torsdag 14. november 2013

Henger etter bare hodet. Eg kjenner det blør i mammahjartet mitt. Ein treåring heng etter hovudet heile fire etasjar opp i lufta. Heldigvis har ho hendene sine som ho kan avlaste seg med. Likevel, det er begrensa kor lenge ein treåring kan klare å henge slik.

Kor er dei føresette? Joda, på arbeid. Treåringen er åleine heime, noko som visst nok skal vere ein normal kvardag i den familien.
Som mora seier, brukar ho å vere heime for seg sjølv når dei arbeider. Då søv ho anten, eller ser på film.
Kva foreldre er det som overlet ein treåring åleine heime i mange timar?

Det som bergar denne lille jenta er at det er folk nede på gata som klarar å fange opp lydane av jenta som gret. Dei kan varsle brannmannskapet som kan kome og hjelpe ho, noko dei klarar. (Heldigvis.)

Jenta har tydlegvisa keia seg og klatra ut eit vindauge. Der har ho falt imellom nokre sprinklar som er meint til å gjere det vanskeleg for inbrotstjuvar.

Hadde dette skjedd her heime, ville dei vel mest sannsynleg ha mista omsorgsretten til bornet. Det ville ikkje ha vore aksept for å forlate eit born åleine heime. Spesielt med tanke på at dette har skjedd ofte med denne familien.
I denne saka står det ingenting om konsekvensar. Det står berre at foreldra lovar å ikkje lemne ho heime åleine fleire gonger.

Etterlysning: Fant du den store kjærligheten på julebordet? Da vil VGs reporter snakke med deg.  Dette er esjansen din. Viss du vil bli avbilda i den store mediaverda, treng du ikkje å ha ei større historie enn at du og den betre halvdelen din møttes på eit julebord.

Eg kan ikkje garantere at du får godt betalt, for det står det ingenting om, men du vil definitivt få eindel merksemd retta mot deg.
Det er snart julebordtider og det er vel mest sannsynleg difor dei skal lage ein reportasje rundt dette.
Så spørs det……. Om du traff din betre halvdel i fylla, så er det ikkje sikkert du vil at "heile verda" skal vite det.
Det starta med eit ligg. Eg syns eg ser overskrifta. Hahaha…….moralen blir satt ut til høyring.

Kanskje er nett din kjærleikshistorie noko eg får lese om rett opp under jul. Det ville jo vere kult (trur eg). Heldigvis er eg ikkje i same bås, så eg slepp unna.

Kronprinsesse Mette-Marit skal opereres. Og der tar mange folk heilt av på nytt. Det er flust i folk som har heve seg på bølgja som kritiserer systemet av di ho får bli operert.
Kommentarar om at andre må stå i helsekø medan ho får rask handsaming. Det manglar hverken på superlativer og kommentarar av negativ art.

Kva farsken veit vel vi om ventetid og Mette-Marit? Det er lenge sidan ho falt og skada seg. Ho har vore sjukemeldt to gonger pga hendinga. Det er ikkje slik at ho eine dagen skada seg og neste dag blei tatt inn til operasjon.
Det er fleire eksemplar på folk som har blitt sendt akkutt inn til operasjon for det same som ho har. Dei har kome til lege og blitt sendt direkte til sjukehus og neste dag har dei vore operert.

Det kan virke som om at den einaste måten ein kan få slutt på slik "sladder" og misunning, er at ein får vite alt om livet hennar, dag for dag. La ho få ha null privatliv. Vi har krav på å vite om alt som skjer med ho! Alt!
Det blir berre teit. Like teit som når dei seier "Sjukemeldt? Ho jobbar jo ikkje? Kva skal ho med sjukemelding?" Det viser berre kor trangsynt enkelte er.
Neida, ho arbeider ikkje med noko. Ho søv så lenge ho vil. Så dullar ho litt, tar seg ein liten gåtur i parken, sit seg på Facebook i fem timar (som ikkje er så unormalt i desse dagar - kan det virke som), så drar ho til byen ein tur og shoppar alt ho berre kan vinne å få med seg før ho tar seg ein tur på kafè og drar heim og får massasje hos ektemaken sin (som tilfeldigvis viser seg å vere kronprins - heldige ho).

Nei, eg trur nok at ho sikkert har meir enn nok å fylle dagane med. Det er lett å anta at å vere kronprinsesse ikkje kan vere noko jobb i seg sjølv, men den som veit litt betre enn det, veit at det stemmer ikkje.
Eg trar dei fleste skal vere glad for at dei slepp å vere i ein slik posisjon. Eg trur dei fleste skal vere glad for at dei kan stå opp, gå på arbeid, kome heim til familien sin og innta eit roleg middagsmåltid, halde på med sine aktivitetar og alt dette utan å tenke at ein einaste fotograf har fått med seg noko som helst av kva som har foregått i liva våre i løpet av dagen.
Joda…….det er ikkje alle som har dagarbeid, det er ikkje alle som har det stille rundt middagsbordet pga at dei har "eit tonn" med born og dei same borna skal fraktast hit og dit i løpet av ettermiddagen. Det er ikkje det som er poenget med dette heller.
Viss du ser forbi detaljane, ja då ser du også kor eg veil hen med dette.
Vi har alle ulike liv, men vi har privatliv som i stor grad blir verna om. (Viss ein no ekskluderer bygdesladder bort frå dette.)

Når det er slik at "vi" gidd å irritere oss over at kronprinsessa skal opererast og gidd å bruke energi på å anta at ho ikkje har stått i helsekø………..då har vi verkeleg ikkje mykje å foreta oss.
Eg snakkar ikkje då om alle som kommenterer Mette-Marit, men om dei som "angrip" ho på denne måten. Vi veit jo ingenting om dette…….så "halloooooo"…..


Dette biletet får meg til å lure på om enkelte er riktig rett. Hahahaha…… Eg har lyst til å skrive "tøft", men veit ikkje heilt om eg syns det eller ikkje. 
Det eg kan seie, er at dette er verkeleg ein orginal måte for ei brur å kome seg til brudgomen sin. Eit luftigare kyrkjegolv skal ein leite lenge etter!! 

Dette biletet kom eg over på nettet. Biletet er tatt av ein Ben Horton og han då foreviga eit bryllaup som glatt kan klassifiserast som ekstremsport. Lost Arrow High Spire. Nasjonalparken i California er ei av dei mest krevande klatrerutene dei har. 
Dei lova truskap til dauden skiller dei og i same slengen kan eg jo då seie at dei verkeleg lurar heile dauden her!

1000 m rett ned under ho. Inga sikkerheitsnett. Dei må vereleg vere ute etter adrenalinkick. Det ville blitt "brud i svev" om ho hadde falt. Kanskje brudekjolen ville fungert som fallskjerm? Kven veit? Det fekk vi jo ikkje svar på med tanke på at vi veit at bryllaupet gjekk bra. 
Eg trur eg ville klart meg med litt mindre spaning. 

Ha ein forthast rin torsdag! 
Hasta luego! :)

IWALY!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar