torsdag 5. september 2013

Trond Giske har fått mage. Det tar på å vere ståtsråd! Det tyder på mykje god mat på alle reisene og "kursa" ein er ein del av.
Skjegg og mage! Det kan sjå ut som at Stoltenberg trener hakket meir enn han.

Scandinavian Star. Joda, saka er stor og viktig, men den blei omhyggeleg mykje omtala for eit hav av år sidan.
No er saka tatt opp att og då er sjølvsagt media på bana att.
Ikkje det at det er så mykje galt i det, men det er grenser for kor mange dagar etter kvarandre eg gidd lese om nok som skjedde då eg var tenåring.
No har saka florert i stor mengde i lang tid og då syns eg ikkje det er så spanande å opne nettsidene. Det er nesten som om at eg mistenker journalistane for å vere lite kreative for tida. Dei klarar ikkje kome opp med noko nytt og så heng dei seg på denne knaggen for å "overleve". Jaja....

Eg er fullstendig klar over at saka er viktig for mange, men likevel.....

Solgte salongen for 5 millioner. Kjøpte den tilbake for èn krone. Ganske grei deal, vil eg heilt snarleg påstå.
Eg trudde først det var litt "småsvindel" ute og gjekk, men det salget er heilt utan spekulsjonar og då er det jo greit. Ein heldig mann, med andre ord! (Lurar på om han er gift........?) :)))

Se verstingene fra New York Fashion Week. Gufs og meire gufs.... For nokre forferdeleg stygge klede! Dei er faktisk så stygge at eg nesten (men kanskje berre nesten) faktisk kunne tenke meg å skaffe med nokre av dei (OG bruke dei).
For så stygge klede kan faktisk vere så stygg at dei blir kul!
Ikkje det at dei er så fin på dei modellane som brukar dei, men likevel...... Smaken er som baken. :=)

Skinn-kjole med fransk åpning slår jo det meste! Ingen tvil der, for å seie det sånn. Så eg trur eg må revurdere det der med å gå med rompa bar foran presten. Eg trur heller eg tar denne kjolen.
Spørs om presten klarar å gjennomføre talen sin om eg sit meg på første rad.

Fugledrakt og treningstøy med tyllskjørt. "Herleg!" Håper dei forblir dr dei er.......
Striesekken er vel heller ikkje det ein ønsker å få attende på markedet. I alle høve ikkje klesmarkedet.
Marita........... Har du kjøpt deg bryllaupskjole? (Eg berre lurar, for viss ikkje, veit eg kva du kan få i gåve.)

Jon Almaas vil hevne Eias tissing. Eg skjønner jo tvert at det er snakk om at Eia må ha tissa på tv-sending. Ingen tvil der, vel?
På ny har Eia vore ganske tåpeleg. Det er mykje som er gøy, til trass for at det er barnsleg. Likevel, det må då gå ei grense ein eller annan stad? Uavhengig om du heiter Jomfru Knutsen eller Harald Eia?!!

No har Jon Almaas sagt at han skal til TVN for å bæsje i resepsjonen der. Joda............ Komiker-Noreg renner snart over av superkomikere i internasjonal klasse! Say no more.... (Rister på hovudet og lurer på kva eg kan gjere som slår begge desse to fjompane ned i støvlane.)

Tissinga bunna i eit ønske om å bygge kunnskap. Hahahaha...... Dagens beste!

Syv av ti bekymret for gift i hverdagsprodukter. Oi......Det vil seie majoriteten. 70%. Eit høgt tal.
Eg må berre innrømme at eg ikkje er blant den største gruppa der.
Med vissheita om at det er farlegare og større sjanse for å døy i trafikken enn innhaldet i ei osteskive, ja så må eg innrømme at det er ikkje akkurat det eg tenker mest på.
Ikkje at eg høyrer så mange andre klage på det heller, så om 70% faktisk er eit reelt tal eller ikkje, veit eg slett ikkje.

Eg puttar i meg det eg vil, stort sett og sover like godt sjølv om det er mykje e-stoffar eller liknande i maten.
Eg trur eg lar vere å seie kva kveldsen min har bestått av.

Kvardagen har så mykje anna å fare med enn å mat. Den der artige magen vi er utstyrt med, den gjer no beskjed innimellom at den er sulten, men eg vil påstå at det går med mindre tid til mat enn til andre ting. Ergo er det vel ikkje vits i å gå rundt og bekymre seg for den biten?

Eg vil tru at å vere sofasliter er verre enn å ete litt "gift".

Ellers er Carl I. Hagen ein flopp. Det er valkamp og han synk så lavt at han skuldar drapet på den unge kvinna frå Ålesund på Ap.
Så ergo meiner han vel at med Frp i spissen så er vald og sjuke mennesker borte frå samfunnet. Korleis går det eigentleg an å ta slike framtredande personar seriøst? Desperat, kallar eg det for.

I morgon er det helg att. Vèret dei siste par dagane har vel ikkje akkurat vore det beste. Kanskje vi blir like heldige som dei foregåande helgane då solaskein så fint.
Det er lov til å håpe!

Ha ei god natt! Sov godt.:=)
Hasta luego!

IWALY!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar