mandag 17. februar 2014

Ti ting ingen menn bør ha i garderoben. Her snakkes det kleskriser på høgt plan!! I´m just saying it…. Ørsmå badetruser (!), t-skjorte med djup utringning og ikkje minst "bling"-øyredobber. Tre av ti, men kanskje dei tre verste

Badetruser…… Kven likar å sjå menn i urpittesmå badebukser, sånn eigentleg? Trur menn verkeleg at det er sexy? I´m just asking…. Eg veit mykje, men eg har aldri vore inni ein mannehjerne før, så spørsmålet er reelt.
Berre så det er sagt, så har jo alle rett til å ha sin eigen stil. Det er nok ingenting å seie på det. Likevel, enkelte ting er ikkje til unngå debatt rundt. Dukkar du opp foran augene mine med ei slik "bukse", får du ikkje akkurat imponerande blikk attende. I promise!

Bling-øyredobbar!!! (For dei som lurar på kva det er….) OG hallo?? Det er då vel ingen menn som har dette i "klesskapet" sitt? DET er i såfall creepy!! (Unnskyld viss eg treff deg på tåa om du er så uheldig å vere blant dei menna som faktisk har slike fancye dobbar.)
Kvifor denne eigentleg er representert på lista, er for meg ganske uforståeleg. Slik er det berre.

T-skjorte med djup utringning treng vel strengt tatt ikkje kommenterast?! Eller…..? I alle fall kan ikkje menn med hår på brystet bruke slike skjorter. Akkurat det er udiskuterbart! 
Sjølv om dei er verst på "hår-menn", er det ikkje særleg hot på glattbrysta menn heller. Det er heller litt meir sånn der kleint. (I alle fall om du spør meg.) Så noko sjekketriks er det neppe. 

Eller så er jo tre av ti litt lite, så her må ein finne litt fleire ting å putte ved. Superspisse sko tronar jo då høgt på lista. Superspisse sko var verkeleg populært ei stund. Eg hugsar godt at enkelte menn gjekk og trava rundt i dei der spisse cowboyskorne sine…….Ikkje særleg fine, men dog populære. 
I dag ser vi sjeldan menn i slike, og det er nok det beste. 

Sko med borrelås!! Say no more!! I 2014 går ikkje menn med det?! Borrelås er for born, ikkje menn. (Eg er stygt redd for at det kan vere eindel vaksne og "mandige" menn der ute med borrelås.) 
Nei, borrelås seier liksom litt sånn der "Hei, du! Æ e nu ennu litt avhengig av ho mamma!! Ho har ikkje tid tell å knyte skoan mine, så æ kjøre heller det lette alternativet. Ho mamma må jo få kvile litt også"!

Dressvest! Hahahaha……..Det er no ikkje så altfor lenge sidan det var in å ha ein vest? Det hugser eg godt. (Eg veit at eg har ein kollega med "mann og vest", men eg trur ho har gøymt vesten hans langt bak i skapet!)
Dressvest var no vel eigentleg litt populært blant kvinnfolka også, om eg ikkje hugser så alt for feil. Det kan jo vere at nett dei små grå som har ansvaret for dressvestar har tatt ferie, men eg trur ikkje det. 
Dressvest er ikkje det verste ein mann kan ha, men det ins definitivt betre alternativ. (Stakkars, det kan sjå ut som det er mange menn som må ut og fornye garderoben sin totalt.) 

Plagg med sjekkereplikk er berre kleint. Ei t-skjorte til dømes……"I´m not a gynecologist, but I´ll take a look". 
Dei fins, dei menna, som faktisk trur at kvinnfolk faller for ei slik skjorte, men sanninga er at det er berre menn som syns den er kul. Hadde ein viss kar her i huset kommen med ei slik skjorte, trur eg han hadde vore snar med å få den av. Eg trur neppe eg hadde trengt å sagt noko som helst. Augene ville talt for seg. 

Boot cut-jeans. Snekkarbukse for dei som ikkje er så internasjonal at dei skjønnar språket her. Menn i snekkarbukse…… Eg klarar eingong ikkje å kommentere det. Eg får slik ei sperre av å lese ordet…..
"boot cut". 
Eg trur eg skal foreslå for menna på arbeid i morgon at dei må dukke opp med ei slik bukse ein dag. Då får eg eit reelt bilete oppi hovudet mitt. Eit biletet som kanskje (og berre kanskje) er hakket betre enn det eg ser for meg no….. Nei, vent…..Eg veit ikkje om eg vil utsetje meg sjølv for det. Eg deler trass alt kontor med ein mann som garantert ikkje kjem til å sjå så ufatteleg kul ut i ei slik bukse. (Med mindre det er snakk om karneval…)

Det var åtte av ti. Då manglar det berre to. Lang skinnfrakk og sporty fleirbruksbukser. Tja, eg syns vel eigentleg at dei to siste alternativa ikkje er så ille. 
Joda, ille, men langt frå uspiseleg. Lang frakk er jo stilig, emen i skinn blir det nok ikkje heilt på rett stasjon. (Kven veit? Det kan jo faktisk hende at den mannen som passar ein slik frakk faktisk fins.)
Då er eg meir usikker på kva eg syns om fleirbruksbukser. Eg får ingen umiddelbar reaksjon som seier nei eller ja, men i og med at eg er inne i ein god steam her, så burde eg gå for at menn ikkje skal ha ei slik bukse………MEN eg ser ikkje eingong for meg korleis ei slik bukse ser ut. 
Jaja, noko må menna få ha i fred Vi blandar oss jo inn i alt, så ein stad må det vel gå ei grense, sjølv om vi ikkje ønsker å sjå den. 

No er det kveld for meg, så ha ein fortsatt fin kveld og god natt! :=)
Sov godt!

Hasta luego!

IWALY!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar