onsdag 4. september 2013

Hadde over 100 slanger på loftet. Viss ikkje det kan kallast lovbrot, så veit ikkje eg!

No fins det sikkert verre lovbrot enn å oppbevare slangar på eit loft. Det er berre det at eg ser for meg kva som kan skje om eg heilt tilfeldig skulle finne på å gå rett på ein av dei som i all villfarelse har stukke av....... DET ville vore creepy de luxe!!!
Eg trur kanskje eg ville sove dårleg resten av livet. Minst.....

Eg vil tru at det er mogleg for ein slang å formeire seg også, så 100 kunne jo då fort ha blitt til eit større tal. Eg kjenner vibbane heilt ned i tolvfingertarmen (og dei er ikkje bra). Forresten er det snakk om ein stad mellom 150 og 200. Det var berre overskrifta som var missvisande.

Kommenterte babynyheten for første gang. Førstenyheiten i kveld er nett denne overskrifta med it stort bilete av kronprinsessa frå Sverige.
No skal systera bli mamma og akkurat det var umogleg å ikkje legge merke til med tanke på all publisiteten som var her om dagen.
No har Victoria opna seg om kva ho syns. Det blir selvfølgelig veldig gøy, og vi krysser fingrene." 
Eit stor ovesrskrift og eit enno større bilete for å få sjansen til å lese den setningen.
Spørs om bror min hamnar på forsida til Avisa Nordland neste gong eg skal ha born?! Det burde han vitterleg........ Sånn bortsett frå at her er det stopp i produksjonen! Reint hypotetisk........

Joda, kongelege foraukingar er jo alltid hyggeleg og noko ein kan forvente at kjem i media. Likevel....

Får frierbrev til tross for at han har kjæreste. Oi, så trasig......... Hm, det må verkeleg vere slitsamt! Hahahaha...... Luksusproblem, kalles det på godt norsk.
Eg ser ikkje heilt den at ein nordisk mann ikkje ønsker friarbrev. Då seier han det berre for å vere viktig.
Alle menn har vel eit skjult ønske om å kunne velje på øverste hylle?!

Det kan jo vere ta kjæresten blir litt sjalu. Akkurat det kan jo skape litt problemar for han. Dei har trass alt berre vore i lag sidan juni og ho veit vel då at ho ikkje er alt for trygg.
Det er nok hakket meir slitsamt med ei sjalu kjerring enn eit tonn friarbrev! Det likaste er vel berre å lavere å lese dei!

Mammagodkjente dointervjuet. Joda, mødre har vel ei viss makt. Dei blandar seg i alle høve inn i det meste, uavhengig om dei har rett til å gjere det eller ikkje. Mødre er mødre og kjem alltid til å vere det. That´s life.
Eg trur nok at dersom eg hadde vore mann og skulle gje eit intervju medan eg sat på "dassen" og dreit, ja............eg ville nok kanskje også spurt mamma om lov. Sånn for å slippe det peset det ville blitt etterpå.
Mødre gløymer ikkje! Slik er det berre. Gjer du noko frykteleg dumt, ja då vil du slite bra lenge (med mor di).

Forøvrig trur eg at eg kjem til å bli ei mor som garantert kjem til å nekte son min å gjere eit intervju av eit slikt kaliber.
Eg vil ikkje berre seie at eg ikkje ønsker det....men rett og slett "Nei, det får du ikkje lov til". (Sjølv om han er aldri så gamal.....)

Det er godt vi er ulike, alle saman. For tru for ei kjedeleg verd vi ville få om alle hadde vore like pripne som meg på det området? Då hadde vi ikkje fått fyllt hovuda våres med slikt "trash" og det ville vore ille.
Så viss eg skal vise til gårdagens tekst her inne, så er det greit å gå med rompa bar i kyrkja (bryllaup), men ikkje la seg intervjue halvnaken i dritinga.

Fikk ikke lov til å ta med morkaken hjem. Nei, det skulle då berre mangle. "De ville ikke at vi skulle spise den."
Fisj......Det er greit at ei morkake ser ut som ein rundbiff, men ein stad går grensa. Viss eg skulle delt opp kaka i biffar og stekt det til middag, ville eg hengt over gelenderet lenge før eg hadde tatt i ho. Berre tanken gjer meg............

Kva skal ein med ei morkake etter fødselen? Fryseden ned så ein kan vise den til bornet når han eller ho blir større? "Sjå her kva som holdt liv i deg då du var i magen min." Jippi!
Då kan eg banne på at mannen i huset ein eller annan gong tar feil av den og biffen........ Say no more!!

Vinn tur til Spania med Ole Ivars. Hahahaha..... Det kunne jo vore skøy! Berre så synd eg ikkje har eit bra bilete av dei.
Kva trur du? Jomfru Knutsen i midten av Ole Ivars?! Thihihihi.....Eg ser det for meg.
Då kan eg for alvor seie "Jag trodde englarna fanns".

No var vel "gamle" Ole Ivars hakket betre enn dagens, men turen ville sikkert blitt digg, den! :=)
Gruppa består jo berre av menn!

Det er onsdag og på tv´n er det krim i skrivande stund. Det betyr med andre ord at denne knetta kan tenke seg å skifte beite for ei stakket lita stund. Først krim på tv og så krim i form av bok. Kan det bli betre? Ingen tvil om at eg likar krim best. :=)

Så då er det vel berre å seie hasta luego! Sov godt og oppfør deg resten av døgeret.
I tilfelle det er nokon som ikkje har fått det med seg, så er det vel verdt å få med seg konserten som skal vere på klubbhuset no førstkommande fredag.

Ha ein fortsatt fin kveld.....

IWALY!!


1 kommentar:

  1. Hei jomfruen. Jo, det fins noe verre enn å ha 100 slanger på loftet- det er å ha en i buksa-ha ha ha. Buena noches :)T

    SvarSlett