tirsdag 24. september 2013

Unge Knutsen har brukt kveldstimane sine på arbeid. Powerpoint, med andre ord. Heilt sånn plutseleg blei visst klokka sånn sirka leggetid og då er det klart at ein berre må slutte av. Powerpointen må nok berre vente på tur til i morgon att. Det blir vel ei råd med det!

Matematiske begrep...... Det er ein liten del av det heile. Der møter ein ordet ropupasjon. Så spørs det.... Kven veit kva det ordet betyr?
Kanskje ein bør utlove ein gevinst til den som kjem med det beste svaret?
Det nyttar nok ikkje å google det, for du blir ikkje særleg meir klok av det.

Ordet er samansatt på ein slik måte at denne knetta ikkje evnar å lage seg ei eiga forklaring på ordet. I alle fall ikkje i kveld.
Er barten ropupert? Skal egget ropuperast?
Nei, eg har aldri høyrt ordet før, men likevel skal eg bruke det. Så får ein sjå kor fornuftig det er!
Er det nokon som har ei godforklaring på ordet til meg, ja då tar eg imot den med opne armar.
Eg kan ikkje love gull og grøne skogar attende, men glad blir eg!!

I dag las eg noko artig som i utgongspunktet ikkje er så artig. Nettsida heiter Kvinnheringen.no og er nettsida til ei lokalavis på Vestlandet.
Der var det ein som sovna midt i vegen.

Først trudde eg det var snakk om ein bilførar som hadde sovna bak rattet (for det vil i såfall ikkje vere den første føraren som gjer det).
Eg tok feil..........
Det betydde sovna midt i vegen som i "sovna midt i vegen"! Hahahaha...... Den var djup!

Det er ein mann i 30-åra det er snakk om, så eg er stygt redd for at det kanskje kan vere ein eg er bekjent av. (I hope so not.....)
Han hadde nok fått i seg ein dram eller to for mykje. Noko anna forklaring har ikkje eg til at han kunne finne på å legge seg midt i gata og sove. I sentrum!!
Ganske risikabelt, spør du meg. Midt i mellom hotellet og senteret.

Politiet kom høveleg raskt til staden, så det var ingen som rakk å køyre på denne mannen. Mannen blei vekt av politiet og var blid og nøgd då han vakna før han gjell heim til senga si.
(Eg veit no ikkje om eg hadde vore så blid og nøgd om eg hadde blitt vekka midt i gata av politiet?! Flau hadde vore hakket meir korrekt.)

Ja, dei vestlendingane, dei vestlendingane..... hahahahahaha........

Forbyttet baby og ga moren feil blod. Går det an då? Vi snakkar Noreg her, altså! Fredrikstad.
Snakk om megatabbe, begge deler.
Den første feilen seier seg sjølv er megastor. Den andre.......? Vel, tabben har sørga for at sjansen er stor for at ho ikkje kan få fleire born.
Mora til bornet mista fleire liter blod og blei operert to gonger. Ho fekk blodtilførsel, men feil type og kroppen starta prosessen med å lage antistoffer.

To feil, same sjukehus, same familie......... Eg vil tru at det ikkje var lett å vere dei ei stund.

No er det slik at ho har fire born, så det er ikkje slik at ho må ta til takke med "berre" ein. Likevel, verda hennar raste litt ihop då ho fekk vite kva konsekvensane kan bli.
Sjølv om ein har mange born frå før, betyr ikkje det det same som at ein ikkje vil ha fleire.

Jaja, dette er slikt som ikkje skal skje. Kva om ein ikkje hadde oppdaga at babyen var blitt forbytta?
(No ser ikkje eg heilt at det går an å ikkje kjenne att sin eigen baby, men det går vel an det også......... Det tok i alle fall ei stund før det blei oppdaga...)

MC-fører kjørte på ett hjul i over en kilometer. Med politiet som vitne. Ops......Kanskje ikkje så heldig å bli tatt på fersken?

Ein kilometer er då vel ganske langt i så måte? Eg ser i alle fall for meg at det må vere litt tungt å halde sykkelen opp så lenge som det. Eller?? Er det eigentleg så lenge? Herifrå og ned til kaia.......eller noko i det høvet.
Jo, når det er snakk om MC så......
Hadde eg kjent ein MC-førar som er så uansvarleg, trur eg at eg ville ha engsta meg halvt i hel for ei ulykke med dårleg utfall. For ikkje å snakke om faren andre menneske blir utsatt for.

Jaja.....Ingen tvil om at det er ein kul kis.
(Lurar litt på om det går an å sitte bakpå ein slik sykkel under eit slikt stunt? Ikkje det at jomfrua har så stort ønske om det, akkurat, men ..........)
Eksosrype, liksom! :=)

Nei, det er måndag og leggetid var det vel strengt att før eg starta med å skrive. Hmm..... Ikkje bra. Det er lett å bli bitt av basillen, men det er vel viktig å få sine tilvalgte timar til svevn også. Ein kan jo ikkje risikere at ein sluknar på sofaen i seine ettermiddagstimar. Akkurat det er det lenge mellom kvar gong det skjer. (Og aldri på ein tysdag!)

Jomfru Knutsen skal pakke sakene sine saman og tilte seg under dyna. Ho er mest sannsynleg like god i natt som i går natt. Det er rart med det...... Vanedannande dyne den eg har.
Uansett...... Anten har du lagt deg, eller ikkje......Å sove godt er viktig.
Difor kan det vere lurt å ikkje ha noko uoppgjort før du legg deg. Då blir ikkje natta god. (Berre eit lite tips frå denne knetta.)
Som det heiter så fint: Don´t worry, be happy (hippie!).
God natt!!

Hasta luego!

IWALY!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar