lørdag 3. juli 2010

Laurdag 3.juli.

Så var det ei ny helg ...... Fotball VM nærmar seg slutten og godt er det!! Ikkje at det ikkje er skøy å sjå kampane, men det byrjer å bli vel mange no.....:=) I går kveld såg vi Uruguay-Ghana, og eg må berre seie at det kan ikkje ha vore meir spanande kampar i løpet av dette VM'et!! Oh, my God......Her var det full koking i stua!!! Eg syns verkeleg synd på nummer 3 som bomma på straffen i siste sekund. Etter eit høgt trykk fortente dei verkeleg å få eit mål. Så gjekk den i stanga!?! Nei, dei tapte på verste måte...... Då han braut saman etter kampen, var det heldigvis fleire lagkammeratar som stilla opp for han, Det var jo ikkje hans skuld at dei tapte. Slik er foballen.....

Her sør er det varme dagar. Om det er sol eller ikkje, temperaturen held seg godt. Ikkje alltid like gøy det på nattestid når ein aller helst vil sove!
Det koselegaste i går var at tante og Hanne var her og grilla med oss. Det er så lenge sidan eg har brukt tid i lag med dei og det var kjempetriveleg. Håper det ikkje går like lang tid til neste gong...
Steffen syns det var veldig stas med Hanne, og han elsker det når han får vise fram sine nintendokunnskapar til ho:=)

Planen i dag har til no vore at vi skal ein tur i baroniet (Rosendal). Det kan sjå ut som om at det blir utsatt til i morgon.... Eg har no vore der eindel gonger før, men det blir nok ei positiv oppleving for dei to hankjønna eg har med:=) Det er verkeleg fint der, og ein god porsjon historie......

Dei siste dagane har eg høyrt på eindel musikk. Det har vore bra med musikkprogram både på tv og radio. Så no er ønsket mitt at eg kan ligge og slappe av medan det er ein som syng Katie Melua sin "Nine million bicycles" for meg <3 . Det hadde vore knasj!!! Sukk.........

Det er sommar, det er nødvendigvis ikkje sol heile tida, men det er deilig!!!

Look into my eyes, you will see....what you mean to me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar