mandag 19. juli 2010

Er menn kroppsfiksert??

KK - Igjen!!! Føler meg snart utlærd når det kjem til temaet mannfolk. Lurer på om det kvalifiserer til å søke på yrker som omhandler temaet?? Har jo eindel kunnskaper no, så............. Kanskje eg skal ta å skrive ei doktoravhandling??!! Hehe..:=)

Om eg ikkje tar heilt feil, så er det nok ei som jobber hos KK som rett og slett har dilla på menn! Eg kan ikkje hugse kor mange ukene det er sidan sist eg leste eit blad utan emnet.


Jaja..... Det gjer ikkje meg noko. Satsar på at dei snart har skreve om det meste.

Denne gongen overtalte dei tre nye menn til å stille opp. Atpåtil skulle dei stille opp naken!! (Er det rart eg ikkje syns det gjer noko at dei skriv om menn???)! Tre menn på 35 år utan ein tråd på kroppen! Eller, det kjem an på definisjonen på tråd......Dei var jo nokså hårete alle saman:=)

Overskrifta til innsalget er: Kva tenker menn EIGENTLEG om kroppen sin? Ordet egentlig betyr jo eindel vil eg tru...?.....Prøver dei å skjule noko til vanleg????. Hmm, då kan vi altså ikkje stole på at dei er ærleg om vi spør dei....:=)
Då dei utvalgte sjølv skulle gje seg terningkast, hamna dei alle tre på ca 4 (4+). Altså skorta det ikkje på sjølvkjensla. Kva eg meiner, etter å ha sett bileta, skal vere heilt usagt. Kanskje kan det komme til å skinne gjennom i det eg skriv, men det er slett ikkje sikkert.

Spørsmåla bladet stiller er: Samanlikner dei storleiken? Er dei opptekne av slanking? Vokser dei armhulane sine? Osv...... Svara kjem på rekke og rad:=)
Før eg starta å lese på ordentleg håpa og tippa eg på eindel av svara. Det var eindel svar eg absolutt ikkje såg heilt for meg, og i dagens samfunn tror eg vi kan forvente kva som helst svar. Heldigvis hadde dei plukka ut tre som var innanfor det ein kan kalle normalen.
I tillegg er alle tre innforstått med det peset som kommer til å komme frå kollegaer og andre. At det blir litt "mobbing" på gang........ Ja, det er sikkert og visst.

Menn snakker veldig lite om kroppen sin. Mange har ofte for høge tanker om seg sjølv. (Jatakk, det veit vi eindel om!). Ellers er det ikkje pent å vere for pen!??! Jaha....... Kan kanskje tilbauge meg til å forstå den og samtidig vere litt einig. Eg ser heller ikkje for meg at menn går rundt og tenker "Oi, han der er fin!" (Kanskje det er nettopp det dei gjer?)!
Hovudpoenget til ukas objekter er at det viktigaste er utstråling. Har ein utstråling kjem ein langt. Akkurat der må eg seie meg einig i stor grad!!
Til spørsmål om dei under press kan legge seg under den kirurgiske kniven, ser dei alle ut som store spørreteikn. Eg tror nok menn generelt har meir sperre for det enn kvinnfolk. Store deler av den mannlege folkestyrken vår ser vel på det som uaktuelt?!

Voksing av armhuler er definitivt ut!! (Heldigvis...). Litt lite mandig å vokse seg. Det får heller kvinnfolka ta seg av. Dessutan tror eg ikkje mannfolk hadde klart å vokse seg. Dei ville sytt og klagd heile tida på kor vondt det er. (Menn har eigentleg lav smertegrense! Dei berre prøver å skjule det godt...) Hehe..... Eg ser for meg alle "au'ane osv om ein hårete mann skulle feste voksen i brysthåra for så å dra den av. Oh, my God!!!!! Då hadde eg vel ikkje klart å la vere å flire på minst ei uke..... Nei, la heller vere.

Kva med tida i herregarderoben?? Joda, for dei som lurer: Menn ser på kvarandre!!!! Dei klarer ikkje la vere, men dei prøver å gjere det litt lite åpenlyst. Er det ein eller annan som utmerker seg med veldig stor eller veldig liten, ja, då syns dei det er vanskeleg å ikkje legge merke til det. (Tja, dei er jo alle berre mennesker). Konklusjonen på det er at menn er på utstilling i garderoben anten dei vil eller ikkje.
Dei er litt opptekne av størrelse, men i stor grad har dei kommet over det stadiet og skjønner kva som er viktig:=)
Ellers bør ikkje menn vere altfor opptatt av utseendet sitt og pynte seg når det berre er menn tilstades. Om det gjerest åpenlyst blant menn er det både teit og flaut. Ekselmpel på det kan jo vere at ein mann på Norcem plutseleg byrjer å føne håret sitt foran alle dei andre. Litt creepy og girly!!!!!! Jaja.......

Spørsmålet dei ikkje stilla er: Korleis tror dåke kvinnfolk vil ha dåke?? Vil dei ha kroppsfikserte menn? Vil dei ha ein som vokser armhulane sine, og er det nødvendig med ein stor "lillepetter" for å tilfredsstille?
Dagens samfunn har ofte for stort fokus på kropp som gjer at mange berre blir deprimerte og innadvendte. Kvart einaste ukeblad på seinvåren og om sommaren har masse stoff om slanking, og det kvart einaste år. Du kan ikkje lese eit einaste ukeblad utan at du blir minna på kroppsfiksering. Det viktigaste ein må lære her i livet er at vi er alle født ulike og at det er meininga at vi skal vere det! Ein må lære å like seg sjølv.
Nettopp derfor er eg heilt einig med at det viktigaste momentet er utstråling!!
Utstråling er viktig!!!!!! :=)





Alle tre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar