fredag 21. februar 2014

Dyr er skapt ulike, men på mange områder har dei fleire ting til felles. Det vere seg antall føter, auge, munn (gap), at dei har tenner og så vidare i det uendelege. Joda.......Vi har dei dyra som skil seg ut på mange områder også. Kenguruen til dømes. Det er vel inga tvil om at den ikkje er heilt som "ale andre".
Jaja......attende til poenget. No kan du lure på kva poenget mitt er! :)

Elefanten! Kva skil elefanten frå dei andre dyra som no er sånn høveleg likt skapt med tanke på kva dei er utrusta med? Då tenker eg ikkje på storleik og slikt.
Viss eg no seier at du skal bruke fem minuttar på å tenke deg om for å finne ut kva som er så spesielt med elefanten kontra ein tiger, eller ein sjiraff for den del, trur eg du kjem attende utan å ha blitt så mykje kolkare. Ergo lar eg vere å be deg om det. Berre les vidare.

Som eg skreiv har dyra mykje felles, men elefanten har ein ulikskap i forhold til dei andre, og denne "feilen" omhandlar føtene.
Dei fleste dyr har fire føter, og det har jo sjølvsagt elefanten også (med mindre det har skjedd ei revolusjonering det siste døgeret). Likevel.....der er eit lite MEN, eller kanskje det burde stå "stort" MEN.
Elefanten er det einaste dyret som har knær på bakføtene sine! HAha-.......... Kven er det som tenker på det, liksom. Det er ikkje akkurat noko ein berre kjem på av seg sjølv.
Det stemmer faktisk!
Det er berre å ta ei katte. eller ein hund som eksempel. Bakføtene der har ikkje noko knær. Dei har kun hofteleddet og så går det rett ned. Elefanten har altså knær der!!
Giraffen "manglar" knær bak, sebraen likeså........ Eg kan ramse opp heile lista, men gidd ikkje.

Så no har du forhåpentlegvis lært noko nytt i dag også. Elefanten har knær på bakføtene, det har ingen andre dyr!
Ha ei fantastisk fin helg!! :)

Hasta luego!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar