mandag 12. juli 2010

Endeleg!!

Til alle kvinnfolk!! Eg har lese det nye "KK" nettopp, og no sit eg på FASITEN til kva menn føler innerst inne!! "Alle" kvinnfolk har til alle tider lurt på akkurat dette, og då føles det litt kult å sitte med svaret. Sidan dei har intervjua heile tre menn om akkurat dette, ja, då må det jo tilsvare det dei fleste "meiner". No treng eg ikkje lenger vere redd for å gå i nokon som helst felle. Akkurat det er jo heilt fantastisk:=)

Kjærleik er som å vere godtesjuk! Knallgod samanlikning spør du meg. Det kunne jo vore deilig om våre betre halvdelar smaka litt karamell og kanskje litt salt innimellom..... Då ville det nok vore fleire kvinnfolk som hadde sakna mannen sin til einkvar tid. Er det ikkje slik at mange er godtesjuk veldig ofte??? Godtesjuk etter kvinnfolk betyr "noko du vil ha heile tida utan å få skuldkjensle". Slå den!!

Vi kvinner liker han kjekk, smart, nevenyttig, muskulaus, kløktig og ikkje minst beskyttande! Puh......... Det er ikkje måte på kva som skal til for at vi blir nøgd:=) Aller helst skal ha ha ein tredagersstubb som rasper akkurat passe! Sukk......

Halve artikkelen er unnagjort og enno kan eg ikkje heilt påstå at eg veit kva menn føler innerst inne. Jaja.... Det kommer kanskje nokre poeng snart?

Kvinner er meir emosjonell. Jo mindre emosjonell ein situasjon er, jo enklare er det for menn å forholde seg til den. Så kvinnfolk.......La oss bli mindre emosjonell!! (Emosjonelle situasjoner går lett i ball for menn!).

I tillegg er menn ukomplisert!! Slå den..... Ei verd utan ukompliserte menn. Menn er rett fram og utvetydig medan vi kvinner har ein tendens til å gå rundt grauten. (Trur kanskje det er eit poeng i det).

Menn liker ikkje å krangle. I utgangspunktet er jo det veldig greit då?? Problemet er vel at så lenge det fins kvinnfolk slipper dei aldri unna..... Stakkars menn! Hehe.....

Å krangle er som å uredigert slippe fram dei mørke kjenslene. Samanlikninga som blir trekt er at det er som å spise masse sjokolade. Etterpå blir ein overraska over at ein får kviser... Altså, det får ein konsekvens. Så ut frå det tolker eg det slik at krangling ikkje er sunt og at vi burde bli flinkere til å la vere.

Menn føler at dei må blidgjere. I frykt for å bli åleine prøver dei å forklare kvifor dei gjorde feil. Dei jobbar med å sjå ting frå kvinners perspektiv. Tendensen er at dei alltid er 5-10 sekunder for seint ute....

Kvinner ser lykken av venninneprat, eit sovande bornehovud på puta, kjæresten som raust slår ein strek over gårdagens diskusjon osv. Menn derimot...... Det er to måtar å bli veldi glad på. Det å fysisk meistre noko og når dei blir forstått. Ikkje akkurat store krava til lykke der, nei.

Menn ønsker også å bli satt pris på (forståeleg nok).

Kven vel ein mann om han må sjå for seg ei aude øy og må velje kven han vil ha med seg. Kvinnfolket eller vennen?? Det er tydlegvis ei veldig vanskeleg problemstilling. Eit grusomt valg blir det sagt. Veit ikkje heilt om eg liker det utsagnet.....:=) Vel, forklaringa er veldig enkel. Ein kompis held deg ikkje ansvarleg for noko du har sagt. Kjæresten derimot....Ja, ho kan gjerne kome med utsagn som "Nå tuller du! Du følte jo sånn og sånn i forrige uke!" Følelsesmessig vil nok ein mann bli smartare av nettopp det! Så kvinnfolk er eigentleg ei kjelde til sjølvutvikling blant menn. (Eg visste det måtte vere noko positivt med oss.....).

Når ein mann gret, då er det verkeleg alvor. Å gråte blir kalla for Hitlerkortet. Det er det som legger lokk på videre krangel, sjølv om mannen eigentleg hadde mykje meir på hjartet.

Utrogrensa?? Vel, der må det vere mange som sviktar!! Å vere utro gjeld både om det er emosjonelt, tillitsmessig eller fysisk. Så om vi tenker på ein annan mann så er vi faktisk utro! Jaja....... Ingen kommentar frå meg om det!!
Eigentleg kan mannen "nusse" og ha lideskapelege tungekyss. Dersom ei kvinne gjer det samme, vil mannen føle seg temmeleg verdilaus. Hmm.....Veit ikkje heilt om eg likar at det skal vere forskjell på kva ein har lov til eller ikkje.

Artikkelen avsluttar eigentleg med noko bra. Den avsluttar rett og slett med spørsmålet om kva menn eigentleg tenker om kvinner. Eg må innrømme eg var litt nysgjerrig på kva svara var. Eg beli ikkje skuffa! Vi er flinke til å få menn til å føle seg bra. Vi er rause med komplimenter og ros og vi skjønner når det er nødvendig. Kvinner har gode sympatiske sider og er det beste som har hendt mannen.
Artikkel ferdig!!

Så etter å ha lest desse sidene i bladet, føler eg no at eg kan forstå menn på ein mykje betre måte. No når eg sit på fasiten, skal eg gjere mitt beste for at menn skal føle seg vel ved å ikkje gå i dei fellene som menn påstår om oss kvinnfolk....... Om eg kommer til å klare det????? Hehehe.... Aldri i verda! Eg er jo kvinne!!!! :=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar