tirsdag 31. desember 2013


Lykkedag!!! Eg var ein tur innom butikken i dag for å sjå om det var noko eg skulle handle. Hahaha…… Om ein ikkje veit om ein manglar noko eller ikkje, er det ganske greit å berre sjå litt i hyllene og vips så har du noko i korga likevel.

No har det seg at eg ikkje er den store "Se og hør"-lesaren. Eg kjøper det når eg skal ut og fly, men ellers gjer dei nok ikkje seg rik på denne knetta.
Likevel, det betyr ikkje at augene mine aldri hamnar på forsida av bladet medan eg står i kassen og ventar på å få betale. Det skjer nok at bladet har eit eller anna som fangar blikket mitt der eg står og akkurat i dag var det nett det som skjedde. OG for ein lykke!!
GEORGE CLOONEY, av alle, er ikkje lykkeleg! Til no har han hatt 21 damer og etter det siste brotet han har uttalt følgjande:" Ingen holder ut med meg." Sitat slutt!!!!!!
Hmm……Stakkars mann! Nei, George, kom hit til Kjøpsvik, så skal vi vel sørge for å gje deg litt lykke. Maaaaaaasse lykke!
Eg kan sikkert ordne deg arbeid på fabrikken også. Eg er heilt sikker på at sjefen ikkje har noko imot å få ein så hyggeleg kar blant arbeidsstokken sin. (Med mindre han fryktar for at det vil bli uttalige sjalusidramaer på arbeid som vil gå ut over innsatsen til dei andre.)



Viss du tar til takke med ei industriløn, kan eg ta meg av å bruke rentene på dei resterande pengane dine. (Du har no vel spara deg opp pittelitt for å berge alderdomen din?!) Det er heilt grei avtale for meg. Eg skal ikkje vere så storforlangande at du vel å takke nei. 
Til gjengjeld kan eg ta deg med på fjelltur, fiske, NPC-fest og i svømmebassenget! 
Berre du sørger for å gje meg eit kyss i ny og ne, skal vel eg halde ut med deg til evig tid!!! Thihihihi………. 

Underholdningsåret på ti minutter. Ha! Viss dei ikkje treng meir enn ti minuttar på å oppsummere det, ja då kan det ikkje vere mykje å skryte av i det året som nett er unnagjort. 

Litt artig…….
@ Fleire trur på spøkelse enn Gud.
@ Ingeting rimer på pølser. (Bortsett frå Mjølner!)
@ I sjukehus vil menn falle ut av senga dobbelt så ofte som kvinner. (Hahaha…….Klart det!!)
@ Nyser du hardt, kan du knekke eit ribbein.
@ Eit langt gjesp kan knekke kjeven din.
@ Elefanter er det einaste dyret som ikkje kan hoppe.
@ Kvinner blunkar dobbelt så mykje som menn. (Hmmm…..Tvilar, for enkelte menn held jo på med å blunke seg halvt ihel til ei kvinne for å få sjangs.)

Ha ei strålande natt!! 

IWALY!




1 kommentar:

  1. Ånei, ånei, jomfruen, nå får ikke denne dama sove i natt når Clooneyen er nærmest fritt vilt her på denne arme jord. Det ante meg vel når du laga sånne overskrifte her i dag, at Georgen var temaet, og du skuffa meg ikke. Beathe, jeg bare elsker deg, må få sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIhihihihihi.
    Sia det er anonymt kan jeg være like dramaqueen som jeg pleier, og enda slå litt på stortromma sia det her dreier seg om GC... Åååååå, eg daue...Han er så godt som skutt, nei,jeg mener vår! Trur ikke jeg får sove nå, dette begynte å bli farlig nær. jeg ser han for meg i KJøpsvik mens jeg kjører nedover og prøver å holde fokus på veien, elger, glatta, speedometeret, osv. Bare at det må mislykkes. Jeg greier neppe å holde anstendig fart når Clooneyen stakkars sliter med å holde på damene og Beathe og jeg skal redde han :DOi oi oi oi oi... Hadde noe mer jeg skulle ha sagt, men det har jeg glemt... Natta :)

    SvarSlett