tirsdag 29. april 2014

Eg sit her og nyter at det er heilt stille rundt meg. Eg er "åleine" heime og skal ikkje gjere noko som helst anna enn å å sjå Greys i tillegg til å vere her inne i kveld. Stova og kjøkkenet er shinam brøda er til steiking og kleda er komen opp på stativet. Ergo har eg gjort meg fortent til ein stille kveld i fred og ro for meg sjølv og berre nyte at det er stille. Det kan vere godt det også. Det trur eg dei fleste syns.
Minstemann er også nøgd, for han får ligge i storsenga og sove.

Kenya gir menn lov til å ta flere koner. Det er faktisk vedtatt i dag! Hmm…… Hadde du spurt meg om korleis eg trur framtida ville ha blitt når det gjeld akkurat dette temaet, ville eg ha sagt at eg trur det vil bli færre stader i verda der fleirkoneri skal vere lovleg. Eg ville sagt at eg trur at fleire og fleire vil sjå det "gale" i det og bli meir tilnærma "systemet" vårt. Så feil kan ein då altså ta. I dag har menn i Kenya grunn til å feire. :=)

Om det å ha så mange kjerringer er det same som lykke, er ei heilt anna sak. Stakkars menn som skal forhalde seg til så mange "bitches". Hahahaha……… Dei er kanskje ikkje like ille som oss nordbuarar i Kenya?! Who knows…..? Eg syns eg ser for meg at eg skulle delt mann med ein tre, fire andre kvinner. Det kunne jo blitt "skøy".

Først var det meininga at når det kjem til polygami (fleirkoneri), skulle den første kona få bestemme om mannen skulle få lov til å ta fleire kjerringer. No blei det punktet fjerna og mannen står heilt fritt til å bestemme alt sjølv.
Viss ikkje dette er kvinneundertrykking, ja så veit ikkje eg. Det er i alle fall eit steg attende, spør du meg.
Akkurat det meiner eg av di det fritar kvinnene ein rett dei har hatt og gjeve mannen meir makt over kvinnene enn dei allereie har.
Her til lands ville det aldri gått. Eg syns eg ser for meg at det fins menn som i det heile tatt tør nemne tanken på at dte bør innførast. Han blir vel knebla lenge før han får komen med ytringa.

Eg såg akkurat eit bilete av russ i Oslo og at det har vore fleire støyklagar på dei. Det fekk meg til å tenke litt på russ og feiring. For saka er det at ein kan stille seg spørsmålet "Kva tid er det at ein faktisk er russ?". Russtida startar i utgongspunktet 1.mai og varer fram til 17.mai. Det er det som er tradisjonen. Likevel er det blitt slik at enkelte startar russefeiringa allereie når skuleåret startar. Dei ser på seg sjølv som russ allereie frå det tidspunktet.
No tenker eg ikkje på det at russen lagar russerevy. Det er liksom litt på sida. Det er i utgongspunktet ikkje eindel av feiringa. Dei kunne ha kalla det for noko anna enn russerevy, men namnet passar godt i og med at det er avgongselevar som har revy.

Det er enno ikkje blitt mai, men likevel har russen tatt heilt av fleire gonger. Dei siste ukene har det vore fleire avisoppslag om russ som har gått langt over streken. Å binde fast ei jente og kaste egg på henne, er berre ei sak. Det fins mange av dei. Eggkasting er berre bornematen i forhold til dei verste sakene. Det kalles visstnok russeknutar. I alle fall noko av det.
Så kva tid gekk det galt? Kva tid blei haldninga til russen slik at det handlar om slike ting? Er det ikkje meininga at ein skal feire at ein er ferdig med skulegongen og at ein aldri meir skal vere elev?
Det kan virke som om at det er om å finne nye og verre knutar kvart år. All fornuften dei har hatt tidlegare blir berre borte sånn heilt av seg sjølv.
Eigentleg burde ikkje russefeiringa ha vore før etter eksamen. For kor teit er det ikkje at det skal vere festing i så mange uker i strekk rett før eksamen. Ikkje akkurat optimalt. Jaja……….

Svettelukt. Kroppslukt. Kven er det som likar å stå bak ein "svetting" i køen på supermarkedet? Berre kjenne eimen treffe nasen og vite at det enno er ei stund til det blir din tur.
Eg er sikker på at du ein eller annan gong har opplevd det. Kanskje ikkje på butikken, men likevel ein eller annan stad. Sjølv skjedde det då vi skulle gjennom sikkerheitskontrollen på Gotland no på sundag. Eg hamna sjølvsagt rett bak ein slik mann.
Eg var kjapp med å passerere han då eg var på innsida. Det var om å vere foran istadenfor bak.

Vi menneske er ulike, og vi er ulike på kva syn vi har på kroppshygiene. Enkelte meiner et er nok å dusje ein gong i uka (hjelp!!!!), medan andre må dusje kvar einaste dag.
Sjølv er eg ein av dei som må dusje kvar einaste dag. Eg trur ikkje eg nokon gong har dukka opp på arbeid utan at eg er nydusja.
Med kvar dag har eg sjølvsagt utelatt hyttelivet og liknande. Då seier det seg sjølv at det ikkje lar seg gjere å vere nydusja året rundt om ein er på hyttetur. Det er uansett kvardagen eg siktar til………
Om kroppen har så godt av å bli vaska så ofte, er ei anna sak. Det er mange meininger om det også. Eg har fleire gonger lest artiklar som omhandlar nett det temaet, men eg bryr meg katta om kva som står der.

Når ei svettelukt blir så ille at du nesten "brekker" deg, er det på tide å seie ifrå! (Sjølv om dei færraste gjer det.) Og kva med dei som dusjar for så å ta på seg same skjorta som var på før dusjen. Nett det har "vi" mnage dømer på.
Sjølv brukar eg å seie det om eg kjenner ei grueleg svettelukt på klasserommet eller enno verre lukt på gongen der skorne til all ungommen står.
"Enkelte av dåkker børdusje før dåkker kommer på skolen i mårra, og sørg for å ha ny skjorte." Det har eg sagt feire gonger. Viss dei ikkje kjenner lukta sjølv, er det jo viktig at nokon seier ifrå.

Kva klede bør ein gå i dersom ein svettar mykje? Joda……. Ikkje så lett å svare på, men likevel lett å svare på kva ein ikkje går med. Saka er nemleg slik den at enkelte svettat så mykje at det blir ein stor og fuktig flekk (som ikkje er til å ungå at augene ser) under armane. Og tru meg……Det er ikkje noko nydeleg syn.
Difor kan det vere greit å velge skjorter som ikkje nødvendigvis treng å vise så klart at du svettar. For det re ingenting som er så irriterande som når ein får stirra på ein underarm avdi ein diger, heslig svetittering stikk ut under ringen. Og er du så uheldig at den det gjeld i tillegg løftar opp armen/armane……

Nei, dei får berre vere sveitt dei som ønsker det. Det er i alle fall ikkje det beste sjekketrikset, men om sjekking ikkje er målet,så gjer det jo slett ingenting.
No skal eg ta kveld, lettare skuffa over episoden med Greys. Bortkasta tid, spør du meg.
Eg reknar med at eg sovner rimeleg kjapt, for leg er ganske trøytt. Med det vèret som er no, er det vel ikkje anna å vente.
Uansett……Ha ei god natt. Sov godt!

Hasta luego!

IWALY!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar