torsdag 24. april 2014

Ormeeksplosjon!! Det har vore fint vèr sørafor og følgeleg er det eit eldorado for ormar i desse dagar! Kanskje det er eit tydeleg teikn på at ein ikkje skal legge ferien dit i sommar? I alle fall………Eg hatar slangar! At ein som unge gjekk og bar på dei der heslege stålormane (som forresten eigentleg er øgler), betyr ikkje at ein i dag syns at ormar er så vanvittig kult.
Sjølv om den hersens huggormen har fått eit ufortent dårleg rykte, blir eg ikkje meir venleg innstilt til "han". Det hjelper ikkje om dei seier at han ikkje biter om han ikkje føler seg trua.

Eg har nett sett eit bilete av ei klynge med fem buormar. Buormar som lev i beste velgåande den dag i dag. Biletet er tatt i påska, så det er rimeleg ferskt. Det er sjølvsagt ikkje noko "fint" bilete å studere, for ein får meir ei sånn der "æsj-kjennsle" når ein ser på det.

I skrivande stund, når eg først sit her og tenker på ormar, så ser eg plutseleg for meg at dei kryp opp etter føtene på meg. At dei er der og sirklar rundt meg i tide og utide. Tankane kan nok ha ein tendens til å løpe litt løpsk innimellom…….. Ei stakkars jomfru i naud…….
Viss eg nokon gong møter på ein huggorm åleine, ja, då trur eg at eg døyr av at hjartet kjem til å stanse. Ellers kan det jo hende at det er mangel på pust som gjer utslaget, for eg kjem garantert til å gløyme å puste om det skulle skje.
Sjølv om eg aldri før har møtt ein huggorm, enno så mykje eg har sprunge i vestlandsskogane, så trur eg det er fleire ormar der no enn tidlegare. Det verste er jo at ein ikkje kan gå trygt i eigen hage.
Huff……. Det må eg ikkje tenke…. for no ser eg for meg at den kjem opp på verandaen, og då er vegen inn i stova lett……. (Hmmm….Eg trur eg må ringe "heim" og seie at dei må sørge for å ha døra att til eikvar tid!!!!)

Nei, eg trur jomfrua må ta seg ei pille. Eg skulle aldri ha studert det der hersens biletet av dei fem buormane. No kjem eg vel til å drøyme om slangar i natt. Æsj!! Eg håper verkeleg at ikkje det stemmer.
Heldigvis er ikkje Nord-Noreg kjent for å vere så ormevenleg, men vi veit jo at ormane trivst heilt nord til Bodø.
I år er det slik at det har vore snømangel, men eg håper verkeleg at det har vore kaldt nok til at dei ikkje har lagt inn ein ekstra trimtur retning nord. Måtte telen vare heilt til i juni, neste år!
(Og kvifor er det slik at ormane er freda??????? Joda, e skjønner kvifor, men vil ikkje skjønne det likevel.)

Mer enn 120 har tent på seg selv i protest. Ja, der kan ein sjå for ei rar verd vi lever i!
Det er greit at ein vil gjere noko som blir lagt merke til om ein er djupt ueinig i noko, men eg er ganske sikker på at eg ville ha valgt ei anna form enn å tenne på meg sjølv for å få bodskapen fram.
Å påføre seg sjølv smerte fører ikkje noko godt med seg.

Det er sjølvsagt i desse dagar når herr Lama skal til Noreg at dette temaet dukkar opp. Dei som har tent på seg sjølv, har gjort det i protest mot den politikken Kina har overfor Tibet.
Dei ublide augene til Kina gjer det vanskeleg å møte han her til lands, men no har dei vel funne ei løysing på det.
Kina har fryst alle politiske forbindelser med Noreg, og Lama sitt besøk her gjer ikkje akkurat "saken" så mykje betre.
Eg meiner det er viktig å møte han av den enkle grunn at Kina ikkje skal få bestemme kva vi skal gjere eller ikkje. Det er ikkje dei som skal styre heile verda.
Kina "går" nok berre rundt og ventar på at Lama skal døy, for då får dei eitt problem mindre å forhalde seg til.

Jaja, uansett….. Å tenne på seg sjølv har vel inga hensikt? Eller er det eg som er alt for korttenkt? Å døy for noko ein trur på er ikkje eit nytt fenomen, men det betyr ikkje at det gjer det meir rett.
Eg trur nok eg aldri kjem til å forstå meg på desse sjølvpinerane. Eg kjem aldri tilå skjønne kvifor dei ikkje finn andre metodar for å vise sin protest. Kina bryr seg ikkje om det livet som går tapt, eller brannskadane som oppstår. Og så lenge dei ikkje bryr seg om det, kva er då hensikten? Kva er målet?

Nei, plutseleg er klokka passert midnatt. Då kan ikkje eg sitte her og komle med daten. Då må eg nok berre pakke saman og sove.
I morgon er det forhåpentlegvis ein ny fin dag, og då skal eg ta meg ein tur på havet etter arbeid. Det blir fint, så det er berre om at vèret blir sånn høveleg bra.
Ha ei god natt!

Hasta luego!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar