viktig” byggverk. Og når andre seinare snakkar om Colosseum, kan eg faktisk seie at ”der har eg vore”. Kult!






Tida den går no når ein er med på slikt. Så etter å ha trimma seg gjennom desse to severdigheitene var vi ganske så svoltne. Tru meg, vi trimmar mykje. Hadde vi hatt skrittellar på oss, ja då hadde vi vunne einkvar konkurranse på det området! Inga tvil om det!


Det blei litt fliring då dei oppdaga at ein cheese-burger ser slik ut. (Utan brød!!)

Etter mat splitta vi oss litt opp. Nokre av ungdommane ønska å slappe av, medan andre ville handle eller kikke meir i byen.
Sjølv tok eg med ein liten tur i Maria-kyrkja før eg kikka i butikkar. Nokre småting blei kjøpt, men eg brukte vel heller mesteparten av tida på å la meg fascinere av alt rundt meg.




DÅ eg kom attende på hotellet, høyrde eg at gutane var inne. Eg pikka på og spurte om dei hadde det bra. DÅ fekk eg høyre noko som gjer at eg kan seie at vi har fått oppleve det meste av Roma! På godt og vondt! For no kan eg seie at det er inkludert lommetjuvar! Hahaha………

Nei, ein skal ikkje flire av det, men etter  å ha høyrt versjonen deira, kan eg ikkje anna enn å le. Så eg må nesten dele den her.
Dei var ute og gjekk, og plutseleg var det ein som stod og gnudde seg opp etter den eine av gutane. Han skjønna ikkje kvifor han gjorde det og like etterpå gjekk dei vidare.
Først etter å ha gått ti meter, kobla ein av dei andre gutane at det kan ha skjedd noko muffens. ”Har du alle sakene dine i lomma no?” Han kjente etter og NEI, mobilen var borte!!
Dei snudde seg og rakk akkurat å sjå dei italienske ungdommane/unge vaksne runde hjørnet. Gutane våre la på sprang etter dei og nådde dei att.
Først nekta dei for å ha tatt noko som helst, men då ein av våre nakka tak i brystdelen av skjorta hans, kom mobilen raskt opp og attende i rette hender.
Sanninga var at vedkommande sjølvsagt blei redd og kompisen hadde stukket av, men vår kar var like redd han også. Adrenalinet jobba for han! Så no har dei opplevd at ein må vere forsiktig med sakene sine, men ingen har mista noko som helst. Lærdom i det også!!

Dei same gutane hadde fått nokre maur på besøk på rommet. Det blei raskt ordna ved at eg sa i frå om det og så fiksa reinhaldarane det. Det som var litt komisk er jo at ”store gutane” var litt sånn der småredd for desse maura. Hahahahaha……… Vanlege veldig små maur som ikkje gjorde noko spesielt.
I tillegg hadde dei sett ein edderkopp!! Det var minst så så stor og det måtte heilt klart vere ein tarantell. Og så var den heeeeeilt grøn!! Heeeeilt grøn og kjempesvær tarantell!!! Eg flirer feil på meg sjølv!

”Æ trur pinadø æ ska kom å hell maur i kofferten din, æ, så kan vi sjå om du syns det er så kult. Då bi du åsså å bi så redd at du pessa på dæ.” Hahahaha……..     ”Sjå nu!!!! Æ bi ikkje å tørr å søv i natt!!”  Jeeeezes kor hjarteleg det er!! Herleg!!!

No har vi komen attende etter å ha spist middag og besøkt fontena på nytt. I daghar ungdommane kasta myntar i fontena. Det betyr lykke og løfte om at dei kjem attende. Var det nokon som heiv fleire, risikerer dei ående opp med ein italiener.
Kanskje nokre foresatte må bekymre seg??????? Hahahahahaha……………………
Den må hives over skuldra.

Nei, eg skal haste ned på markedet ein snartur før det stenger. Må ha litt veskepåfyll og søtsaker. :=)
Ha ein fin kveld!

Hasta luego!!

IWALY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar