lørdag 31. juli 2010

I'm loosing my mind.

Eg sitter her og høyrer på Toni Childs "I'm loosing my mind". Vel, eg kan ikkje heilt definere meg sjølv i den retninga som ho gjer, men litt sanning er det likevel i det.......
Ein ting har eg lært. Det er at det er lett å vere tøff i kjeften, men når det bærer til stykket så svikter motet. Reknar med det gjeld fleire enn meg, så då kan vi jo opprette ei eiga gruppe på det:=)
Du e den finaste eg veit........ No står namnet på den svenske gokkonelliken som syng den heilt stille. Ein får slike augeblikk. Uansett, der er ein fin song.
Toni Child syng visst berre depressive songar. Kanskje ikkje rette musikken å høyre på rett før ein skal snike seg i seng og få nokre timar skjønnhetssvevn.

Om ein blir konfrontert med noko må ein jo nødvendigvis svare?? Skulle ønske eg blei konfrontert med........

I want to let it out
I want you to know
I want to walk with you
I don't wanna run from this

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar