søndag 15. september 2013

Dagens beste! Gutungen var med på fisketur inne i fjorden. Det blei høveleg bra med fisk og som vanleg blei den bløgga med det same. Tamane og diverse hamna hos fuglane som sverma til den store gullmedaljen rundt båten.
Vel.........Nesten alt. Berre nesten! Det er det som er dagens beste. Fisken skulle hivast ut til fuglane og vips så høyrtes det et æsj (med kraftfull stemme).
Då eg såg opp, var det eindel blod i andletet til gutungen. Det som i utgongspunktet skulle hamne hos fuglane, blei trevja rett i augene på han!
Med ei mor som eg, er det nok ikkje "trøyst" å få med det første. Først må eg jo få flire ferdig. (Akkurat det er obligatorisk. Det er berre sånn det er. Umogleg å la vere.......)
Etterkvart fekk eg jo sjølvsagt leita fram litt papir til han så han fekk tørke seg, men det tok si tid.

Fikk seks dagers betalt ferie fordi de måtte bruke PC på jobben. Jaha? Er ikkje det meir regelen enn unntaket? Det er kanskje berre i Noreg at det er slik? (Neppe.....)
Årsaka til ferien? Joda, deter belastande for synet å bruke PC. Det er kanskje ikkje for ingenting at dei no vurderer å avvikle ordninga. Ei ordning som har vore sidan 1989. Så det byrjer å bli ei stund sidan dette dukka opp.
Kanskje noko å tenke på for Fru Solberg når ho no blir landets førstedame. (Om ho kjem i mål med dei andre partia, vel å merke.) 6 dagars ferie for databruk.

Keraunothnetofobi! Ha, det var ikkje berre, berre å få ordet stava rett. Eg trur det blei riktig til slutt.
Så spørs det.......om det er ein sjanse i havet sor at eg veit kva det betyr......

Vel, for ein time sudan hadde eg null peiling. Eg hadde ikkje så mykje som høyrt om dette ordet. Ikkje før eg las det på nettet. Ei studentvenninne bruke det i ein samanheng og heldige meg oppfatta det. Enkelt og greitt! :=)

Keraunothnetofobi? Fobi seier jo seg sjøl. Så ordet må jo bety noko med å ha angst for noko. (I skrivande stund veit eg jo at det stemmer.)
Fobi mot kva? Keraunothneto......... Hmm.... vanskeleg! Det einaste eg klarar å fange opp, er den delen av ordet som heiter "uno". Uno har eg i huset her og skulle det ha noko med det å gjere, så står ikkje verda til påske.

Eg hadde rett og slett inga peiling. Ikkje klarte eg å kome ei artig, tilfeldig forklaring heller, så då kan eg ikkje lyge på ein definisjon før eg kjem med den som gjeld.
Sterk angst for å få ein satelitt i hovudet! Hahahaha........ Det er nesten betre enn fiskesloet som hamna i andletet til gutungen tidlegare i dag.
Om det er fysisk mogleg, skal såvisst vere usagt, for det har eg så absolutt inga peiling på.
Det vil i såfall høyres heilt merkeleg ut! Definitivt!

Som studentvenninna mi "sa": Har man da lest for mye Donald Duck, evnt. sett for mange Star Wars?
Thihihi....... Godt spørsmål!

Likestillingstiltak har skapt følsomme gutter og menn. Supert! Var det ikkje det som var målet?
Gutter som snakkar om følelsar og leier i hendene til kvarandre?
Likestillingstiltak fungerer og difor kan eg også seie at vi driv og endrar på kjønnsroller i Norden. Ingen tvil om det.
Så kan ein like det eller ikkje. :=)

Om denne studien er så veldig dekkande, er eg nokså skeptisk til. For mange av punktene som er med i artikkelen om temaet, omhandlar ting som eg ikkje i skrivande stund kan koble at eg har observert blant dei gutungane eg kjenner til, så alt er vel ganske relativt.

Det er jaggu meg på tide å tusle seg i seng. Det er nok liten vits i å bli sittande her foran dataen til langt på natt. Då dett vel snart augene ut.
Det blir så mykje betre å vakne i morgon tidleg om eg tar til vit og tuslar meg under dyna no straks.
(Noko eg sjølvsagt skal........Eller i alle fall planlegg. At eg er dårleg på å følge opp ei slik planlegging, skal eg ikkje avsløre her i kveld. Det får eg heller ha til gode ein annan kveld.)

Eg har svikta Salander fleire dagar på rad no, så kanskje eg må innhente meg litt. Viss ikkje risikerer eg jo å gløyme av kva det eigentleg er eg les om.
Ho ligg no der på nattbordet og ventar. (Ja, då snakkar eg om boka og ikkje kvinna! Thihihihih........)
Så ha ei god natt og drøym søtt!

Hasta mañana!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar