fredag 27. september 2013

To menn skal ha blitt så sinte at de slepte en mann etter bilen flere kilometer. Jaja, enkelte er rett og slett crazy! et
Ein heeeeilt normal reaksjon på ein krangel (på nachspiel).
Moralen er kanskje at ein ikkje bør krangle på nachspiel, for elles kan det gå deg ille! Joda...........

Kommunen ville innføre kleskoder, men nå har politikarane satt foten ned. Kanskje dei hadde tenkt at det ville vere greit om mannen bak skranken i rådhuset hadde på seg eit flott skjørt, eller at .......

Det handlar i bunn og grunn om at dei ømska å forby bruk av korte skjørt, magetoppar og utringning.
I enkelte tilfeller kan ein faktisk forstå det.
Sjølv om det i utgongspunktet er ein sjølv som avgjer kva klede ein ønsker å ha på seg, er det ikkje å stikke under ein stol at enkelte tar den litt fort langt.
Det er ikkje nødvendig å ha brystene utildekka berre for å få all merksemda retta mor herlegdomen sin. Det er ikkje nødvendig å kome i det kortaste skjørtet du har heller. (Sjølvsagt kjem det an på kor du jobbar.)

Jobbar du i eit yrke der du skal møte mange andre menneske, er det særs viktig før ein tek på seg slike klede.
Det er likevel (burde i alle fall vere det) teit om ein treng å gå så langt som å vedta reglar for det.
Då må ein heller tørre å seie ifrå til den/dei det gjeldog sjå om det ikkje hjelper.

Hadde no ein eller annan av "gammelkaran" på skulen troppa opp i miniskjørt og djup utringning slik at vi hadde fårr innsyn rett i hårmanken dei har på brystkassa............... Uff.........
Så kunne ei gått rett foran oss og vrikka fint på stompen og sjå om vi reagerer.
Det ville vore "likestilling", det! Berre skjørtet er langt nok til å dekke dei edlare delane, så er det vel greit?!
Jaja, eg trur kanskje det blir oppstyr den dagen dei dukkar opp i ein bikini, og då ikkje på ein positiv måte. (Det skal liksom vere litt fritt for hår langs bikinilinja..... Det er ein årsak til at små speedotruser ikkje er kult!

Dagens beste.......Det har vore innbrot hos gullsmeden der oppe i Bardu. Glupe som tjuvane var, fekk dei med seg ei heil eske med ringar.
Berre så synd at den innehaldt prøveringar, noko som seier at det dei har fått med seg er av null verdi.
Med andre ord betyr det vel at det er nokre sjeler som ergrar seg veldig i kveld.

Viss du har har fått med deg saka og studert biletet frå ranet, såg du kanskje at det var sånne der "Norcem-hanska" dei hadde på fingrane! Kanskje det er nokon kjenningar? Thihihi.......

Nei, det er vel mange som brukar slike hanskar, men det berre slo meg.........

Polhunden Tutta(!) kan avsløre polkundar med falsk leg og det er faktisk inga aprilspøk. Hunden er trena opp til å avsløre nervøse kundar. Hehehe........ Det er nesten som om at eg får lyst til å teste det. Berre så synd at straffa gjer at det ikkje er verdt det.
Ikkje det at eg har svaret på korleis eg skal klare å lage eit falskt identitetskort som seier at eg er gamal nok til å kjøpe sprit og samtidig vite at eg skal klare å bli nervøs...
Skulle det vere ein smarting som spør meg etter legitimasjon i desse dagar, trur eg kanskje han har store synsproblemar og eg veit ikkje om eg faktisk ville ha blitt smigra eller ikkje.
EG trur heller eg ville tatt det som årets spøk.

Straffen er alt frå bot til fengsel, så det er kanskje ein idè at ein ventar til ein når rett alder!

Før gikk smågutter i kjole. Hva skjedde? What? Er det tilfelle? Det forbauser meg ikkje....... Rosa var ein gutefarge! Jaujau, fru Blom.

Kjønnsdeling av småborn er ganske så modernisert. Det er ikkje så altfor lenge sidan at det ikkje var slik som det er i dag.
Det er først i etterkrigstida at folk byrja å sjå behovet for ei viss kjønnsdeling. (Ei god ei, spør du meg.)

Hvis jeg prøver å glemme rumpa og puppene, er jeg ganske pen. Trist......... Tenåringsjenter rundt om i dette landet bruker meir tid på utsjånaden sin enn det dei gjer på lesing og lekser tilsammen.
Det betyr dermed at kva som er viktig i livet, ja det er definert på ein heilt annan måte i dag enn tidlegare tider.

Vi har nok ein kultur der kroppsfokuset berre blir større og større. Samfunnet er blitt ganske utseendefiksert og seksualisert. Dette skaper eit usunt press på ungdomen!

Sjølv tenker eg mest at det må vere slitsamt å måtte stå opp grytidleg, berre for at ein skal få nok tid på badet. Å sminke seg i over ein time er ikkje noko som er særleg uvanleg i desse dagar.
Eg kan garantere deg at hos meg så vinn dyna glatt.
Aldri i verda om eg står opp ein time tidlegare for å narre folk til å tru at eg er så mykje finare enn eg er.
Take me as I am, seier eg berre.
I alle fall overlev eg det og då er det vel ikkje såååå viktig.

Vel, no er det nok rumpa og puppene menn først legg merke til (i stor grad, for det fins nok unntak der også.) Så det spørs om det er nok med eit søtt andlet. (Med mindre du har dådyrauge som ingen kan motstå. Det kan skje det også.......)

Å ikkje vere i stand til å vise seg utandørs om ein ikkje sminkar seg, er i høg grad eit svakheitsteikn.
Ein kan liksom ikkje la vere å nå skulen eller arbeid av di ein har forsove seg og berre har ein time på å kome seg ut av huset.
Enkelte får jo djup krise om det skjer og vel faktisk å kome for seint foran det å sminke seg litt mindre og faktisk nå det ein skal.

Klokka er jaggu meg blitt mykje i kveld også. At ein aldri lærer. Jaja...Det er berre om å skunde seg i seng og få bretta over seg dyna og sove.
Drøyme søtt........... Så ha ei fortreffeleg natt!

Hasta mañana!

IWALY!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar