tirsdag 11. februar 2014

Overrasket forloveden med veske til 30 000. Jaja, hadde eg plutseleg fått ei veske til 30 000 i gåve, så trur eg faktisk at eg hadde blitt litt sur.
No har vi jo alle ulik smak her i livet, og dyre og ekslusive vesker er ikkje akkurat det eg ivrar mest etter. Dessutan…….Tenk på alt musikkutstyret eg kunne kjøpt for same summen?! Det ville garantert gjeve mykje større lykke i livet enn eit "plagg" som berre brukes for å sjå kul ut.
Å kjøpe ei veske til 30 000 er nesten det same som å "kjøpe seg kjærleik".
For dei som ikkje skjønner kva eg meiner med det uttrykket, meiner eg at det går an å la seg villeie og forelske seg i all merksemda ein får. Bli blenda av den lykken pengar kan gje……
Skulle eg plutseleg få ei veske til 30 000, blir eg sikkert så sur for unyttig bruk av pengar at kjevla vil bli brukt.

Det er J-A Riise som har gjeve denne gåva……..utan at eg skal kommentere "his lovelife", for det trur eg dei fleste har meining om ifrå før av.

Hhahahahaa……Enkelte har dårlege dagar innimellom. Det er ikkje lett å vere på topp til eikvar tid. Høyr (les) berre denne: Slutt å dele bilder av gummi-babyer, folkens. Tolv ukers gamle fostre ser ut som romvesener laget av en blanding av gele og cottage cheese, og de er ikke særlig søte.
Hhehehe……Kva seier ein til det, liksom?

Det er ei som sjølv har tatt abort som har kommet med denne kommentaren. Berre det at ho sørga for å gjere det medan det enno kunne forsvarast med at det ikkje såg ut som noko baby. Det såg heller meir ut som om nokon hadde sløydd ein fisk. Hahaha…… For ei samanlikning.
Jaja, vi har jo alle ein eller annan gong vore ein kladeis! (Klump….)

Sånn eigentleg handlar heile innlegget hennar om reservasjonsretten. At ein som lege ikkje burde få reservere seg. Kor setningen on "bornets" utsjånad passar inn, veit eg ikkje. Setningen var berre så "sær".
Eigentleg er eg litt einig med ho…….Ein treng jo ikkje absolutt legge ut ultralydbileter av born, men likevel kan ein skjønne at mange syns det er stas av di dei gler seg sånn til å bli foreldre. Det er jo ikkje til å stikke under ein stol at vi blir meir og meir offentlege etterkvart som tida går.
Sjølv har eg kjempefine ultralydbliete av min eigen gut, kjempetydelege og eg kan sjp at han ser "på meg". Likevel kunne det ikkje falle meg inn å legge dei ut på nett, men det er strengt tatt opp til kvar enkelt om kva ein syns om slikt.
Er det no slik at det ser ut som ei blanding av gele og cottage cheese, ja då trur eg dei fleste avstår frå å vise bileta, så det er vel aller helst skivebom. Romvesener, derimot……..Hahaha……Ikkje så dumt forslag.

Malin (18) lå og sov. Plutselig stod Jehovas vitner i soverommet. Toppen på det å vere frekk? At Jehovas vitner til tider kan vere ganske "innpåslitne", er vel noko dei fleste veit.
Det er ikkje akkurat informasjon av nyare dato som seier at dei gjer sitt ytterste for å oppnå den kontakten dei ønsker. Smile stort når dei ser eit menneske dei ønsker å stoppe……….Du skjønner ikkje at du er lurt før det er for seint. Spesielt når smilet er så stort og fint at du er sikker på at det er nokon du kjenner, men berre ikkje klarar å plassere. (Sjølvopplevd!!)
Ellers så er jo historier om det at dei plasserer foten sin i dørkarmen om du prøver å lukke dei ute, noko "alle" kjenner til.
Likevel………..Malin må jo ha opplevd toppen av kransekaka, eller noko i den dur. Dessutan er det berre latterleg å gå rundt og spreie "eit ord" og samtidig gjere det på ein måte som gjer deg skuldig i noko ulovleg. For det er nett det. Det er forbode å ta seg inn i andre sitt hus utan samtykke av dei som bur der. (Viss no ikkje eg er fødd på ein heilt anna planet og ikkje evnar å tenke logisk her…..)
Vanleg høflegheit er å ringe på og vente på at ein bebuar skal kome ut i døra. Det er ikkje alle forunt å berre gå rett inn til andre. Det er ein tillit som må skapast mellom relasjonane først.

Nei, god natt! Denne knetta har i alle fall låst ytterdøra, så skulle det dukke opp nokre vitner i løpet av natta, vil dei måtte fryse i nokre timar før dei får svar hos meg.
Ha ein fortsatt fin kvel og sov godt til natta!

Hasta luego! @@@@

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar