lørdag 25. januar 2014

Dag 2 - tomatprosjektet…. Tomat nummer to er testa. I dag gjekk det heile litt rolegare for seg (betre vil det seie). Den blei tygd og hamna sjølvsagt også i dag i søpla etterkvart, men i meir "slow motion" enn i går. Setningen "Eg spyr!" dukka nok opp i dag også, men turen inn på badet var alt anna enn hurtig, så her er det håp å spore. "Mamma, det smaka nu ikkje så ille i dag so i går."
Han prøvde seg likevel med å spørre om dette ikkje kunne vere dag 2 av 5. Hahahahahha…… Aldri i verda. Er avtalen tolv, ja då er det tolv som gjeld. Eg gler meg allereie til i morgon!

Skal amasjøren opp - ja då skal den opp! 

Her er det snakk om å gjere fleire ting på ein og same gong. Er ein sulten, så er ein sulten. Treng ein amasjør, så treng ein det. Kva er vel då betre enn å kombinere det med kvarandre? Ein sparar i alle høve ein god del tid på det! 
Kanskje ein ide å ta den med i dusjen også?? Hahahaha……. Det ville gjort susen.

Her er gavene hun vil elske til valentine. Usb-penn, høghelte sko, lang kåpe, krem……… What? Til valentinsdagen? 
No har ikkje eg noko spesielle ønsker til denne dagen, men hadde eg no vore ei slik berte som forventa å få noko superflott og romantisk på ein slik dag, ja då trur eg at eg ville håpa på noko anna enn nett desse alternativa. Så å tru at eg vil "elske" det om eg får noko av dette, er å ta hardt i. 
Eg blir sjølvsagt glad for uansett kva det er  om det plutseleg skulle dukke opp ei gåve, men det er langt mellom det og det faktum at eg slett ikkje ser for meg å få høghelte skor. Då trur eg berre latteren vil sitte laust og så hamnar dei vel på "my walk in closet" for resten av mi levetid. That´s life……

Ei romantisk reise er jo noko å trakte etter! Hahaha…… Kve ønsker seg ikkje det? Paris, Roma, Venezia………Skiweekend med spa i Noreg er heller ikkje å forakte. 
Smykker? Tja, både og. Smykker er fint.
Eg kunne faktisk finne på å bli superglad for ein medisinball på 4 kilo! Hahaha……Sjølv om nett det er alt anna enn romantisk. Einaste aberet er at om ein mann gjer meg ein medisinball til valentinsdagen, så får han eit forklaringsproblem for å sørge for at eg ikkje skal tru at det er av di han meiner at eg treng å trene kroppen min meir! 
At eg på førehand seier at det er noko eg ønsker meg, speler så absolutt inga rolle. Kvinner er kvinner og då er det klart at hensikten blir analysert ned til minste detalj uansett. (Stakkars menn!)

Så foreslår dei enkelte artiklar som skal hjelpe kvinna til å kome seg gjennom den mørke vinteren. Hahaha……No når det går mot lysare tider liksom? Då burde dei heller legge valentinsdagen til november. Då kan vi snakkast! 
Romantiske og sexy gåver……. Tja, det er vel noko alle vil ha.

Den ekle sannheten om tyggis. Dropp mintsmak! 
Det er no eingog slik at mange, veldig mange, er avhengige av å tygge tyggis. Det vere seg om dei er på arbeid, på bussen, på butikken, på fest, ja overalt - stort sett. Tyggis er eit "must".
Så spørs det kvifor vi har lagt oss til denne vanen. Det fins mange gode årsaker. Ei av dei er dårleg ande. Viss du då i tillegg velger ei sukkerfri variant, kan du legge til argumentet at det er med på å beskytte tenna. Auka spyttproduksjon beskyttar betre. 

Kvifor skreiv eg eigentleg at du bør unngå tyggis med mintsmak? Joda…… Det er av di du får meir lyst på "søppelmat" av det. Med det meines sjølvsagt potetgull og godterier. Akkurat det er ikkje bra for tenna. 
Mintsmak gjer frukt og grønt ein bitter smak og då vil ein ikkje ha det. 

For mykje tygging kan føre til ein lidelse i kjeven. Kven ønsker seg det? Neppe nokon som helst…..
Likevel er det ein sjanse for at det skjer. Rørslehemming og mykje smerter. Alt anna enn godt. 
Har du syreskader på tennene, blir skadene forverra av sukkerfri tyggis. I tillegg er tyggis dårleg nytt for magen din. Den blir blant anna oppblåst. (På vanleg godt norsk kaller vi det for luft i magen!)
Slik blir det luftsmerter av. 
Så er det jo slik at mange har sølvfyllinger i kjeften. Kvikksølv! Det som blir frigjort av kvikksølvet når du tygger, hamnar i magen og kan føre til nevrologiske problem, kroniske lidingar og psykiske lidingar. 
Hmmm….no syns eg strengt tatt at denne negative lista byrjer å bli litt lang!! 

Då eg var liten, høyrte eg frå mange at ein absolutt ikkje måtte svelgje tyggis! DET var farleg det! Magen kom til å blåse seg opp osv osv……
Det var fleire skremselspropagandaer. Noko som fins i stor grad enno, for eg sjølv har brukt det overfor min eigen kar. Husk at du ikkje må svelgje tyggisen!" Det sit vel i meg enno…….

Eg har høyrt at tyggisen blir liggande i magen i fleire år. Dette stemmer neppe. Tarmane klistrar seg saman! Hahahaha…….. Dagens beste, men likevel effektfull om du tar den for born. (Ikkje det at eg har prøvd akkurat den taktikken.)
Sanninga er at den kjem ut på lik line med alt anna. Einaste ulikskapen er at den brukar litt lenger tid enn det andre, dog ikkje meir enn at det ikkje gjer noko. (Eg meiner likevel at ein bør unngå å svelgje tyggis, berre så det er sagt!)

Å svelgjeein heil pakke Hubba-bubba på kort tid er kanskje ikkje det smartaste ein gjer?! Då går eg sterkt ut ifrå at du ender opp med forstopping. Forstopping er alt anna enn godt! Då hjelper det ikkje særleg på at tyggisen brukar litt lenger tid på å kome ut av det anale rom.
Så i pakken, munnen eller søpla er dei tre alternativa vi bør gå for når det er snakk om tyggis. 

No arbeider eg dagleg med menneske, så det er lite sannsynleg at eg etter dette sluttar med å tygge tyggis. Eg er nok ein av dei som har skapt meg eit behov. Jaja…… Eg trur no uansett at skjebnen har bestemt seg for kva som skal skje meg allereie, så då går det som det går. :=)
Ha ein fin laurdagskveld! No skal jomfrua nyte eit glas med sukkerfri brus (i håp om at det er sunnare enn med sukker - eit tema som aldri vil bli ferdigdiskutert). Popcornet er komen i skåla og eg trur kanskje det er krim på tv. Sofaen er lang, så det skal eg utnytte i fred og ro og så håper eg at dei to "håla" eg gløttar med ikkje finn på og speler meg eit lite puss. Å sovne å sofaen ein laurdagskveld er ikkje heilt det eg har planlagt. Likevel…..trøytt er eg! 

Hasta mañana!

IWALY!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar