mandag 9. september 2013

Fant partert lik på 14 meters dyp. Ja, hadde det vore eg som hadde funne noko slikt, trur eg ikkje at eg ville fungert resten av mitt liv.

Ein dykkar fann ein mystisk "pakke" på sin ferd langs botnen. Han hadde "heldigvis" vit til å ikkje opne den sjølv, men heller varsle i frå til politiet.
I ettertid var nok det eit klokt valg, for parteringa har vore så grundig at dei enno ikkje har kunna stadfesta kva kjønn det er på liket.

Området det blei funnen i er eit populært turistmål og badeområde. Liket var pakka og senkt ned på ein slik måte at det ikkje var meininga at liket skulle finnes.
Berre tanken på at det faktisk kan finnes lik på havbotnen andre stader, at ein ikkje kan vere sikker på at ein badar i eit "trygt" område........Fisj.
Eg håper eg ikkje kjem på slikt medan eg er på djupet nokre stader.
åpen med bakgrunn av
Nordmenn er nest lykkeligst i verden. Hmm....det skulle ein ikkje tru i og med at det er så mange som meiner at vi vil får det betre med dei "blå".

USA: Blinde får bære våpen. Er ikkje det oppsiktsvekkande? Ikkje veit dei kva dei siktar på. Kva om dei treff uskuldige born (eller vaksne, for den saks skuld).
Delstaten det gjeld heiter Iowa. Sjølv trur eg at når først ein delstat får det, er vegen kortare for neste delstat. (Sjølvsagt berre ei antaking frå mi side.)

Det handlar om at det er feil å hindre folk i å bære våpen på bakgrunn av ein persons fysiske evne. Så kan ein diskutere kor vidt dette er teit eller ikkje.
Joda, det er greit at dei som ikkje er funksjonsfriske i samfunnet ikkje skal føle seg mindre enn dei er. Difor er det viktig at samfunnet legg til rette for dei.
Likevel. Det blir feil om det skal gå på bekostning av andres sikkerheit.
Er det eit overgrip mot ein blind mann om han ikkje får bære våpen når ein tenker på kva følgene det kan få for andre?
Kven er det viktigast å ta hensyn til? (Eg berre lurar....)

Viss det skal gjelde for våpen, så kan ein jo like så godt seie at blinde ikkje skal nektes å køyre bil!
Jaja....Dei republikanerane, dei republikanerane. (Eg skal no la vere å antyde kva parti i Noreg som er mest lik dei.)

Russland vil straffe rocke-gruppe fra USA. På ny er det nokon som har drete på draget. Ei teit sak, spør du meg. Bassisten i gruppa tok det russiske flagget og stappa det ned i underbuksa slik at det blei godt planta blant dei edlare delane.
Bloodhound gang. Eg har visst ikkje høyrt om gruppa før. Etterkvart kom flagget opp att og blei kasta ut til publikum.
Folk var vel "toskete" nok til å ta imot då det om flygande i lufta. (Fisj....)
Kva er det med "kjendisar" og underbuksehumor? Ein pissar på seg, ein annan truer med å drite på seg og no denne karen som puttar flagget ned ilag med "litjkaren".

Bassisten i gruppa heiter Jared Hasselhoff og pissa på flagget. Med andre ord ein skikkeleg "kul" fyr......

Vurder mannen ut fra bilen han kjører. Hahahaha.....Joda! Då trur eg heller at jomfru Knutsen skal hoppe til neste tema, for viss ho no skulle begi seg ut på ei avhandling om dei ulike menna her i bygda (ut frå kva bil dei køyrer), så kunne ho fått det riktig så artig. Såååå artig trur eg ikkje at ho skal ha det.
Ein lærer jo borna at dei må ta konsekvensane av handlingane sine og då spørs det kva resultatet blir når denne jomfrua blir konfrontert med dei ulike mannsanalysene.

Her er jo alt ifrå Mazda, Toyota, Citroèn (veit ikkje korleis det staves), Golf, Ford, Opel, konebilar, racerbilar, tøffe-toget-bilar osv osv.......... At eg faktisk veit at dei fleste av desse namna er realistiske namn på køyretøy, er ganske fantastisk. (Eg trur ikkje at eg skal avsløre at eg kan ingenting om bilar.)

Nei, allereie er tankeverksemda stor oppe blant dei små grå på dette området. Her er det berre om å skunde seg vidare før det går galt!
(Den første som hadde fått svidd, ville vore Ole-Magnus, så Marita du skal vere glad eg stoppar her!!) Hahahahaha.........Viss hans personlegheit skulle komen fram, måtte dåke ha hatt ein hjullastar eller lastebil utanfor huset. Ein Wolswagen transport i frå 1970 har litt for liten motor til å kallast "trailer"!!
(Joda, eg måtte få hjelp til å namngje bilen......... Eg veit den er raud, men der stoppar det også!)

Prinsesser og sjørøvere skal friste barn til å spise mer egg. Rosa og blå pakningar. Ergo går dei langt med å definere kjønnsroller.
Det er eigentleg berre trist om dei skal påverke born på denne måten for å få dei til å spise egg.

I mitt kjøleskap står egga i skapdøra i eggebehaldaren. Son min veit aldri kva tid eg kjøper egg eller ikkje.
Eg spør berre kven som vil ha egg og får svar. Om det er ein sjørøver på pakningen, kan eg garantere at det ikkje vil påverke svaret eg får.
Som regel blir spørsmålet "stekt eller kokt?"
Til sjuande og sist er det smaken som gjeld. Anten likar du egg, eller så gjer du det ikkje.
Eg ser ikkje for meg noko anna enn at det er dei vaksne som kjøper egga når dei har brukt opp dei gamle.

Skal prinsessene ha noko hensikt, må dei nok male kvart enkelt egg, noko eg tvilar på vil skje......
Lag prinsesseflasker med tran! Då kjem alle born til å eeeeelske tran. Heilt garantert!
Eller Pelle politi.......... For kven kan vel motstå å drikke av ei flaske som er tro kopi av denne tøffe bilen? Tran ville garantert blitt ein salgssuksess! (Særleg..........)

Mann funnet i live etter 4 måneder i Andesfjellene. Han overlevde ved å jakte på rotter!! Oh, my God.....seier eg. Det viser i alle fall at dersom ein må, gjer ein kva som helst for å leve. Det er altså sikkert. Rotter!!
Åååååh, eg kjenner det opp etter ryggrada. Det er som om at ei lita rotte sprong oppover og det føles ikkje bra!
Rotter er heslige dyr. I alle fall med tanke på at det skal spisast. Så difor trur eg at denne knetta hadde omkomt om ho hadde hamna i same situasjon. (Med mindre det er mykje gress der. Ku-fòr fungerer sikkert det også. Sjansen er vel minimal med tanke på at ein er langt oppe i høgda.

Rotter! Dei er både ekle og farlege.
Berre så det er sagt.....Eg trur ikkje akkurat at ei rotte i Andesfjella tenker så heftig på å bite over ei ledning eller liknande. Likevel........Dei finn sikkert berre på anna ulumskskap.

Rotter i toaletta! Det skjer til tider. Plutseleg sit du der og blir stirra inn i det aller heilagste og det av eit lite monster som trives ekstra godt i "kloakken" din. Det hjelper lite kva du slepp ut av deg der du sit. Rotta er vant med både lukt og innhald, så dden blir ikkje akkurat skremt av det.
Creepy!! Rotter i toalettet!

Det er valgaften og det ser foreløpig ut som at Noreg skal bli styrt av eit sirkus. Dei fire partia som må saman om makta står så langt i frå kvarandre politisk at det er teit å samarbeide.
Ein er bra regjeringskåt når ein svelger kamelar store som elefantar berre for å kome i posisjon.

Korleis kan eigentleg eit parti som Krf så mykje som tenke tanken på å styre ilag med Frp? Akkurat det gjer at eg meiner dei går på tvers av dei grunnprinsippa partiet er bygd på. Dei mistar respekten min og har forlengst mista sin eigen integritet.

Eg trur eigentleg mest at samarbeidet får starta opp og så blir det full krise. Det er i alle høve lov til å håpe.
Vi har aldri hatt det så bra som no og korleis kan vi eigentleg tru at vi skal få det så ufatteleg mykje betre?
Størstedelen av budsjettet er uansett bunden opp i faste utgifter som dei fleste partia er einige om. Så då er det ikkje mykje att av pengar til disposisjon for å gjere så frykteleg store endringar.
Pengeboka vår vil med svært stor sannsynlegheit ikkje få det noko betre.

Forskjellen i den økonomiske politikken er mykje mindre enn kva som er komen fram under valkampen. Der trur eg mange vil få seg ein vekkar......ei a-haoppleving.

Det er med andre ord ingen lykke her i huset i kveld. Det er eigentleg mest trist. Spesielt med tanke på Nord-Noreg. Altfor mange "kjøper" det dei blir fortalt.
Jaja, slik er det berre. Demokratiet fungerer slik at alle har rett til å stemme det dei vil og det må jo sjølvsagt respekterast. Det er likevel lov til å vere skuffa. Eg håpar berre Krf tar til vit og "bryter" med Frp.
(Berre å det er sagt.....EG har ikkje stemt Krf. Jens er min mann og solidaritet vil alltid vere viktigast or meg.)

Ha ein fortsatt fin kveld. Det er sikkert mange som gjer akkurat det same som eg. Så spørs det kor lang kvelden blir........ :=)

Hasta luego!

IWALY!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar